Auteur Topic: ellen en pp door  (gelezen 11732 keer)

Offline babsy

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
ellen en pp door
« Gepost op: 28-11-2003, 13:46:12 »
 ;D  ellen en pp door van harte gefelisiteerd
    en toi toi toi  voor de rest van de race
    aan mij zal het niet liggen  ::vergroot::

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: ellen en pp door
« Reactie #1 Gepost op: 28-11-2003, 13:56:36 »
Ellen en PP in finale!!!

Ik hoop dat er een waanzinnige finale wordt gespeeld. Dat de sterkste mag winnen. Gezien de race, en alles wat ik met de bikkels heb meegemaakt, zou Ellen dan mijn favoriet zijn. Zij is zooo sterk. Gaat door en door en gaat er niet bij zitten als het tegen zit. Zoals PP in de laatste uitzending aangaf: "Ellen heeft me vaak geholpen op moeilijke momenten". Ik hoop dan ook nu dat Ellen de finale gaat winnen. Beide mensen wens ik super veel suc6.

Ik zie jullie 13 december avo's. En veeeeeeeeeeel fun in de finale!!!

Groeten SpeedyHJ

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: ellen en pp door
« Reactie #2 Gepost op: 28-11-2003, 14:08:38 »
Citaat
"Ellen heeft me vaak geholpen op moeilijke momenten".

In de keuze tussen Peter-Paul en Vincent heeft Ellen gekozen voor de fysieke kracht van Peter-Paul. Samen met hem zal de laatste etappe van PlanetRace ingaan. Vincent zal de race moeten verlaten en keert terug naar Nederland na in vier weken over drie continenten geracet te hebben.

Combinatie van keuze ontgaat mij even??? ???

Misschien een vakkundige uitleg van Ilse?

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: ellen en pp door
« Reactie #3 Gepost op: 28-11-2003, 14:12:42 »
Combinatie van keuze ontgaat mij even??? ???

Misschien een vakkundige uitleg van Ilse?

Ik ben Ilse dan wel niet maar kan misschien wel een vakkundige uitleg geven  :D

Eerder in de PR heeft Ellen aangegeven dat PP en Michèle de fysiek zwaksten van de avo's waren.
Waarschijnlijk gaat Ellen er vanuit dat de ultieme finale een fysieke battle zal zijn waarbij ze dus waarschijnlijk denkt dat ze die makkelijker van PP kan winnen dan van Vincent.

Althans: zo interpreteer ik het.

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re: ellen en pp door
« Reactie #4 Gepost op: 28-11-2003, 14:19:01 »
Ga je solliciteren voor volgend jaar ??
Je maakt een betere indruk als Ilse vind ik ;)

Offline Michele

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: ellen en pp door
« Reactie #5 Gepost op: 28-11-2003, 14:42:14 »
De ervaring leert dat niets zo veranderlijker is dan de keuze's van de avo's in de PlanetRace. Maar toch ben ik het niet helemaal met je eens HenkJan (jaja, verrassend), ik zou eerder stemmen voor iemand die mentaal en fysiek het meest zijn grenzen heeft verlegd dan iemand die alleen heeft bewezen fysiek sterk te zijn. Maar wederom, dat is mijn bescheiden mening. Ik vind het jammer dat Vincent eruit ligt. Slim, tactisch en menselijk, in ieder geval heeft 'ie er 4 onvergetelijke weken op zitten. Weet iemand al wanneer we hem op Schiphol kunnen opvangen?

Michèle ;)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: ellen en pp door
« Reactie #6 Gepost op: 28-11-2003, 15:02:21 »
Waarschijnlijk gaat Ellen er vanuit dat de ultieme finale een fysieke battle zal zijn waarbij ze dus waarschijnlijk denkt dat ze die makkelijker van PP kan winnen dan van Vincent.

Er van uitgaande dat Ellen zo denkt: de vraag is natuurlijk of er inderdaad een fysieke battle komt.
Voor hetzelfde geld wordt het iets als de finale van Expeditie Robinson: een soort van vragen waarin juist ook andere facetten dan alleen fysiek aan de orde komen (bijvoorbeeld over plaatsen die er gedurende de PR zijn aan gedaan, of over de avo's zelf waarbij dan juist het sociale aspekt weer aan de orde komt).

