Auteur Topic: Etappe 2 - CP 5  (gelezen 26965 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #60 Gepost op: 11-11-2003, 13:49:02 »
De gidsen zijn in staking gegaan (zie topic: gidsen in staking).

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #61 Gepost op: 11-11-2003, 13:49:30 »
ik denk dat iedereen er een beetje de balen van heeft dat de kaart niet duidelijk is,de hints niet te vinden zijn en dat we op de micrometer moeten prikken.Denk je ook niet?

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #62 Gepost op: 11-11-2003, 13:50:21 »
ik denk dat iedereen er een beetje de balen van heeft dat de kaart niet duidelijk is,de hints niet te vinden zijn en dat we op de micrometer moeten prikken.Denk je ook niet?

Ik althans wel.... zit al vanaf vanmorgen 9 uur  :(

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #63 Gepost op: 11-11-2003, 13:50:55 »
Oproep aan Gidsen

Checkpoint nog niet geraden


Omdat niemand van de Gidsen het checkpoint heeft geraden, worden de Avonturiers opgehouden bij het checkpoint Thermas de Huife. Oproep aan alle gidsen, los de hints op, en ontdek het volgende checkpoint! Op de site, partnersites en Yorin FM zijn er een flink aantal geplaatst! De Avonturiers hebben jullie hulp nodig.



Bron: http://www.planetrace.nl/main.php

Offline motorab

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #64 Gepost op: 11-11-2003, 13:51:51 »
sja, er moeten maar genoeg mensen tijd hebben!!
gisteravond waren er wel genoeg maar het ontbreekt aan duidelijkeid van hints, vindbaarheid van hints en duidelijkheid van kaart.

en last but not least: weinig prikkansen.

Het wordt de gidsen zo wel erg moeilijk gemaakt!



Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #65 Gepost op: 11-11-2003, 13:57:45 »
Zo... en nu ga ik boodschappen doen.
Vanavond ook nog Sint Maarten. Kan toch moeilijk met de gordijnen dicht gaan zitten doen of ik niet thuis ben omdat CP niet te vinden is....... dus snoep inslaan ;)

Wie een lampionnetje heeft is van harte welkom hoor  ;)
Hoef je alleen maar een liedje te zingen, dus geen pixelprikken of ongelukjezoeken  ;D


Offline flap

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #66 Gepost op: 11-11-2003, 14:02:59 »
Ik heb nu al regelmatig alle sites bezocht en iedere keer als ik op bever kom dan staat er onderaan:

Last update: Monday, November 10, 2003

Ik voel me wel voor de gek versleten want we zijn al een dag verder :'(

Als dat zo met alle sites is dan heeft het geen zin om er naar te kijken.

Offline Karnel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #67 Gepost op: 11-11-2003, 14:14:47 »
Ik vind deze opzoekerij naar hints via al deze kanalen een tijdrovend en een ongepast iets.
Waarom niet direct de hint plaatsen, dan junnen we via boeken, atlassen en via internet achter de juiste hint komen. Vorig jaar sloeg dit beter aan...
Tijd dringt, heb nog één prikactie over...op goed geluk dan maar

Offline Angie1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #68 Gepost op: 11-11-2003, 14:15:23 »
ff op het boek klikken
nieuwe hint : Op een paard kom je niet zo ver...

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #69 Gepost op: 11-11-2003, 14:15:26 »
nieuwe hint:

op een paard kom je niet zo ver
Greetings

Offline poohtje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #70 Gepost op: 11-11-2003, 14:17:46 »
ikoontje op http://www.planet.nl/planet/show/id=549931/contentid=410706/sc=cf19f9
Als ik er op klik zie hetzelfde als onder het dagboek, maar deze is alvast gevonden. Nu de andere nog!!

Suc6, poohtje   :(


Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #71 Gepost op: 11-11-2003, 14:33:53 »
Op een paard kom je niet zo ver... zou dat betekenen dat ze een tocht per paard gaan maken en dat CP 5 in de buurt van CP 4 ligt ???


Offline krelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jíj FIT genoeg voor de Planet Race
Re:etappe 2-cp5
« Reactie #72 Gepost op: 11-11-2003, 14:46:41 »
AREA DE PROTECCIÓN "ALTOS DEL LIRCAY"

Ubicada a 44 kms. al este de San Clemente y a 65 de Talca, de los cuales 40 son pavimentados y 26 de ripio. Este cajón precordillerano está entre los ríos Claro y Lircay y más al interior, se encuentran los cerros: El Picazo (2.320 metros); Tres Cuernos (1950 metros) y el Cerro Peine (2.200 metros) ideal para realizar escalamientos.

El área de protección cubre una superficie de 16.884 hás. y posee una altura promedio de 1.200 m.s.n.m.. Su microclima permite la existencia de nutrida flora compuesta por radal, avellanos, roble, coigue, lingue, quillay y peumo y en la fauna el loro tricahue, catas, codornices, tenaces, tórtolas, zorzales y el carpintero negro..

