Auteur Topic: Vragen voor Henk-Jan  (gelezen 13791 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Vragen voor Henk-Jan
« Gepost op: 21-11-2003, 18:44:56 »
Hier kun je al je vragen stellen aan Henk-Jan. We kunnen ze later beantwoord en wel weer bij zijn profiel kwijt voor het komplete plaatje. Ik maak dit topic even tijdelijk sticky, zodat niemand het 'vergeet' hahaha...
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2003, 20:21:41 »
Oke Henk Jan, daar gaan we...

Jammer dat je naar huis moest, maar daarover is al veel te lezen op dit forum.
Zo te zien ben ik als Ellen fan de eerste die jou via deze weg een vraag stelt, waarschijnlijk volgen er nog vele.

Hier komt mijn vraagjes :

1) Welke van de drie etappes (Brazilië, Chili, Thailand) heeft het meest indruk op je gemaakt en welke zal je het meest bijblijven, en waarom ?

2) Hoe heb je het gehannes over alleen vliegvelden ervaren van Chili naar Thailand toe ?
Mensen gaan aan je vragen waar je geweest bent, Nieuw Zeeland, Australië, Singapore.... maar je hebt daar alleen vliegvelden gezien.

Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #2 Gepost op: 22-11-2003, 13:18:43 »
Henk Jan,

Je achterban adviseert nu om voor Ellen te gaan stemmen. Ik weet niet of jij het daar helemaal mee een bent?
Als supporter van Vincent wil ik iedereen attenderen op het feit dat Vincent bij de laatste stemming voor HJ gekozen heeft om te blijven
Vincent houdt zich niet bezig met politieke spelletjes. Hij kiest voor de sterkste. Heeft hij steeds gedaan. Vraag maar aan Michele en later aan Ellen.
Hij zal nooit denken laat ik die er maar uitstemmen want die is gevaarlijk.
Ik merk nu dat Ellen ineens heel veel stemmen krijgt. Eerder heeft PP die van Michele kiezers gekregen.Vincent doet het nog steeds op eigen kracht. Dat mag best wel beloond worden. Goeie thuiskomst gewenst.

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #3 Gepost op: 23-11-2003, 00:39:14 »
HJ, jammer dat je naar huis moest.
Vindt jij ook dat iedereen nu op Ellen moet stemmen?,
zodat (bijna) zeker is dat Vincent naar huis moet ???
of moeten jou stemmers nu niet meer stenmmen ??

Offline Carolien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stem op Vincent!
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #4 Gepost op: 24-11-2003, 21:08:03 »
ahum... Vincent naar huis?? Dacht het niet...

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #5 Gepost op: 25-11-2003, 08:52:20 »
Hoi Beste gidsen en fans van Planetrace.org!
Mijn eerste bericht sinds mijn terugkomst uit Bangkok is bij deze een feit. Ik zie dat er de afgelopen weken Giga veel is gebeurd op deze site, op mijn site, in geheel twente hier en dat op nog veel meer plekken op het web. Deze eerste 'mail'  houd ik kort: niet omdat ik niet wil mailen, maar omdat ik graag alle vragen tegelijk wil beantwoorden. Dat is voor jullie leuker om te lezen en voor mij makkelijker om in te vullen. Nu ik alle berichten van .org bijna heb doorgenomen, zie ik hoeveel er is gebeurd op dit web en op mijn site. Onvoorstelbaar. Ten eerste meld ik jullie dat ik jullie daar 1000 x dank voor ben verschuldigd! Zonder jullie had ik het gewoon niet zover geschopt! Ten tweede wil ik jullie zeggen dat ik jullie een chat ben 'verschuldigd'. Jullie hebben vragen, jullie willen weten hoe e.e.a. is gegaan en ik heb ook leuke info voor jullie (positief hoor ;D).