Ik ben heel benieuwd.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: ellen en pp door
« Reactie #7 Gepost op: 28-11-2003, 15:38:47 »
Ga je solliciteren voor volgend jaar ??
Je maakt een betere indruk als Ilse vind ik ;)


.....ze wou nie.... :-\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: ellen en pp door
« Reactie #8 Gepost op: 28-11-2003, 18:34:57 »
Toch vond Ellen de keuze tussen Peter-Paul en Vincent moeilijk, zei ze. Ze gaf aan met allebei een band te hebben, maar Vincent weg te stemmen omdat zijn mentale kracht en analytisch vermogen een te grote bedreiging voor haar zijn in de finale. Ze wil persé winnen en denkt met Peter-Paul aan haar zijde daar meer kans op te maken.

Wat een Winnaars mentaliteit

Go PP GO

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: ellen en pp door
« Reactie #9 Gepost op: 28-11-2003, 18:52:45 »
Toch vond Ellen de keuze tussen Peter-Paul en Vincent moeilijk, zei ze. Ze gaf aan met allebei een band te hebben, maar Vincent weg te stemmen omdat zijn mentale kracht en analytisch vermogen een te grote bedreiging voor haar zijn in de finale. Ze wil persé winnen en denkt met Peter-Paul aan haar zijde daar meer kans op te maken.

Wat een Winnaars mentaliteit

Go PP GO

Wat zou je zelf gedaan hebben Showa? ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: ellen en pp door
« Reactie #10 Gepost op: 28-11-2003, 18:58:02 »
De ervaring leert dat niets zo veranderlijker is dan de keuze's van de avo's in de PlanetRace. Maar toch ben ik het niet helemaal met je eens HenkJan (jaja, verrassend), ik zou eerder stemmen voor iemand die mentaal en fysiek het meest zijn grenzen heeft verlegd dan iemand die alleen heeft bewezen fysiek sterk te zijn. Maar wederom, dat is mijn bescheiden mening. Ik vind het jammer dat Vincent eruit ligt. Slim, tactisch en menselijk, in ieder geval heeft 'ie er 4 onvergetelijke weken op zitten. Weet iemand al wanneer we hem op Schiphol kunnen opvangen?

Michèle ;)

Beste Jeroen,
 
Zoujuist is bekend gemaakt dat Vincent is afgevallen. Ik zal even zijn vluchtgegevens checken. Zodra ik meer weet hoor je van me.
 
Chantal Postma
namens het PlanetRace-team


helaas michele ik wacht ook nog op antwoordt
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: ellen en pp door
« Reactie #11 Gepost op: 28-11-2003, 19:27:21 »
2 mogelijkheden. Ik gok op de tweede, omdat ze morgen nog naar Nairobi moeten kunnen komen!!!!
Aankomst dus zondag 05.20 uur ...aaaarrrghhhhhhhh Jeroen ik ben er nie hoor ;) ;D ;D

11:05 NBO KQ116
18:10 AMS Op. by KQ
 
 
Time Airport Flight
22:35 NBO KL566
05:20+1 AMS Op. by KL
 
 

 
 
 
« Laatst bewerkt op: 28-11-2003, 19:29:45 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: ellen en pp door
« Reactie #12 Gepost op: 28-11-2003, 20:06:38 »
05:20 kan ik ook niet

04:39 Lelystad Centrum 2  Schiphol  Stoptrein 4308   
   05:35 Schiphol

05:35 kan ik op zijn vroegst uit de trein rollen

als vincent dus zo vroeg daar is kan ik alleen telaat komen en hopen dat hij er nog niet is

citta hoef ik dan ook echt niet op terekenen dat die komt
lijkt me niet dat ze dat red met s'avonds werken en dan weer zovroeg op

hoop het echt niet die tijd doe me 18:10 uur maar dat is beter
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: ellen en pp door
« Reactie #13 Gepost op: 28-11-2003, 20:28:57 »
2 mogelijkheden. Ik gok op de tweede, omdat ze morgen nog naar Nairobi moeten kunnen komen!!!!


Hoezo Nairobi?  Denk je dat of weet je dat zeker  ???

