Auteur Topic: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.  (gelezen 91259 keer)

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #1 Gepost op: 11-12-2003, 23:16:15 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D


Mamma, Cor, Barbara, Arjan en James, jullie zijn toppers! Als ik jullie niet had gehad!
Geweldig dat jullie mij op alle mogelijke manieren gesteund hebben…
Mamma, Cor en Barbara
Jullie zijn mijn drijvende kracht geweest. Ik ben zo trots op jullie!!
Barbara,
Geweldig dat briefje dat je hebt geschreven voordat ik ging. Ik heb het in het vliegtuig gelezen en dat was een extra BOOST.
Cor,
Mooi dat je voor iedereen hebt gestemd omdat je dacht dat ze het zouden vergeten..:-). Een erg grappig verhaal.
James,
Of course I thought about you……I will mail you about everything and we will chat (e-mail)  as much as possible…..Thank you that you were so proud of me!!

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #2 Gepost op: 11-12-2003, 23:16:59 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D


Familie Franssen en Van der Velden wat een steun hebben jullie gegeven…
Gerit, Anja, Loes en Maartje van der Velden
Jammer genoeg geen nr. 1 maar wel een fantastische ervaring!!
Mark, Mirjam, Luuk en Gijs van den Tillart
Dank je wel dat jullie mij zo’n kanjer vonden! Ik heb echt mijn best gedaan en dat wordt door jullie woorden beloond!
Judith van der Velden en Bas
Gaaf dat jullie door mij je internet ZO intensief hebben gebruikt! Ik voel me wel een beetje vereerd!!
Bart, Hanneke, Cristel (!), Ruud en Aron Franssen
Bedankt lieverds!! Cris, Frank wil echt met ons paardrijden!!
Eric Schnepper
Harstikke lief van je dat je mij een I-mailtje (en een e-mailtje naar mijn hotmailadres) hebt gestuurd. Fijn dat je zo hebt meegeleefd!!
Chris, Tineke, Phebe, Bernice Franssen
Het geld heb ik niet maar wel de eer en de roem…Dat is toch ook heeeeeel mooi?
Twan, Judith, Bas, Joost, Ingrid, Toon en Agnes van der Velden
Bedankt voor al jullie mailtjes. Ik las al van Joost dat Agnes, ’s morgens, ’s middags en ’s avonds stemde! Waardering voor jullie…..!!
Clazien, Theo en Dorien van der Lee
Gaaf dat ook jullie mij gesteund hebben. Wat een verrassing dat Dorien en Janneke zaterdag ook aanwezig waren in de Efteling! TOP!!

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #3 Gepost op: 11-12-2003, 23:17:42 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D


Zelfs kennissen en half Boekel heeft op me gestemd…GRANDIOOS!! Ben ik nu een bekende Boekelse? (hahahaha)…Ad-Riky-Anke-Willeke van Haandel
Bedankt voor het stemmen!! Enne, ik heb gebikkeld de laatste weken…
Kees (collega Cor)
Leuk dat ik een berichtje van je kreeg! Hoe gaat het met Keeske?
Frans van de Laar (collega Cor)
Zelfs Boekel achter mij? Kortom: GEWELDIG!!
Mien en Ad Rutten
Geweldig zeg dat jullie mij ook gesteund hebben…..
Joris B.
Tuurlijk ken ik je nog wel. Schrikken he? Zomaar een oud-buurtgenootje op t.v. hahaha…Ik vind het leuk dat je op mij gestemd hebt!
thieu en willemien Arts
Helaas tweede  :-[.
Jeanne R.
Dank je wel Jeanne! Boekel rulez……

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #4 Gepost op: 11-12-2003, 23:18:34 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D


