Auteur Topic: Go Vincent Go!!!  (gelezen 20657 keer)

Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #40 Gepost op: 29-11-2003, 13:22:02 »
Henk Jan Als Fan van Vincent waardeer ik jouw reacties voor en net na de uitschakeling van Vincent zeer. Zo kennen wij Vincent ook. Ben ervan overtuigd dat Vincent altijd voor de sterkste gekozen zou hebben en dat het bij hem geen politieke keuze zou zijn geweest.( sterk punt of zwak punt?)Hoop dat jullie het contact zullen houden.Wel is het zuur dat door de hetze die na jouw uitschakeling is ontstaan(en waar Vincent niets aan kon doen (hij stemde voor jou en tot de donderdag avond daarvoor om 12 uur 's nachts- 6 uur in de ochtend bij jullie- stond hij op 1 , dan had jij doorgegaan dus), de hetze dus dat al jouw stemmers op Ellen moesten gaan stemmen de reden is geweest dat Vincent het net niet redde. Maar goed het is "All in the Game" en jullie hebben een heel mooie tijd meegemaakt. Het ga je goed HJ.

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #41 Gepost op: 29-11-2003, 13:40:49 »
Ik heb geen idee of het ergens anders op dit forum al bekend is, maar ik heb hier de vluchtgegevens van Vincent.
Hij komt zondagochtend om 10.20 uur aan met British Airways. Hij vliegt inderdaad vanaf Nairobi naar Londen en vanaf Londen komt hij met vlucht BA 0426 aan.
Lijkt me leuk als jullie allemaal komen. Ik weet zeker dat hij dat op prijs zal stellen, als jullie maar beloven dat ik hem als eerste tegemoet mag springen als vriendin zijnde.
Tot morgen

en pr heb mij nog niks laten weten
gaat lekker dus

ik ga hj en citta bellen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #42 Gepost op: 29-11-2003, 13:44:06 »
en pr heb mij nog niks laten weten
gaat lekker dus

ik ga hj en citta bellen


Das een betere tijd dus hahha....Doe hem de groeten en ik zie je verslag wel weer tegemoet!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #43 Gepost op: 29-11-2003, 13:53:38 »
ja zal ik doen

en die krijg je natuurlijk weer

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #44 Gepost op: 29-11-2003, 16:42:53 »
Wel is het zuur dat door de hetze die na jouw uitschakeling is ontstaan, de hetze dus dat al jouw stemmers op Ellen moesten gaan stemmen de reden is geweest dat Vincent het net niet redde.

Dick, voor zover ik weet hebben ze nog altijd zelf de keuze gehad op wie ze zouden stemmen en heeft niemand ze ergens toe gedwongen.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #45 Gepost op: 29-11-2003, 17:06:16 »
Hé hoi Dick in Orde!

Tuurlijk ga ik Vincent in de toekomst blijven zien. We hebben een bijzondere band opgebouwd in slechts drie weken. Het is toch wel bijzonder. Een avontuur; starten; zes mensen; spanning; druk; mooie momenten; stress momenten; plezier; fun; lachen; schelden; lol.....dit alles is de Planet Race... en dat daar dan vriendschappen uit komen is toch erg bijzonder. En zeker met Vincent heb ik ook een goede band. Ga hem dus in de toekomst vaker zien!

Vincent Je was top! Hij was zéker de stabiele factor in de groep!

Tot morgen!

SpeedyHJ