Tot op het laatste moment hebik het op kunnen brengen. Ik bleef me verzetten tegen het pessimisme van de meester. Immers er kon nog niet alles over gezegd worden, maar de programmamakers hadden ons, via de makers van deze site beloofd dat het best wel leuk zou worden.
Waarschijnlijk bedoelden ze lachwekkend. Ik steun mijn avonturier tot de laatste snik maar vraag me niet wat ik er van vind.
In plaats van de spanning van het spel heb ik het gevoel dat ik naar een voetbalwedstrijd zit te kijken tussen Nederland en Schotland waarbij beide ploegen gezamenlijk dan weer de bal in het ene doel werken, om daarna samen de gelijkmaker te scoren. aan het einde van de wedstrijd krijgt de kijker een telefoonnummer te zien waarop dat gebeld kan worden
Het nummer dat eindigt op een 1 zorgt ervoor dat nederland naar het EK gaat en het nummer dat eindigt op een 2 zorgt ervoor dat schotland zich plaatst.
We krijgen binnenkort waarschijnlijk ook een lingo waarbij het er niet meer omgaat of je de woorden raad, maar waarbij de kijker na afloop mag stemmen wie er gewonnen heeft.
Voor geinterresseerden heb ik ook de hints wetren te bemachtigen voor cp 9:
1e hint (wordt aan het einde van de middag verstrekt): het is groener dan het ruikt, maar de helft is er nIet voor 28
Succes daar kunnen jullie je wel weer op stuk bijten gedurende een avond en een nacht.
2e hint (vlak voor de herstart de volgende dag)
Dit grootste voetbalstadion ter wereld staat in een hele grote stad)
Oplossing:die mag jezelf bedenken mits er een naam in voorkomt die ook de dochter had kunnen zijn van mijn buurvrouw
MAESTRO hierbij mijn openbare boetedoening. Ik ben niet kritisch genoeg geweest. Ik had jou moeten ondersteunen
MEA CULPA
cheers
Wiedus