Het lijkt me verstandig dat Mapel hier reactie op geeft en mij uitnodigt voor een chat. IEdereen kan dan hier de tijd lezen. Iedereen mag Alles aan me vragen, geen geheimen. Eén ding kan ik al wel verklappen / bevestigen: dat ik een zeer goede tijd met ALLE AVONTURIERS heb gehad. NIemand uitgezonderd! Met de één kun je iets beter opschieten dan met de ander, maar mensen....echt....iedereen kan elkaar eerlijk en oprecht in de ogen kijken. Iedereen heeft wel s irritaties, maar van mijn kant: NO HARD FEELINGS, NAAR NIEMAND UIT DE GROEP. Wat een wereldtijd!

Daarom: dank aan jullie is GROOT!!!

Tot op de chat beste mensen! Dus wil je wat weten? Stel je vragen de komende dagen, dan kan ik daar antwoord op geven.

Groeten van een gelukkige SpeedyHJ

Ps. Is een chat op een avond wat? Of een avond én een middag? Maar ja...weet niet of daar behoefte aan is? Misschien weet iedereen alles al... ;D

Offline Paul805

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #6 Gepost op: 25-11-2003, 09:08:49 »
HEEEEE  HJ  ::ok:: ::ok:: 

leuk om een berichtje van je te zien! Natuurlijk zijn er een hoop vragen want zoals je ook gelezen hebt is het voor ons gidsen af en toe best in het donker tasten.
dus het zou erg leuk zijn om je eens in de chat te ontmoeten!  ;D ;D

Dan hoop ik je ook eens op Planetamazone te zien op de chat van Ellen!  :P

Misschien tot snel!!    TOPPERTJE  ;D ;D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #7 Gepost op: 25-11-2003, 09:45:19 »
Eigenlijk geen specifieke vraag aan jou HJ maar aan elke avo. Ik zet 'm echter hier neer omdat jij toch de vragen nu gaat beantwoorden.

Uiteraar ben ik benieuwd naar je belevenissen ter plekke.



Maar er zijn ook 2 andere vragen die me bezig houden:

Mag je van .nl echt ALLES vertellen of heb je op bepaalde vlakken een informatieverbod gekregen (dat je van bepaalde dingen geen melding mag maken).
Zo ja: waarom is dat?
En nee, ik zal niet vragen naar WAT je eventueel niet mag vertellen, ben gewoon benieuwd of je écht zo vrijuit mag spreken als je aangeeft.

Nu ben je uit de PR helaas. Heb je nu nog verdere kontraktuele verplichtingen waar je je aan moet houden? Bv. bepaalde televisie- of radio-optredens, beschikbaar zijn voor bepaalde reclamecampagnes van Bever of VGZ ofzo?


Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #8 Gepost op: 25-11-2003, 10:04:08 »
Hallo Beste PP FANS!
Hier spreekt SpeedyHJ Alias Henk-Jan. Een aantal dagen weer in het land. Wat is er veel gebeurd. Alle betreffende internet sites zijn overspoelt met info over de Planet Race. Geweldig dat Zooooooooooooveel mensen zich hebben bezig gehouden met dit (dus ons en jullie!) avontuur. Ik heb heel kort het gastenboek van PP (ja zo noemde ik m; en dat mocht :) )doorgelezen. Er staan veel positieve dingen in. Helaas staan er ook negatieve dingen in en wordt nog wel s de link met mij en mijn fans gelegd. Niet doen beste mensen! Ik heb met Peter Paul een wereldtijd gehad! Echt waar. Het is juist goed dat ik en Peter Paul degenen waren die met elkaar vaak in discussie gingen. Soms kon PP de boom in, soms kon HJ de boom in! Dat is menselijk. Dat hoort bij twee verschillende mensen met een uitgesproken mening die 24 uur per dag bij elkaar zitten. Wat niet op camera is weergegeven is het volgende: na IEDERE discussie, 'ruzie', meningsverschil, of wat dan ook waren het PP en HJ die elkaar de hand gaven, elkaar eerlijk en oprecht in de ogen keken en weer verder gingen. PP heeft respect voor HJ en Ik heb ook zeker respect voor PP. Wat hij op het paard heeft gepresteerd is echt werelds. Deze bikkel heeft gepresteerd. Tuurlijk was ik zijn rookgedrag wel eens zat, maar zo was hij mij ook wel eens zat. De waarheid is dat pp en ik goed met elkaar overweg kunnen en dat we elkaar na de PR2003 zeker nog gaan zien. Dat moet genoeg zeggen over onze band. Vanavond zie je in uitzending 3 weer een 'ruzie' tussen pp en mij. We hebben dit uitgepraat en het echte beeld is moeilijk te volgen via de tv. Vaak krijg je een verkeerd beeld. Reken er maar op dat wij 2 weten wat we aan elkaar hebben. Dat we zeker niet altijd op 1 lijn zaten, maar dat wel zeeeeeeeeeeker weten dat we respect hebben voor elkaar en dat een ieder zijn kwaliteiten heeft! Kijk naar mijn filmpje op planet.nl Daar zie je dat ik 10 minuten na het wegstemmen gigantisch baal van het feit dat ik eruit ben en dat ik geen hard feelings heb tegenover PP of wie dan ook. Zó wordt het spel gespeeld, dit zijn de regels, laten we daar dan van genieten en echt.............wij hebben een wereldtijd gehad. Hopelijk jullie ook!