Se caracteriza por la presencia de ríos, esteros, quebradas y valles rodeados de una densa vegetación, lagunas naturales y las condiciones que ofrece para la práctica del turismo de aventura en sus diversas formas.

Se sugiere visitar el Parque Gil de Vilches, donde se pueden observar las "Piedras Tacitas", testimonio de antiguas civilizaciones que habitaron la zona.

Para los amantes de la aventura se recomienda visitar los sectores "El Enladrillado" y "Valle del Venado", a los cuales se accede a pie o a caballo, descubriendo lugares de extraordinaria belleza. Desde aquí se accede a los Volcanes Descabezado Grande y Descabezado Chico.

Had ik gisteren op dit topic gezet...was het weer vergeten..maar daar staat dus onderaan dat avontuurzoekers geadviseerd word de gebieden ënladrillado en valle del venado te voet of TE PAARD te bezoeken...
Ik kan het niet vinden op de kaart, maar wel typisch toch?

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #73 Gepost op: 11-11-2003, 14:51:41 »
Krelis... dit wat jij gevonden hebt ligt een behoorlijk stuk noordelijker. Het is niet dat het wel "binnen" de kaart valt en gewoon niet aangegeven is op de kaart (net als eerder voorgekomen is) maar het valt buiten de kaart.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar het Natuurpark links van CP4. Daar is een post van in deze topic.

Offline poohtje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #74 Gepost op: 11-11-2003, 14:52:25 »
Op een paard kom je niet zo ver... NNNNoord oost lijkt me wel wat

Nieuwe hint in het dagboek!!!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #75 Gepost op: 11-11-2003, 15:04:44 »
ingang van huerquehue park bij Paillacio aan het Tinquilcolake.
en nu maar prikken tussen dit en villarica


http://www.gochile.cl/html/ChileHuerquehue/Huerquehue.asp

Zie ook de plattegrond van het park die op deze pagina te zien is.

Dit is te doen per paard vanaf CP 4

Offline BabieLu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ehhh, iemand de kerstman nog gezien?
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #76 Gepost op: 11-11-2003, 15:15:38 »
Heb zo'n 20x geprikt tussen Paillacio en waar t park ligt, maar nada, noppes, nichts, rien... :'(
Paraplu's te koop!!!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #77 Gepost op: 11-11-2003, 15:32:10 »
Volgens mij is iedereen door zijn prikken heen  :'(

Nah... daar zitten ze dan... in een kuuroord ergens in Chili (kan trouwens een rottere plek bedenken dan een kuuroord ;) ) Maareh... wat nou te doen als we het CP écht niet vinden ?? We zijn inmiddels 3 uur te laat. Laat PR ze nog langer wachten ??

Offline RedFlag

  • Forumlid
  • Een goede slotemaker gezocht
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #78 Gepost op: 11-11-2003, 15:45:14 »
Ik vind deze opzoekerij naar hints via al deze kanalen een tijdrovend en een ongepast iets.
Waarom niet direct de hint plaatsen, dan junnen we via boeken, atlassen en via internet achter de juiste hint komen. Vorig jaar sloeg dit beter aan...

.nl kan beter moeilijke hints geven die concreet en feitelijk te vinden zijn op Google-resultaat pagina 255 ergens onderaan in een pdf bestandje, dan die mondjesmaat vage hints die ze nu geven, die je wereldwijd kunt interpreteren.
Ik zit 's avonds liever stevig te puzzelen en zoeken dan te chatten over waar de volgende wazige hint zich kan bevinden.

Chiao
Go Ellen Go!  Go Ellen Go!

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:Etappe 2 - CP 5
« Reactie #79 Gepost op: 11-11-2003, 16:20:19 »
Sjonge jonge wat is het hier rustig geworden op de site zeg.

Zoals jullie misschien wel uit mijn vorige posts kunnen lezen heb ik het altijd opgenomen voor PR.nl Maar ik moet toegeven, zoals het vandaag gaat is gewoon niet leuk. De kaart is inderdaad niet goed te lezen. De hints zijn niet goed terug te vinden. Ik vind het jammer. En als zelfs mensen zoals ik het op gaan geven, mensen die altijd door hebben willen gaan na al het negatieve comentaar dat op PR.nl geleverd is dan wil dat toch wel wat zeggen denk ik.

Ik heb nog steeds niet geprikt. Kan ook de aanweizingen niet goed terugvinden op de kaart. DDat wil zeggen als het een Nationaal park had geweest dan had dit op zin minst wel een beetje zichtbaar op de kaart mogen staan. Beetje jammer. De namen van alle plaatsen zijn ook niet goed leesbaar, anders had je er nog iets uit kunnen halen. Maaar dat deert de pret niet, er moet toch een moment komen dat PR.nl zelf ook doorkrijgt dat het allemaal niet meezit op dit moment.

En daarvoor laat ik de moet niet in mijn schoenen zakken.

Ik hoop echt dat er nog wel een paar gidsen zijn die het een klein beetje met me eens zijn anders blijf ik dus als enige over.

Groeten,
Rutger
iedereen is gek behalve wij!!!