Auteur Topic: Go Vincent Go!!!  (gelezen 20699 keer)

Offline Maurice

  • Forumlid
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #20 Gepost op: 27-11-2003, 15:56:44 »
Waar zitten trouwens al die fans?????????
Op het forum??
of de chat????
of ergens anders misschien?


Op het werk, ook al is hij er niet we moeten helaas wel werken  ;D ;D
vincent nr 3 !!!

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #21 Gepost op: 28-11-2003, 09:38:28 »
Hallo Fans!!!!!!!!!!!!!

Wel even Stemmen vandaag

Zet Vincent weer op 1
 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #22 Gepost op: 28-11-2003, 10:13:22 »
HeeeeeeeeeeeeeeeJ!

voor alle Vincent Fans! Veel succes vandaag. Natuurlijk hoop ik voor jullie dat hij in de finale komt. Druk hè zo al die weken stemmen?! Ja er komt veel op je af. Heb ik ook bij mij in de regio gemerkt. Toch is het t allemaal waard. Een bijzondere tijd lijkt me toch?! Voor zowel jullie als wij als avonturiers.

Ik heb Vincent leren kennen als een wereld gozer. Zeer sterk in zijn communicatie en de stabiele faktor in de groep. Vincent was degene die iedereen nog wel eens tot rust bracht. Zijn paar woorden die hij daarvoor gebruikt zijn voldoende om veel over te brengen. Naast zijn kwaliteiten heb ik ook gelachen met hem. Het berg beklimmen was ook mooi! Echt mooi! Ik zou als eerste gaan klimmen omdat de gids aangaf dat de snelste als eerste Helemaal naar boven moest gaan aangezien je anders met de touwen in elkaar kwam. Vincent en ik hebben 5 minuten gediscussieerd wie de sterkste zou zijn en wie als eerste boven zou zijn. Uiteindelijk hebben VIn en ik ervoor gekozen dat ik eerst zou klimmen. Toen ik boven was, mocht ik niet terug van de gids. Te gevaarlijk. Na aandringen ben ik toch teruggeklommen. SAMEN zijn we toen boven gekomen. Dit was echt super! Voor ons en voor de crew. Het hele spektakel heeft lang geduurd en was bijzonder voor ons allen. Echt een topprestatie van Vincent die toch hoogtevrees had. En geloof me. Het was hoog!!! Go Vincent Go!

Goed...succes voor de laatste dag vandaag met Jullie vincent!

Groeten SpeedyHJ

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #23 Gepost op: 28-11-2003, 10:16:13 »
Heeeeeee HJ,

Bedankt voor je reaktie echt TOP  ::ok::

Offline Maurice

  • Forumlid
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #24 Gepost op: 28-11-2003, 13:43:40 »
Jammer jammer jammer jammer

toch netjes bij de laatste drie is zeker geen schande  ::ok::

TOT MAANDAG!!  ;D
vincent nr 3 !!!

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #25 Gepost op: 28-11-2003, 13:49:50 »
Vincent!!!!!!!!!!

Held! Grote klimgeit! Jammer dat je de finale niet mocht ingaan. Zie het als compliment. Klinkt raar, maar ik denk dat Ellen jou te sterk vind. Ach sterker nog.... Wij weten wel wat Ellen denkt. Ik hoop op een leuke finale Ellen - PP. Tuurlijk hoop ik dat Ellen wint. Jammer dat het voor jou hier eindigt. Ook voor jou eindigt dit avontuur hier niet. Ik ga je zien, je ontmoeten, je vriendin zien, in Rotterdam feesten en...thais koken. Hhaha. Kijk er naar uit om je te zien. Ons avontuur van de PR2003 is dan wel afgelopen op tv, maar gaat zeker nog verder!

Vincent ik ben blij dat ik je heb mogen ontmoeten!

Tot snel en ik zal er uiteraard zijn op schiphol!!!
Groeten SpeedyHJ

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #26 Gepost op: 28-11-2003, 13:50:28 »
JAMMER VINCENT!!!!!!!

Its all in the GAME.
IK wens je een goede thuisreis


Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #27 Gepost op: 28-11-2003, 14:05:47 »
Heel jammer Vincent dat je er nu, met de finale in zicht, uit moet  :'(

Je hebt vast en zeker fantastische ervaringen op gedaan en ik hoop dat je die nog heel lang zult koesteren  :D

Goede thuisreis en ik hoop je hier op het forum en de chat te ont-moeten.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 28-11-2003, 14:07:20 door lukiam »

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #28 Gepost op: 28-11-2003, 14:41:42 »
En nu,
Veel fans van vincent zullen ongetwijfeld teleurgesteld zijn.
Vooral in de keuze van Ellen, Als zij de stemmers zou waarderen dan had ze zelf niet moeten kiezen maar de stem van de stemmers moeten laten gelden.
Maar ja dat is mijn mening.
Ik heb er over nagedacht om niet meer te stemmen.
Mijn Avo ligt eruit, maar deze race wordt bepaalt door het stemgedrag van mensen die meedoen. en stemmers winnen dus de race.

Dus ga ik weer stemmen en mijn keuze zal duidelijk zijn.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #29 Gepost op: 28-11-2003, 14:56:42 »
Als zij de stemmers zou waarderen dan had ze zelf niet moeten kiezen maar de stem van de stemmers moeten laten gelden.