En dan nog mijn collega’s/vrienden die zich aan hun woord hebben gehouden:
Wendy Riemslag
Inderdaad lieve Wendy, mijn leven is veranderd..enne…bedankt voor het mooie mailtje.
Stefanie C. en Ronald
Stefanie, TOP dat je bij de Pandadroom was. Ik vond het zo lief dat je vertelde dat jij en Ronald zoveel op me gestemd hadden….Mijn zusje en haar vriend vonden je erg leuk.
Suzanne K.
Ik zal kijken wat ik kan doen met dat cliëntje van jouw….  ;) Ik heb inderdaad hele indrukwekkende dingen gezien. Ik zal maar vast beginnen met een reisverslagje voordat ik je tref. Ik heb in ieder geval al hele mooie foto’s.
Jolanda B.
Tja, dat haantjesgedrag…maar ja, mannen trekken toch naar elkaar toe, dat zou ik denk ook wel doen als er nog een vrouw in het spel was geweest. Leuk dat ik het gesprek van de dag op mijn werk was….Goed dat jullie allemaal “into het stemmen” waren!!
Petra Weijman
Gaaf dat ik gewoon “een kanjer” voor jullie was (en ben?).
Sheila Kiladze
Sheila, je hebt het wel voor elkaar want je berichtje heb ik voorgelezen voor de camera (als 1 van de enige). Jouw berichtje en drie anderen mocht ik lezen van deze hele lijst van I-mails… maarreee…volgens mij hebben ze het niet uitgezonden  :(.
Natascha van Dongen
Meid, wat jij voor mij hebt betekent en nog steeds betekent, is met geen pen te beschrijven. Dank je wel voor je superlieve (rijmende) brief…..Ik vind het echt supergaaf dat je zaterdag komt.
Rina, hans, sabine, daan en paul
Thanx for voting!! Dank je wel!!
Ellen Hulshof
Hee Ellen, bedankt voor je steun. Gaaf dat je hebt gevonden hoe je moest I-mailen. Volgende week ben ik er weer…Dan is het niet meer bikkelen voor de Planetrace maar gewoon weer lekker werken.
Corry M.
Bedankt voor jullie steun vanuit de andere Raden!! Doet me erg goed om te weten dat jullie ook hebben gestemd!!
Ciske van Z.
Wat grappig, heb je gewoon iedereen in de kroeg gemobiliseerd…lachu!! Bedankt voor al julie stemmen.
Centia Guit
Ik heb genoten van het avontuur maar het ging soms wat snel (het is toch een race). Als de foto’s klaar zijn zal ik pas echt weer alles kunnen herbeleven.

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #5 Gepost op: 11-12-2003, 23:19:31 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D



Een aantal van mijn beste vrienden (nog een paar “die hards”) die mij hebben gesteund:
Sandra Kuijpers en Sander Nijskens
De bergtocht is gelukkig goed afgelopen en zoals je hebt kunnen zien had ik toch een goed stekkie gevonden om te slapen……Alles toch nog goed gekomen….
Wat lief dat jullie apetrots op me waren en me hebben gemist.......Ik heb jullie zeker ook gemist.
Marloes Kerstens en Peter
Dank je wel…lief dat jullie zo mee hebben geleefd! Een dikke kroel terug!
Fannie Brekelmans
Ik kom vrijdag 19 december naar je afstudeerfeestje. Zet ‘m op meid! Ga niet voor lager dan een 7!
Bedankt voor jullie stemmen!!
Claudia S. en Frank
Hey…bedankt voor het steunen…enne, ik heb jullie uitnodiging voor het feessie van vrijdag 12 december ontvangen maar hoorde ook (dat jij) Frank, ziek bent…hmmm…Ik hoor het nog wel en als het vrijdag niet doorgaat dan gaan we gewoon een gecombineerd feestje doen..goed idee?? Ik moet echt je (of is het inmiddels jullie?) huisje zien!!! Thanx for voting….

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #6 Gepost op: 11-12-2003, 23:21:19 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D


En dan nog de anderen:

Jessica V.

Toch weer een man de winnaar….tja, ’t is niet anders….
Willem van L.
Dank je wel trouwe fan
Willem K.
Ik heb de zwavellucht uit de Villarica geroken maar geen asregen gezien. Deze was er twee weken voor onze beklimming wel. De avocado’s liggen al klaar om een heeeeerlijke Guacamole (oftewel “Guacemolo” zoals HJ het noemde) te maken. Tja, over de volgende bestemming moet ik nog even nadenken…….
Willem van A.
  ;D Ik heb getracht een poepie te laten ruiken  ;D
Inge van D. (Touchwood)
Ik heb Peter Paul helaas niet achter me kunnen laten maar desalnietemin heb ik mijn kracht laten zien, bedankt…
Martijn van E.
Jammer he…maar wat was het spannend in de kroeg in Amsterdam, he?
Martha H. (Teigetje)
De laatste loodjes wogen het zwaarst…..
Tamara Pots
IRRRIII…..hahahaha…werk je bij het NOS journaal? Leuk joh! We moeten weer een keer bijkletsen. Ik herinner jou nog als mijn vriendinnetje met de verschillende kleuren nagelak (zelfs geel en blauw). Wat hebben wij gelachen…..
Sylvia J.
Ja, vrouwen kunnen wel degelijk bikkels zijn!! Tof dat je zo genoten hebt van het programma.

