Auteur Topic: BLIJF STEMMEN!  (gelezen 5505 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
BLIJF STEMMEN!
« Gepost op: 28-11-2003, 17:31:31 »
Kijk dat zou nou nog eens hééééél spannend kunnen gaan worden. Alle fans van HJ zijn naar Ellen gegaan,...gaan nu alle gidsen van Vincent massaal op PP stemmen?? Dan wordt het een nek aan nek race. Fans wat gaan jullie doen????? Want ik heb gebeld met Advance,...en inderdaad jullie stem blijft heel erg belangrijk tot het laatste moment!!
Wat en hoe zal ons vanzelf wel duidelijk worden. Maar blijf alert!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: BLIJF STEMMEN!
« Reactie #1 Gepost op: 28-11-2003, 19:59:24 »
Stem door!

De beslissende stem kan die van jou zijn!


Wij horen de Gidsen tot in de controlroom denken, moet ik nou nog stemmen op mijn favoriete Avonturier, er is helemaal geen gevarenzone meer, dus waarom? Daar hebben wij het volgende antwoord op: ‘Maar natuurlijk moeten jullie doorstemmen! Ieder gepasseerd checkpoint opnieuw. Tot de laatste minuut voor de finale op zaterdag blijven alle stemmen doortellen!’ Tijdens de finale worden de internetstemmen van het grootste belang! Deze kunnen bepalen wie de uiteindelijke winnaar van PlanetRace 2003 zal worden. Wie gaat naar huis met de geldprijs, de eer en eeuwige glorie? Jouw stem kan beslissend zijn!

Nog even dit voor de fans van Vincent, we begrijpen de teleurstelling, maar het is spijtig genoeg deel van het spel. Je kunt natuurlijk wel de herinnering aan deze noeste Avonturier in leven houden door je achter zìjn favoriet te scharen, of zelf een keuze maken wie je graag zou zien winnen!
Dus voor alle fans en Gidsen: Stem door, jouw stem kan de beslissende zijn!



Bron: http://www.planetrace.nl/main.php