Auteur Topic: Go Ellen Go!!!  (gelezen 39207 keer)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #40 Gepost op: 30-11-2003, 08:17:10 »
Vond ik ook een vreemd verhaal,maar horen we vast volgende week wel.

IK wil namens het hele etw team ook van Planet amazone van harte feliciteren met het behalen van de finale.Leuk dat allebei deze fanatieke teams de finale halen met hun avonturiers.IK hoop dat het een leuke en vooral sportieve finaleweek gaat worden

Offline Milly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • leef in het heden, niet in het verleden
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #41 Gepost op: 30-11-2003, 11:31:26 »
ze hebben individueel moeten zoeken naar beeldjes van de big five en Ellen was het eerste terug. Tjee en ik spaar neushoorntjes, wou dat ik daar was. :'(
Gelukkig staat ons meissie nog aan top. ::ok::


Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #42 Gepost op: 30-11-2003, 13:10:33 »
Hey Ellen,

Ben ik zometeen dus toch eerder thuis dan jij, ik had niets anders verwacht trouwens!!!  ::ok::

Go for it meid, je gaat die finale zeker winnen!!!!!
 :-*

Clautje

drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #43 Gepost op: 1-12-2003, 22:37:10 »
De finalisten van PlanetRace 2003 zijn bekend! Ellen en Peter-Paul zullen deze week strijden om het geld, de eer en de glorie die de winnaar van PlanetRace 2003 zal toekomen. Dat is een zeer bevoorrechte positie en daarom krijgen zij deze week voor het eerst in de race contact met de fans. Jullie, fans en Gidsen, mogen namelijk een i-mail sturen naar je favoriet. Wil je ze een digitaal hart onder de riem steken, een virtuele schouderklop geven of gewoon elektronisch wat liefs melden. Dan is nu je kans; pak je i-mode toestel en stuur een i-mailtje naar je favoriete Avonturier.
Heb je er een voor Ellen mail dan naar planetrace@imail.nl en plaats in het subject: Ellen. Verras de finalisten vandaag nog met een leuk berichtje van hun grootste fans. LAATSTE NIEUWSARCHIEFmaandag , 01 december 2003 

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #44 Gepost op: 3-12-2003, 17:48:13 »
i-mail je favoriet

Klik op het klavertje vier
(links op de .nl pagina)

De finalisten van PlanetRace 2003 zijn bekend! Ellen en Peter-Paul zullen deze week strijden om het geld, de eer en de glorie die de winnaar van PlanetRace 2003 zal toekomen. Dat is een zeer bevoorrechte positie en daarom krijgen zij deze week voor het eerst in de race contact met de fans. Jullie, fans en Gidsen, mogen namelijk een i-mail sturen naar je favoriet. Wil je ze een digitaal hart onder de riem steken, een virtuele schouderklop geven of gewoon elektronisch wat liefs melden. Dan is nu je kans; klik op het klavertje vier (linksboven) en stuur Ellen of Peter-Paul jouw persoonlijke boodschap.
Heb je een i-mode toestel? Klim dan in de toetsen en stuur een i-mailtje naar je favoriete Avonturier met je telefoon.  Heb je er een voor Ellen mail dan naar planetrace@imail.nl en plaats in het subject: Ellen.


Bron: http://www.planetrace.nl/main.php

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #45 Gepost op: 5-12-2003, 00:30:17 »
Hey Ellen,

Je doet het toppie meid!!!!   ::ok:: ::ok::

Winnen ga je zeker!!!!!   ;)

Clautje  :-*

drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #46 Gepost op: 6-12-2003, 11:27:33 »
 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Go for it Ellen, je kan het !!!

 :-*
clautje
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #47 Gepost op: 6-12-2003, 13:24:49 »
Uiteindelijk toch 2e met stemmen werven, maar we vertrouwen er op dat je de finale kan winnen, ook met een achterstand.

Go Ellen Go !!!
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #48 Gepost op: 6-12-2003, 23:12:33 »
Heeeeeeeee die Ellen!

Geen eerste plek, maar wel een finaleplaats! Jij hebt t samen met PP toch maar tot de laatste twee weten te schoppen. Een goede prestatie en ook dat is zeeeeeeeeeeeeker een felicitatie waard!  ;D ;D ;D

Groetjes Henk-Jan

Tot zaterdag... ;)

Ps. leuk met jullie kennis gemaakt te hebben FANgroep van Ellen met jullie HUGE spandoeken!!!

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re: Go Ellen Go!!!
« Reactie #49 Gepost op: 11-12-2003, 23:08:41 »
Ellen,

Misschien een beetje laat, mar ik zou je toch nog willen feliciteren met het behalen van de finale.

Ookal gingen mijn stem dan naar mijn collega PP, ik vind dat je een hele prestatie hebt neergezet om het toch te schoppen tot de finale. En je hebt ook laten zien dat je een bikkel bent.

Ik zie je misschien zaterdag wel,
Groeten,
Rutger

iedereen is gek behalve wij!!!