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #7 Gepost op: 11-12-2003, 23:23:33 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D


En nog meer....


Sue W. C.
Ik ben stoer  ::)….maar heb soms ook wel een grote mond…ik heb mijn best gedaan. Dank je wel voor je steun.
Steven T.C.
Dank je wel Wiedus. Geweldig dat jullie zoveel voor mij gedaan hebben….
Steff N.
Ik heb de 5 weken vol gemaakt en echt gebuffeld!! Jammer dat de winst voor PP was….
Stefan B. (swiss Flight attendant... :P )
Aloha!! Oh, I’ve laughed so much about the fact that the director of the program “Planetrace” wanted to film us because he thought he had a new “couple”. Thank you for supporting me so much. Good that you’ve found the way to vote on me  ;D.
Stefan P. (winnaar van vorig jaar)
Bedankt voor het hart onder de riem. Ik ben benieuwd of de “afzien-verhalen” het goed doen op feestjes. Ik zal het zaterdag wel ondervinden. Jij komt toch zeker ook?
Marieke van de L.
Dank je wel!!
Maurice van der K.
Hmmm…jij was dus die jongen met die luidruchtige vrienden tijdens de intelligentietest. Goed he, die niet-zeuren-maar-doen-mentaliteit?
"Je moet doen of je altijd blijft leven, en Leven alsof je morgen kunt sterven". Erg mooie woorden van je oma toen je ging reizen. Ik geloof dat ik wel volgens dit motto de race heb gestreden…
Sabrina van B.
 Shitkeelontsteking….Ja, ik weet nog dat je daar in Nijmegen zat en vroeg of dat bij het kopje “medicijngebruik” in moest vullen dat je medicijnen voor je keelontsteking slikte…Het was je gegund meid om mee te doen….maar goed, misschien beter dat je goed hebt kunnen uitzieken. Bedankt dat je me aanmoedigde om vol te houden. Ik denk dat het aardig is gelukt ondanks dat ik niet de winnaar (van het geldbedrag) was.
Chris W.
Oeps, gewoon een berichtje uit de kroeg (hmmmm…die heb ik meerdere gehad). He, wat heb ik dat gemist, gewoon ff lekker doorheisen…..
Rosanne M.
Dank je wel Rosanne, het is helaas anders uitgepakt…..
Robin E.
Ik voelde me mentaal en lichamelijk ook erg sterk (mooi compliment). De finale was (jammergenoeg) alleen een kwestie van stemmen. Aan mijn achterban heeft het in ieder geval niet gelegen.

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #8 Gepost op: 11-12-2003, 23:25:55 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D


Rigo Z.
Dank je wel voor het duimen!! Tja, dat lachen van mij dat liet inderdaad wel eens te wensen over. Ik heb het ook erg zwaar gehad de laatste week. Nu kan ik weer uitgebreid lachen  ;D.
Ralph O.M.
Tja, Henk-Jan was echt een kanjer ja…Hij had langer in het programma moeten blijven. Ik heb echt bewondering voor die jongen.....Tof dat je mij hebt gesteund!
Anneke V.
Dat lekkere uitrusten heb ik vannacht wel gedaan. Ik heb meer dan 12 uur geslapen! Was wel ff nodig denk ik .
Shardorn
Hee gigabikkel…Fantastisch hoe je de fansite planetamazone in elkaar hebt gezet. 1000x dank. Dit ben ik zeker verschuldigd aan jou en alle anderen die achter de organisatie stonden. We drinken er zaterdag eentje (ehhhh…10) op, ok?
Ramon W.
Ik zit even te denken, Ramon…. Ik vind het in ieder geval geweldig dat jij als collega mij ook een hart onder de riem hebt gestoken. Bedankt!!
Kim K.
Hey kroegtijger, inmiddels al weer een beetje nuchter? Hihihihi…Zaterdag ga ik het er lekker van nemen….
Pim van den B.
Hey Pim, leuk dat je een I-mailtje hebt gestuurd! Zie ik je zaterdag?
Paul van D.
Ha Paul, bedankt voor de steun!! Tja, ik had ook graag no. 1 geworden maar helaas, het geld is naar een ander. Ik heb in ieder geval wel de eer, tenminste zo voel ik het.
Patricia L.
Ik kon het volhouden maar helaas door redenen buiten mij om heb ik het niet gewonnen. Ik heb in ieder geval wel een gigantisch mooie tijd gehad en zoals HJ het zegt: “Het was DONDERSmooi”.
Lea L.