Ik vraag me af of de avo's weten wie er op plaats 2 en 3 geeindigd zijn. Zou het niet zo kunnen zijn dat ze alleen weten dat Ellen op plaats 1 is geëindigd  ???

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #30 Gepost op: 28-11-2003, 15:35:11 »
Showa, je zal mij niet horen zeggen dat je niet op PP mag stemmen, ik bedoel dat is gewoon je eigen keuze, maar de reden die je hierboven neerzet vind ik toch wel een aparte.
Of het een tactische stem is geweest of niet zal alleen Ellen zelf weten.
Natuurlijk stond Vincent gister even op 1 en had ze daarom het vermoeden kunnen hebben dat Vincent dicht bij haar stond in het klassement, maar zoals de afgelopen weken is gebleken wil dat nog altijd geen zekerheid bieden, PP heeft namelijk niet voor niets de ronde hiervoor winnend afgesloten.

Maar goed, waarom Ellen uiteindelijk voor PP gekozen heeft zullen we pas achteraf of misschien wel helemaal nooit horen.
Nogmaals ik probeer je niet af te houden van een stem op PP, dat moet je helemaal zelf weten en is zelfs je goed recht als je op hem wilt stemmen, even goede vrienden.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #31 Gepost op: 28-11-2003, 15:41:54 »
En nu,
Veel fans van vincent zullen ongetwijfeld teleurgesteld zijn.
Vooral in de keuze van Ellen, Als zij de stemmers zou waarderen dan had ze zelf niet moeten kiezen maar de stem van de stemmers moeten laten gelden.
Maar ja dat is mijn mening.
Ik heb er over nagedacht om niet meer te stemmen.
Mijn Avo ligt eruit, maar deze race wordt bepaalt door het stemgedrag van mensen die meedoen. en stemmers winnen dus de race.

Dus ga ik weer stemmen en mijn keuze zal duidelijk zijn.

Wordt er nog wel gestemd eigenlijk???? Ik weet niet hoe het die laatste ronde gaat. Zal Advance om uitleg vragen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Maurice

  • Forumlid
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #32 Gepost op: 28-11-2003, 15:56:37 »
te koop t.e.a.b.:
een stuk of 2000 stemmen(mailadressen) per dag meerdere malen in te voeren hoeven verder geen onderhoud zo goed als nieuw (slechts 4 weken gebruikt).

 ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 28-11-2003, 16:00:28 door Maurice »
vincent nr 3 !!!

Offline kimnanet

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #33 Gepost op: 28-11-2003, 16:04:13 »
wat kost dat nou??? ;) en voer jij ze dan ook effe in??

ja we hebben ons best gedaan...helaas Maurice

Offline Maurice

  • Forumlid
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #34 Gepost op: 28-11-2003, 16:15:00 »
Weet niet of de stagiaires ook bij de prijs inbegrepen zitten  ;D
vincent nr 3 !!!

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #35 Gepost op: 28-11-2003, 17:00:38 »
Citaat
te koop t.e.a.b.:
een stuk of 2000 stemmen(mailadressen) per dag meerdere malen in te voeren hoeven verder geen onderhoud zo goed als nieuw (slechts 4 weken gebruikt).

Leest je werkgever dit forum ook????? :-X

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #36 Gepost op: 28-11-2003, 17:23:55 »
Das nou jammer Vincent. Je bent te sterk gebleken denk ik. Een strategische zet van Ellen. En als ik in haar schoenen had gestaan had ik hetzelfde gedaan. Je fans hebben er alles aan gedaan om je in de race te houden. En echt het scheelde maar een tiental stemmen.
Maar het was het waard toch deze race. Onthou de prachtige dingen de bijzondere mensen. Ik hoop je op het eindfeest (wie wanneer wat waar??) te ontmoeten en welkom thuis!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #37 Gepost op: 28-11-2003, 18:30:34 »
Toch vond Ellen de keuze tussen Peter-Paul en Vincent moeilijk, zei ze. Ze gaf aan met allebei een band te hebben, maar Vincent weg te stemmen omdat zijn mentale kracht en analytisch vermogen een te grote bedreiging voor haar zijn in de finale. Ze wil persé winnen en denkt met Peter-Paul aan haar zijde daar meer kans op te maken.

Een eindstrijd aangaan met de zwakste.
Wie is dan de zwakste?????

Offline Carolien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stem op Vincent!
Re: Go Vincent Go!!!
« Reactie #38 Gepost op: 28-11-2003, 18:36:41 »
Leest je werkgever dit forum ook????? :-X


Of onze werkgever dit leest? Zodra hij terug is!
 ;D

Offline sjaan

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: ellen en pp door
« Reactie #39 Gepost op: 29-11-2003, 13:05:41 »
Ik heb geen idee of het ergens anders op dit forum al bekend is, maar ik heb hier de vluchtgegevens van Vincent.
Hij komt zondagochtend om 10.20 uur aan met British Airways. Hij vliegt inderdaad vanaf Nairobi naar Londen en vanaf Londen komt hij met vlucht BA 0426 aan.
Lijkt me leuk als jullie allemaal komen. Ik weet zeker dat hij dat op prijs zal stellen, als jullie maar beloven dat ik hem als eerste tegemoet mag springen als vriendin zijnde.
Tot morgen