Planet Race Koppel-koers
wat aanvulingen
- voor dat een kopel weg mag moeten eerst de fans van dat kopel samen gaan werken en op de kaart het cp prikken dit kunnen ze vooruit doen
voor dat ze echt op een cp weg mogen zal eerst door beide fangroepen appart de code's van de rugzaken gekraakt moeten worden
hier bij kunnen ze zelf kiezen voor wie ze dat gaan doen
een paar min voor dat het kopel op het cp aan komt
veranderd de spel omgeving
je krijgt 3 min tijd om tekiezen voor welke avonturier jij gaat spelen
hierna gaan de kraakrooms op slot en kan je er niet meer uit of in
op moment dat de avonturiers aan komen zijn de slotjes beweegbaar en kan je kraken
zijn beiden sloten gekraakt dan gaat spel omgeving weer terug naar de kaart
de avonturier welke zijn of haar groep dit het snelste deed
krijgt wat extra tijd en wat extra stemmen
- extra geld verdienen
de avonturiers kunnen veel extra geld verdienen door bv een leeuwe kooi schoontemaken
dit kost tijd maar het extra geld kan je dan bv gebruiken om een tgv tepaken
en de achterstand weer intehalen
of intelopen
geld wordt over de 2 avonturiers verdeelt 60/40 bepaalt door de stemmen van een avonturier
per week moet er 1 extra opdracht minimaal worden uitgevoert
- de avonturiers bepalen zelf waneer en hoe lang ze reisen en met welk vervoer
na 12 uur reizen moeten ze 4 uur pauze of langer houden
dit vergeten kost straftijd
komen ze op een wit cp dan moeten ze wachten tot alle avonturiers daar aan komen
hier worden de avonturiers weer aan een andere partner gekopelt
steeds de gene met de meeste stemmen met de gene met de minste stemmen
maar geen 2x dezelfde