Sjonge jonge wat is het hier rustig geworden op de site zeg.
Zoals jullie misschien wel uit mijn vorige posts kunnen lezen heb ik het altijd opgenomen voor PR.nl Maar ik moet toegeven, zoals het vandaag gaat is gewoon niet leuk. De kaart is inderdaad niet goed te lezen. De hints zijn niet goed terug te vinden. Ik vind het jammer. En als zelfs mensen zoals ik het op gaan geven, mensen die altijd door hebben willen gaan na al het negatieve comentaar dat op PR.nl geleverd is dan wil dat toch wel wat zeggen denk ik.
Ik heb nog steeds niet geprikt. Kan ook de aanweizingen niet goed terugvinden op de kaart. DDat wil zeggen als het een Nationaal park had geweest dan had dit op zin minst wel een beetje zichtbaar op de kaart mogen staan. Beetje jammer. De namen van alle plaatsen zijn ook niet goed leesbaar, anders had je er nog iets uit kunnen halen. Maaar dat deert de pret niet, er moet toch een moment komen dat PR.nl zelf ook doorkrijgt dat het allemaal niet meezit op dit moment.
En daarvoor laat ik de moet niet in mijn schoenen zakken.
Ik hoop echt dat er nog wel een paar gidsen zijn die het een klein beetje met me eens zijn anders blijf ik dus als enige over.
Groeten,
Rutger