Van mijn werk thuisgekomen bleek dat mijn favorieten avo er eruit ligt, dat is balen natuurlijk, maar daar gaat het hier even niet om.
Wat er overblijft zijn een aantal vragen, met name gesteld richting planet en advance.
In chili heeft henk-jan steeds als tweede op de lijst gestaan, maar kreeg in chili ineens de foon voor de juiste coordinaten
als zijnde dat hij op kop lag.
Heel vreemd
De afgelopen week, steeds als tweede, na dinsdag avond waarin hij tamelijk negatief over kwam richting de andere avo's stond hij ineens in de gevaren zone
, vrijwel na de tv uitzending, terwijl voorzover de fans van henk-jan kunnen nagaan het aantal stemmers ongeveer gelijk is gebleven.
Vanaf dat hij in de gavarenzone heeft gestaan, heeft een aantal van ons zich werkelijk drie slagen in de ronte zitten stemmen om hem uit die zone te krijgen en dat lukte
Nog geen 2 uur daarna stond hij weer in de gevaren en was het einde oefening voor hem.
De indruk die nu ontstaat of er eigenlijk al een tijdje is maar nu verword wordt, is dat het niet uitmaakt of je fysiek sterk bent, maar dat het aantal stemmen wat je krijgt de doorslag is, en als die stemmen op een eerlijke manier verkregen worden oke, het is dan zo, MAAR dat gebeurd op dit moment dus niet, als je veel vrienden hebt en je kan aan veel mailadressen komen dan win je.........en anders kan je het vergeten.zie Citta en Michelle.
En ik kan het weten, want hebt wel iedere keer tussen de 50 en 100 mails geprikt.
Dus het lijkt me handig dat mocht er ooit nog een nieuw spel komen dat ook hier eens op wordt gelet.
Enne ik ben nog lang niet klaar met stemmen want een aantal H_J fans gaan door voor Ellen, dus meid hier komen een hoop stemmen voor je erbij.
Touchwood