Succes met jullie voortzetting voor PP! Be KIND! Ik ga jullie zien!

Sportieve groeten SpeedyHJ  ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #9 Gepost op: 25-11-2003, 15:48:56 »
Henk-Jan,...geweldig fijn je reactie hier!!!! Wat een lekker positief jong ben je toch ook ,hahahhaha.....En kerel, je herinneringen, berg ze op en geniet daar nog maar eens heel lang van na!. Maar de chat nu,..... Ik denk dat het't beste is om deze op de #PR te houden. Zou woensdag je uitkomen?
Van zeg maar 21.00 uur tot 22.00 uur of net zo lang je nodig hebt??? Ik hoor het wel!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #10 Gepost op: 25-11-2003, 18:47:34 »
ik heb er ook geen problemen mee als mapel het regeld

ga nu zelf effe regelen dat planetrace.nl mij op de hoogte houdt hoe laat mensen op schiphol worden verwacht dan kan ik het weer door bellen aan HJ en aan Citta
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #11 Gepost op: 25-11-2003, 18:48:52 »
ik heb er ook geen problemen mee als mapel het regeld

ga nu zelf effe regelen dat planetrace.nl mij op de hoogte houdt hoe laat mensen op schiphol worden verwacht dan kan ik het weer door bellen aan HJ en aan Citta


Nou Jeroen als jij het verder wil regelen heel erg graag hoor. Ik heb nog genoeg andere dingen. Wil  ;D ;Dje???
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #12 Gepost op: 25-11-2003, 18:57:59 »
okee is goed
zal hj effe opzoeken en het regelen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Moontje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #13 Gepost op: 25-11-2003, 21:57:50 »
Beste Henk-Jan


Helemaal top jouw bericht!!!  ::ok:: Wat we eigenlijk allemaal weten bevestig je nu. Wij zien maar zo'n klein deel van wat jullie hebben meegemaakt, dat we gewoon niet zien hoe de relaties onderling zijn! De avonturiers worden neergezet zoals PR dat wil. Waarbij kijkcijfers natuurlijk als uitgangspunt worden genomen.
En laten we eerlijk zijn, wanneer de avonturier waar je voor hebt gekozen negatief wordt neergezet, dan weten we allemaal dat dat niet klopt en dat ze maar een heel klein stukje van het geheel laten zien! Maar o wee als een andere avonturier negatief overkomt op TV, dan willen we dat maar al te graag geloven.
En dan kom jij terug en dan ga je een rondje lezen en dan kom je bij het gastenboek van PP en daar wordt jij ook genoemd en niet altijd op een positieve manier. Vaak berichten die in het vuur van de strijd worden geplaatst, maar zeker voor jouw lullig moeten overkomen (alhoewel ik wel het idee heb dat je dit heel goed hebt kunnen relativeren. Ondanks dat ze wel geplaatst zijn kan ik me niet voorstellen dat ze bedoeld zijn zoals ze overkomen!!!
Ik vind het dan ook supertof van je dat je het voor PP opneemt, terwijl veel van jouw fans hem absoluut niet zien zitten. (Of is het NU zagen zitten.) Net zo goed dat veel PP-fans jou niet zagen zitten. Op de ETW-chat heb ik al veel positieve berichten gehoord n.a.v. jouw post hier.
Ik hoop dan ook dat wij als fans op een prettigere manier met elkaar kunnen omgaan dan in de afgelopen tijd is gebeurd en dat we allemaal je voorbeeld kunnen volgend en kunnen zeggen "No hard feelings".

