Poll

Wie moet er volgens jullie van Planetrace.org afvallen????

Henk Jan
5 (13.9%)
Peter-Paul
20 (55.6%)
Ellen
5 (13.9%)
Vincent
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 21-11-2003, 18:29:31

Auteur Topic: Afvalrace, maar wie????  (gelezen 34808 keer)

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #20 Gepost op: 19-11-2003, 12:55:00 »
Helaas hebben jullie allen ongelijk gehad.

Het schijnt toch dat PP een grote acherban heeft.  ;D ;D ;D

Helaas voor de fans van Michelle heeft zij twee stemmen gehad en is naar huis vertrokken.

Ik denk ook na de aflevering van gisteren dat er een hoop dingen duidelijk zijn geworden.

HJ *** probeert op tv vrolijk en fit te doen terwijl hij buiten het bijzijn van de camara's heel anders is (advies: HJ wees nou eens jezelf.....)
Vincent *** Loopt veel te veel achter andermans rug om te praten (roddelen dus)
Ellen *** Is een aardig persoon. Is haarzelf zo schijnt op de tv en het net. Gaat ook echt voor het avontuur.(advies: Hou vol meid, je kan nog een heel eind komen als je achjterban je niet in de steek laat) 
PP *** Nou dat spreekt voor zich, is zichzelf (need I say more). (advies: ga zo door vriend)

Ik wens jullie alle vier suc6, en ik wens alle fans nog veel (kijk en prik) plezier.
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline Tinus PlanetRacer

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #21 Gepost op: 19-11-2003, 13:44:42 »
-heftige uitspraken rutger.....was je er zelf bij dan??
Op tv kunnen dingen heel anders worden getoond dan in werkelijkheid is. Hierbij zeg ik niet dat je gelijk of ongelijk hebt.....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #22 Gepost op: 19-11-2003, 16:43:40 »
Helaas hebben jullie allen ongelijk gehad.

Het schijnt toch dat PP een grote acherban heeft.  ;D ;D ;D

Helaas voor de fans van Michelle heeft zij twee stemmen gehad en is naar huis vertrokken.


Rutger, bedoel je nou, dat wij ongelijk hebben in de vrees dat PP de volgende etappe gaat afvallen??. We hebben het in dit topic alweer over etappe 3, dus de nu lopende.  We weten nog niet of we wel of geen gelijk hebben dat merken we zaterdag wel!!! :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #23 Gepost op: 20-11-2003, 16:44:46 »
Daar heb je inderdaad wel een beetje gelijk in Tinus.... Mijn excuses hiervoor.

En mapel sorry dat k jullie verkeerd begrepen had, dacht namelijk dat het posts waren van voor de vorige stemronde. Ook mijn excuses hiervoor.

En wie er deze etappe uit zal gaan is nog afwachten inderdaad.
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline Vincent75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • STEM OP VINCENT!
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #24 Gepost op: 4-12-2003, 10:49:54 »
Rutger, achter andermans rug om praten, doe me een lol, alles voor de camera, zei ik achter de camera ook. bedenk dat van de 20 uur film er maar 45 minuten wordt uitgezonden... Wat de een ziet zonder het te zijn, is de ander zonder het te zien!

mazzel!

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #25 Gepost op: 7-12-2003, 20:41:30 »
Hé Rutger!

Rutger, ik ken je niet, maar ik wil je wel een tip geven. Tenminste...als je daar voor open staat: Mijn naam is Henk-Jan, ik ben een van de planet racers van dit jaar. In deze Planet Race heb ik Vincent leren kennen. Vincent is iemand dit eerlijk is naar iedereen uit de groep. Ik lees totaal andere berichten/uitspraken van jou over Vincent. Hmmm...vreemd. Ik en de andere avo's kennen een geheel andere Vincent.

Ken jij Vincent ook of heb je misschien te snel conclusies getrokken en heb je hiervan geleerd? Twee: ken je mij en de andere avo's ook en..........zo niet, kun je beter niet iets zeggen dat je basseert op tv beelden. Dat doet de psycholoog Ilse ook en ja.......das nou niet echt betrouwbaar!

Vriendelijke groeten,

Henk-Jan  ;D

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #26 Gepost op: 8-12-2003, 00:17:27 »
Val mijn mede avo's niet af. Ben het wel met hen eens dat de beelden een beetje aan elkaar gesneden zijn, zodat alles een stuk extremer overkomt op tv. Goede edit job, om mensen op hun slechtst of beste naar voren te laten komen. Wat een farce zeg. Volgens mij waren de avo's nog het meest positief en de crew heeft er een negatief sousje over heen gegooit.

Slechts mijn mening. Wat kom ik trouwens als een eikel naar voren zeg....

anyway. Ik vond het leuk en een geweldige ervaring met stuk voor stuk unieke persoonlijkheden, die ik zeer ben gaan mogen.

Peter-Paul

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #27 Gepost op: 8-12-2003, 07:48:14 »
Dat als een eikel vind ik nog wel meevallen PP,maar dat is misschien wel omdat wij je al van te voren op de chat gezien hadden.En ook omdat wij je gewoon als de leukste avo steunde.Ik vind nog steeds dat we de leukste gekozen hebben,ook na al die beelden op tv.En ondanks dat ik je nog niet irl ontmoet heb.Maar dat maken we binnenkort wel goed ;D

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #28 Gepost op: 9-12-2003, 13:00:02 »
Ik heb inderdaad na mijn uitspraken een ieder van de avo's al een bericht gestuurd met mijn excuses hierin.

