Auteur Topic: Eind feest geslaagd!!!!!  (gelezen 18827 keer)

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Eind feest geslaagd!!!!!
« Gepost op: 14-12-2003, 03:15:53 »
Diegene die niet geweest zijn hebben toch wat gemist.

Ik kan jullie vertellen dat het eindfeest een geslaagd feest is geweest.

Het was beregezellig en kan jullie vertellen dat de Avo's in het echt heel anders zijn dan dat ze op tv leken.

En ik kan het zeggen. Ik ben na de eerste twee uitzendingen een beetje critisch geweest over de Avo's maar kan melden dat ik diverse malen mijn excuses heb moeten maken aan ze.

Ik heb geoordeeeld over de beelden die ik gezien heb op de tv terwijl de Avo's stuk voor stuk super gezellige persoonlijkheden zijn.

Ik moet zeggen dat ik veel gelachen heb vanavond. Met alle avonturiers. Heb vanavond enige woorden met jullie allen gewisseld (behalve Citta, die zou wat later komen).

Ik vond het alleen een beetje jammer dat iedereen wist wie ik was als ik zei dat ik " Rutger" was, maar daar heb ik het zelf naar gemaakt denk ik. hahahahah  ;D

Ik hoop dat alle Avo's het ook heel erg naar hun zin hebben gehad vanavond en vannacht natuurlijk.

Ik heb toch nog een paar kritische puntjes en die zijn het volgende:

*** Ellen, ik heb dan wel weinig met je gesproken, maar van wat ik gezien heb ben je een toffe meid, en ook gewoon "gewoon" gebleven.

*** Henk-jan, nu ik je in het echt heb gezien, vind ik je toch een hele spontane gozer waarmee je best een biertje kunt drinken (nou ja Red-Bull dan) ;D

*** Michelle, het was me een waar genoegen om kennis met je te maken. Ookal was het maar kort. Je bent net zo spontaan als dat je op tv was.

*** Peter-Paul, bedankt voor de uitnodiging, het was echt een super avond.

*** Vincent, ja wat moet ik zeggen, brand maar los. Ik hoop niet dat je al te negatieve dingen over mij gaat zeggen, hahahahaha   ;) ;) ;)

Nogmaals voor iedereen die geweest is in Stairways, het was toppie. Voor de mensen die niet geweest zijn, jullie hebben wat gemist.

Avo's bedankt voor deze gezellige avond.

Groeten,
Rutger (oohhh dus jij bent Rutger) hahahahaha
« Laatst bewerkt op: 14-12-2003, 03:18:57 door Rutger »
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2003, 11:39:43 »
Goooooeeeedd,

Jawel. Met een kleinslaapgebrekje en voldaan gevoel en onderschrijving van een topavond. Grappig, om te zien, dat alle achterbannen het onderling ook goed konden vinden. Ik heb een superavond gehad en heb erg genoten van ieereen, die de moeite heeft genomen, naar Utrecht te komen. Ik denk dat bijna alle AVO's het drankgebrek van een aantal weken rijkelijk hebben ingehaald.

Dat wij als avonturiers goed met elkaar overweg kunnen en we ook thuis een plazante avond kunnen verzorgen, moge duidelijk zijn. Wat een club en wat een lol.

Iedereen bedankt voor de waanzinnige avond. Een perfecte afsluiting van een bijzonder avontuur.

Peter-Paul

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #2 Gepost op: 14-12-2003, 15:28:35 »
Ondanks dat het muziek assortiment (voornamelijk later op de avond) niet al te positief aansloeg en we naarmate de avond vorderde steeds meer omringd werden door gothic people was het een reuze gezellige avond.
Ik vond het erg leuk om alle bekenden weer eens te zien en om de mensen die ik nog niet kende nu dan eindelijk eens te zien en te spreken.
Ook leuk was het buitenlandse bezoek van Stefan, de Zwitserse steward die Ellen en Peter-Paul hebben leren kennen tijdens de vlucht van Tanzania naar Zurich.
Hij had tevens een doosje luxemburgli's meegenomen.. ::ok::

Het feest is inderdaad geslaagd  :P
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #3 Gepost op: 14-12-2003, 15:32:36 »
Voor foto's van deze avond verwijs ik jullie naar het forum van www.planetamazone.tk
In het foto / video archief kan je vervolgens de foto's van dit eindfeest bekijken.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #4 Gepost op: 14-12-2003, 16:51:28 »
Zover iemand dat nu kan bekijken met volgens mij veel te kleine oogjes na zo'n superfeest. Ben blij dat het allemaal weer zo'n mooi einde heeft gehad. ;D ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #5 Gepost op: 14-12-2003, 17:52:06 »
Hee Allemaal!

GoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeD!!!  ;D ;D ;D ;D
Leuk man! Dat iedereen er was. Ik heb t naar mijn  zin gehad! Leuk Rutger jouw verhaal! hahaha Goed man! Goed je gesproken te hebben. Ook de familie van PP! Dank voor de gezelligheid en zeeeeeeeeeker ook de gastvrijheid Ron! Goed dat iedereen er was!

Ok dit is dan een topic dat gaat over een eindfeest, maar wil toch even de opmerking maken dat ik mijn spullen (wat voor spullen? Ja......) ga veilen voor een goed doel! Welk doel? Natuurlijk het wereld natuur fonds. Vanaf vanavond en eventueel vanaf morgen kunnen jullie op mijn site zien wat ik ga veilen, maar ik kan zeggen....NICE STUFF! O.a. het schildpadje van het wegstemmen! En........vele anderen leuke artikelen! Check mn site! Ok ik mag geen reclame maken... maar dan nog 1 keer...www.speedyhj.nl Tja..mapel...het is voor een goed doel!

Dank je!

Groeten Henk-Jan

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #6 Gepost op: 14-12-2003, 18:05:38 »
Hee Allemaal!

GoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeD!!!  ;D ;D ;D ;D
Leuk man! Dat iedereen er was. Ik heb t naar mijn  zin gehad! Leuk Rutger jouw verhaal! hahaha Goed man! Goed je gesproken te hebben. Ook de familie van PP! Dank voor de gezelligheid en zeeeeeeeeeker ook de gastvrijheid Ron! Goed dat iedereen er was!

Ok dit is dan een topic dat gaat over een eindfeest, maar wil toch even de opmerking maken dat ik mijn spullen (wat voor spullen? Ja......) ga veilen voor een goed doel! Welk doel? Natuurlijk het wereld natuur fonds. Vanaf vanavond en eventueel vanaf morgen kunnen jullie op mijn site zien wat ik ga veilen, maar ik kan zeggen....NICE STUFF! O.a. het schildpadje van het wegstemmen! En........vele anderen leuke artikelen! Check mn site! Ok ik mag geen reclame maken... maar dan nog 1 keer...www.speedyhj.nl Tja..mapel...het is voor een goed doel!

Dank je!

Groeten Henk-Jan

permission granted ;D ;D ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #7 Gepost op: 14-12-2003, 18:08:24 »
Seccie, toppie geregeld allemaal. De die-hard fans van Ellen waren er haast allemaal. Jammer dat we zo weinig fans van de andere avo's hebben gezien.
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #8 Gepost op: 14-12-2003, 19:59:53 »
wij van het etw team konden helaas geen van allen,maar wij krijgen gelukkig nog wel een kans ;D

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #9 Gepost op: 14-12-2003, 22:27:27 »
alle min. 80 ingeschreven ETW-ers konden niet?
Gelukkig hebben we er toch nog een paar gezien...   ::ok:: 
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #10 Gepost op: 14-12-2003, 22:31:56 »
ja weet ik .die konden wel en de rest kon helaas niet

Offline Pim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • één champignonnetje tralalala
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #11 Gepost op: 21-12-2003, 13:51:45 »
Leuk om te horen dat het geslaagd was! Ik ben net terug van wintersport en wil erg graag foto's zien, dussuhhhh waar zijn ze ???  ;D ::ok:: ;D
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #12 Gepost op: 23-12-2003, 12:50:05 »
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re: Eind feest geslaagd!!!!!
« Reactie #13 Gepost op: 4-01-2004, 12:33:49 »
De allerbeste wensen voor 2004 allemaal!!

XxX Shirley ;D
XxX Shirley