We zijn namelijk nog op zoek naar CP 1 van etappe 5  :-[

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: ellen en pp door
« Reactie #14 Gepost op: 28-11-2003, 20:30:01 »
Citaat
Wat zou je zelf gedaan hebben Showa?
Ik zou gekozen hebben voor nummer twee.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: ellen en pp door
« Reactie #15 Gepost op: 28-11-2003, 22:25:35 »
Hoezo Nairobi?  Denk je dat of weet je dat zeker  ???

We zijn namelijk nog op zoek naar CP 1 van etappe 5  :-[

Nee dat weet ik niet zeker, maar daar waar Vincent vandaan vliegt daar hoeven de andere twee nog niet vandaan te vliegen. Echter en dat heb ik al eerder gezegd op het forum, gok ik op Nairobi, omdat Dar es Salaam minder mogelijkheden biedt om naar Europa te vliegen en verder van Serengeti afligt. Ook gok ik op vliegen naar nairobi van af Arusha.

Maar er is nog een mogelijkheid. (sjie ik wou dat ik mijn Amadeus flightsystem had, kon ik het zo opzoeken) Ik kan me vaag herinneren dat de KLM vanaf Kilimanjaro vliegt via Dar Es Salaam naar Amsterdam. Als dat het geval is dan heb ik kunnen vinden dat de KL 571 vertrekt uit DAR om 23.40 uur. Ongeveer 1,30 minuten eerder uit Kili. Daar kan Vinc dus ook mee komen. Aankomst nederland ca 7.30 schat ik. De anderen ?.....gaan die ook naar Amsterdam?. Lijkt me onwaarschijnlijk dus wat dat gaat worden????
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: ellen en pp door
« Reactie #16 Gepost op: 28-11-2003, 23:00:46 »
vanaf Nairobi kan je ook naar brussel en dan naar amsterdam
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: ellen en pp door
« Reactie #17 Gepost op: 28-11-2003, 23:12:56 »
Je kan vanaf Nairobi overal heen, het ligt er maar net aan hoeveel tussenstops en evt. overstaps je wilt hebben.

Maar is dit hele gesprek niet veel meer iets voor het topic over Vincent  ???

Dit topic gaat tenslotte over Ellen en PP, en die komen het weekend zekers nog niet naar Schiphol  :D

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: ellen en pp door
« Reactie #18 Gepost op: 28-11-2003, 23:40:40 »
Nee dat weet ik niet zeker, maar daar waar Vincent vandaan vliegt daar hoeven de andere twee nog niet vandaan te vliegen. Echter en dat heb ik al eerder gezegd op het forum, gok ik op Nairobi, omdat Dar es Salaam minder mogelijkheden biedt om naar Europa te vliegen en verder van Serengeti afligt. Ook gok ik op vliegen naar nairobi van af Arusha.

Maar er is nog een mogelijkheid. (sjie ik wou dat ik mijn Amadeus flightsystem had, kon ik het zo opzoeken) Ik kan me vaag herinneren dat de KLM vanaf Kilimanjaro vliegt via Dar Es Salaam naar Amsterdam. Als dat het geval is dan heb ik kunnen vinden dat de KL 571 vertrekt uit DAR om 23.40 uur. Ongeveer 1,30 minuten eerder uit Kili. Daar kan Vinc dus ook mee komen. Aankomst nederland ca 7.30 schat ik. De anderen ?.....gaan die ook naar Amsterdam?. Lijkt me onwaarschijnlijk dus wat dat gaat worden????


KL571 Kilimanjaro (JRO) naar Amsterdam (AMS)
Vertrek 22.25 op zaterdag, 1 tussenstop, aankomst Amsterdam om 8.20 uur

www.tq3.nl

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: ellen en pp door
« Reactie #19 Gepost op: 29-11-2003, 00:14:02 »
Je kan vanaf Nairobi overal heen, het ligt er maar net aan hoeveel tussenstops en evt. overstaps je wilt hebben.

Maar is dit hele gesprek niet veel meer iets voor het topic over Vincent  ???

Dit topic gaat tenslotte over Ellen en PP, en die komen het weekend zekers nog niet naar Schiphol  :D

nee maar die komen denk ik wel naar europa toe
al zaterdag of zondag en racen dan daar tot vrijdag
om 6 dec in nederland tezijn
van af brussel kunnen die dan verder europa in trekken
en kan vincent naar schiphol door
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.