Ik hoop je snel te spreken op de chat.


Groetjes Monica

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #14 Gepost op: 26-11-2003, 17:06:40 »
Heej Henk-jan

Hier een van je grootste fans(je weet wel, diegene die 25 keer op je gestemd hebt) Denk je dat je zelf nu ook gaat gidsen?

Offline AngelD

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Go Go Speedy
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #15 Gepost op: 27-11-2003, 10:42:11 »

Hee SpeedyHJ,

Welkom Thuis in Twente :)
Alhoewel ik je natuurlijk liever nog wat langer
in de Race had zien rond...lopen...springen....
rijden...rennen...fietsen....klimmen
Hee maar je hebt het Toppie gedaan hoor! ::ok::
Je hebt de Twentse eer zeker hoog gehouden.

En als ik jouw stukjes hier boven lees, dan heb
jij ook nog eens een super karakter.
Ik weet dat de TV-uitzendingen je niet altijd een
goed beeld geven, maar je mening wordt toch beïnvloed
door wat je ziet.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet altijd even
gelukkig was met PP.
Daarom ben ik ook heel blij jouw verhaal te lezen.
Thanks ;)

Ik hoop dat jij je draai alweer een beetje hebt
gevonden in Nederland.
Waarschijnlijk ben je momenteel nog een druk baasje
met veel intervieuws, enz.
Hopelijk vind je ook nog wat tijd om na te genieten
van de mooie reis, de mooie mensen die je ontmoet hebt
en de dingen die je gedaan hebt.

O ja, ik heb ook nog een vraagje.
Hoeveel mensen van PR reizen met jullie mee
tijdens de race? (ik bedoel dan tijdens dat jullie 'racen'
en dan heb ik het over camera-mensen...geluid, enz.)

Het lijkt me leuk je een keer te spreken op de chat.

Groetjes Daniëlle :P

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #16 Gepost op: 28-11-2003, 10:06:40 »
Hallloooooooooooo!!!!!

Gaaf al jullie vragen! Mocht je het nog niet weten: ik ga al jullie vragen vanavond beantwoorden vanaf 21.00 uur op de chat van deze site. Dus kom daar naar toe vanavond en ik beantwoord al je vragen! En ja...ook leuke ins en outs (positief). Dus...de relatie pp-hj, ellen-hj, hj-vincent, het ECHTE verhaal van de kano, en het....ach ja...vertel ik vanavond  ;D ;D ;D ;D ;D

Nou tot vanavond dan!

GreetZ SpeedyHJ

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #17 Gepost op: 28-11-2003, 11:02:27 »
Henk Jan, zou je zo lief willen zijn om ze toch schriftelijk ook te beantwoorden. Dit in verband met het feit dat niet iedereen op de chat aanwezig kan zijn. Het zou jammer zijn als die mensen de antwoorden zouden missen.
Je beantwoorde vragen komen onder je dagboeken te staan in je profiel. Vast bedankt voor je medewerking.
Mail ze mij maar even...... dan zet ik ze vanavond na de chat online oke?
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #18 Gepost op: 28-11-2003, 13:13:37 »
Ja graag HJ: ook schriftelijk antwoord.

Ik ben nml. denk ik vanavond niet op de chat.

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Henk-Jan
« Reactie #19 Gepost op: 28-11-2003, 13:17:35 »
Ok ga mn best doen!

Lukt alleen vandaag niet meer!

Greetz HJ
« Laatst bewerkt op: 28-11-2003, 18:50:54 door mapel »