De uitspraken waren inderdaad meer gericht op de beelden die toen uitgezonden zijn.

Het is absoluut niet de bedoeling geweest om ze te beledigen, en dat heb ik ze ook al gezegt. Ik vind dat alle avonturiers goed gestreden hebben in PR 2003. En de ene Avo werd wat negatiever in beeld gebracht dan de ander.

Ik heb vernomen dat alle Avo's heel goed met elkaar op hebben kunnen schieten en dat mnog steeds doen. En dat is mooi. Ze hebben er met zijn allen toch hun best voor gedaan om mooie, grappige, ontroerende, etc etc beelden te maken.

Bij deze wil ik alle Avo's nogmaals mijn excuses aanbieden, en alle gidsen, collega's, familie etc, etc. ook.

Ik vind alle Avo's één voor één toppertjes.

Groeten,
Rutger
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #29 Gepost op: 11-12-2003, 23:55:37 »
Beste Rutger!

Excuses uiteraard geaccepteerd! Heb alleen je persoonlijke mailtje naar mij waarschijnlijk gemist, want ik heb niets ontvangen. Maar......bij deze....je hebt het goed gemaakt. Zoals ik, peter-paul, vincent, michelle en Citta tijdens de planet race dingen hebben geleerd, heb jij waarschijnlijk ook wat geleerd. Niet te snel oordelen! Denk dat dit zeker positief is! Zo zie je maar weer....alles heeft zo zijn voordelen!  ;D

Rutger misschien tot zaterdag in real life!

Donders Ajuus Allemaal!

SpeedyHJ

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #30 Gepost op: 12-12-2003, 00:26:55 »

Zoals ik, peter-paul, vincent, michelle en Citta tijdens de planet race dingen hebben geleerd,

....en andersom ook hoop ik.... :P :P...hahahah HJ wat je in ieder geval (nog) niet hebt geleerd is een beetje bescheidenheid ;) en om nooit een zin te beginnen met Ik en zij,....weet je het is zij en ik.....maar due to age,....dat komt nog wel.... :-* :-* :-* ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #31 Gepost op: 12-12-2003, 00:32:59 »
?????????? Mapel?????????

Als IK een zin begin met IK dan begin IK die zin met IK. En IK zeg toch dat wij als alle AVO's veel hebben geleerd. Ja ook IK heb dus veel geleerd. Beetje raar dat als ik mijn naam dan als eerste zet in de zin dat jij daar dan over valt. Niet dat ik niet tegen kritiek kan hoor, maar ik vind dit gewoon een beetje nutteloos en mierenneukerij  ;D Wat maakt het uit als ik eerst mijn naam noem?! Tja...ik snap t blijkbaar niet. Maar zoals je zegt............het zal wel aan mijn leeftijd liggen (??????????). Nou wat een gezeik. Hahhahaha!

Misschien tot zaterdag!? Kletsen we over JOU en dan pas over mij...  ;D ;D ;D ;D ;D

Tjooooooooo
Groetjes SpeedyHJ

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #32 Gepost op: 12-12-2003, 00:39:57 »
Wat ik zeg....due to age..... waar is je humor HJ????
grijnzzzzzzzzzzzzz ;D ;D ;D

De quote kan je lezen alsof jij zegtdat  jij de andere AVO's wat hebt geleerd snap je, daarom is het altijd gevaarlijk om met IK te beginnen,...joh ik zat je wat te plagen hahahhaha,...blijkt wel dat je me niet kent maar dat geeft niet hoor. Zoals je al diverse keren hebt kunnen lezen, kan ik helaas niet komen de 13e. daar baal ik giga van, maar het is niet anders...Veel plezier iig.
« Laatst bewerkt op: 12-12-2003, 00:43:58 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #33 Gepost op: 12-12-2003, 09:52:37 »
HJ,

Ik ;D zal er inderdaad zijn, ookal is het alleen maar om even je hand te schudden aangezien het best wel druk wordt.

Tot morgen.

En Mapel, ik vind het jammer dat jij en mollemans er niet bij zullen zijn.

Groeten,
Rutger
« Laatst bewerkt op: 12-12-2003, 09:59:02 door Rutger »
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #34 Gepost op: 12-12-2003, 10:16:55 »
OK Rutger, leuk dat ik het ook weet  ;D
Ik zet je op de lijst
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #35 Gepost op: 12-12-2003, 11:12:27 »
Sorry secbomb.

Heb het hier al met PP erover gehad, maar niets is nog zeker.

Er zit wel een grote kans in dat ik kom. Alleen het geval is dat ik nog niet weet hoe. Is wel leuk dat er ook tenminste 1 collega van PP is. Aangezien iedereen ineens niet meer kan.

Groeten,
Rutger
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #36 Gepost op: 12-12-2003, 11:16:41 »
Geen probleem verder hoor, ik zie ineens staan dat jij komt, dus vandaar dat ik er even op in spring.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Afvalrace, maar wie????
« Reactie #37 Gepost op: 14-12-2003, 18:05:08 »
Hee Mapel!

Hahahaha ;D We hebben elkaar inderdaad verkeerd begrepen! HAha...NEE het moet niet gelezen worden dat ik de andere avo's wat heb geleerd. AHhaha We hebben allemaal wat geleerd. Tja.....lachen toch! Jammer dat je er niet was gisteren, maar wie weet volgend jaar!?

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ::ok:: ::ok:: ::ok::

SpeedyHJ