Auteur Topic: Presentatie Planet Race: Tim Immers  (gelezen 4999 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Gepost op: 17-10-2003, 22:12:29 »
Volgens RTL Boulevard zal de presentatie van de komende Planet Race door Tim Immers gedaan worden

Citaat
Je zou bijna vergeten dat het ooit een BN'er was. Tim Immers was werkzaam achter de schermen, maar komt nu prime-time terug met Planet Race.

Opzet

Tim Immers is binnenkort weer op de buis te zien. De afgelopen jaren was hij voornamelijk achter de schermen aan het werk, maar Tim gaat de nieuwe reeks van het spelprogramma Planet Race presenteren. Vorig jaar presenteerde Gijs Staverman het Yorin programma. Nu is Immers aan de beurt, omdat het programma elk jaar door iemand anders wordt gepresenteerd. De opzet van het programma is bijna hetzelfde als vorig jaar.


Achterban
Net als vorig seizoen maken de kandidaten een wereldreis van vijf weken. Het thuisfront en achterban moeten hints oplossen om achter de volgende bestemming van de kandidaat te komen. Als de achterban de bestemming raadt, krijgt de kandidaat de oplossing door.

Wegstemmen
Nieuw dit seizoen is dat de kandidaten wekelijks iemand moeten weg stemmen á la Expeditie Robinson. Het programma wordt gesponsord door het Wereld Natuur Fonds en is vanaf dinsdag 11 november vijf weken lang om 22:00 uur te zien op Yorin.
bron: RTL Boulevard
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2003, 22:26:00 »
De persoonsbeschrijving van Tim Immers is verplaatst naar PR-Stuff
en dat is  hier
« Laatst bewerkt op: 17-10-2003, 23:04:39 door mapel »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2003, 22:28:04 »
Dank je malcolm, maar vindt je het goed dat ik dit bij PR stuffneerzte,....tsje ik krijg de kans nie eens met mijn supersnelle admins  ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2003, 22:39:47 »
Bedankt voor de info.

En Tim???
Ik heb je echt nog nóóit op tv gezien. Verrassing dus!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Reactie #4 Gepost op: 20-10-2003, 09:39:03 »
Ik vind het wel leuk om Tim weer eens op tv te zien  ::) ;). Vond dat Gijs het ook goed gedaan heeft hoor.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Reactie #5 Gepost op: 20-10-2003, 12:21:52 »
Dit even uit het grote informatie archief  ;)


Ughee ....  Gijs had er zeker geen zin meer?  hahahha
Hij baalde er nog al van dat hij  het upgraden naar first/Business klasse ticket zelf moest betalen...... 
(Hij had zulke lange benen of was het soms dat  als je een Bn-er bent vlieg je alleen nog maar first class ? Zeggen jullie het maar hihi )

Dus hopen dat Tim wel accord gaat met  een Economy ticket of zou hij ook lange benen hebben?
« Laatst bewerkt op: 20-10-2003, 12:29:06 door Bianca_2002 »
Groetjes, Bianca (ex-avonturier)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Reactie #6 Gepost op: 20-10-2003, 15:43:46 »
Bianca, hebben jullie naast het spelelement van PR 2002 nog contact gehad met Gijs? Ik bedoel: deed hij alleen aardig en leuk zodra de camera's aanstonden, of was hij daarnaast ook nog leuk te spreken? Vaak hoor je dat een presentator alleen leuk doet als de camera aanstaat, verder niet. Ben toch wel benieuwd (want ik vind Gijs zo'n schatje...)  :-X
I got that tunnel vision going through my  head

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Reactie #7 Gepost op: 7-11-2003, 21:54:32 »
Je kunt nu bepalen hoe fit jij denkt dat Tim is?  ::)

Daarna kun je wat de andere fans dachten  :)



Klik op de foto van Tim, rechts bovenaan op .nl

Offline krelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jíj FIT genoeg voor de Planet Race
Re:Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Reactie #8 Gepost op: 10-11-2003, 11:32:49 »
Ben Jíj fit genoeg voor de planetrace? ???

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Presentatie Planet Race: Tim Immers
« Reactie #9 Gepost op: 12-11-2003, 19:10:13 »
Is Tim fit?

win een SurvivalCard!


Bovenaan de homepage op onze site vind je een foto van Tim Immers met daaronder de vraag: ‘Is Tim Fit?’ Klik hier op en je kunt jouw mening over het VGZ-Index cijfer voor de fitheid van Tim geven. Vergelijk het cijfer met wat anderen dachten. Heb je het goed geraden maak je kans op een SurvivalCard, een handige overlevings-tool op creditcard formaat!



Bron: http://www.planetrace.nl/main.php?open=http%3A//www.planetrace.nl/news.php%3FNewsID%3D45