Gaaf joh! Gewoon heel de familie gemobiliseerd. Wat meer had ik kunnen wensen? Toppers zijn jullie!!
Olivier A.
Ik heb het ver geschopt! Ik heb vooral die laatste week erg afgezien maar ik geef moeilijk op dus ik ben gewoon doorgegaan…….
Kim S.
Proost (zit inmiddels ook aan de wijn)…
Annette P.
Vrouwen zijn inderdaad niet minder dan mannen. Het is allemaal een kwestie van grenzen overschrijden en dan kunnen vrouwen ECHT heel veel……

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #9 Gepost op: 11-12-2003, 23:26:44 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D

Neeltje van D.
Ik heb in ieder geval 5 weken volgemaakt!! Enne….ik hoop dat ik heb laten zien dat ik niet onderdoe voor een man  :)
Nienke N.
Ik hoop dat ik heb laten zien dat ik het kon! Bedankt voor je steun….
Monique S.
Mooi dat er iemand ook kritisch is. Mijn keuze om Vincent er uit te stemmen kon natuurlijk niet echt een rationele zijn omdat je niet weet wat je in de week erna te wachten staat. Het was deels strategisch maar ook wel een gevoelskeuze. Ik heb geen hekel aan Vinnie hoor. Hij heeft een hoop in z’n mars en prachtig mooie dromen. Ik hoop dat hij die kan gaan verwezenlijken…..
Moniek T.
Wat een geweldig mailtje heb je gestuurd. Echt mooi, dank je wel….
Monique van H.
Tja het winnen is niet gelukt maar ik heb wel een erg mooi verhaal. Ik heb al een afspraak gemaakt voor “Impuls” en ik zal jullie op de hoogte stellen van mijn avontuur…..
Milly A.
Gaaf om te horen dat je het zo spannend hebt gevonden….Ik ben gelukkig weer heelhuids thuis…
Harry
Tja, toch weer een vent gewonnen. Ik heb mijn best gedaan…..
Miranda de H.
Ik heb het gered Miranda! Ook al ben ik niet de winnaar van het geld. Ik ben erg blij met de ervaring die ik heb en ik heb zoveel fantastische dingen gezien. Ook ben ik tot het uiterste gegaan en dat geeft nu een goed gevoel.
Maartje de K.
Aan de girlpowerrrrr heeft het niet gelegen. Ik denk dat alle drie de vrouwen hun kracht hebben laten zien. Citta was ook echt een bikkel. Ik vind het in ieder geval mooi dat ik heb laten zien dat ik mijn ergste vijand, een berg, ook aankon!
Marjan B.
Aan jullie zal het niet liggen dat ik geen nr. 1 ben geworden! Ik heb alles gedaan wat ik kon doen en daarmee ben ik best ver gekomen (toch?) Gaaf dat iedereen van Planetamazone zo heeft meegeleefd! Respect en waardering.
Monique W.
De pluim is gevangen!! Weet je wat het is? Je kan vaak meer dan je zelf denkt! Als je echt iets wil bereik je het ook! Echt waar!! Ook al ben ik geen winnaar, ik voel me wel zo.
Linda den H.
Ja, zeker jammer dan HJ er zo snel uit was. Maar inderdaad, PP deed het ook goed. Vooral de laatste week heb ik PP op een andere (positieve) manier leren kennen. Van buiten lijkt het een harde vent met een grote bek maar hij heeft ook een andere kant. Fijn dat je zo geniet van het programma. Doet me goed om te horen.


Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #10 Gepost op: 11-12-2003, 23:28:24 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D


Roxanne S.
Hihihihihihihi…grappig…Nou, ik had PP wel willen verslaan maar dat kan niet als er geen finalespel is!!
Ron L.
Ik heb alles gegeven om te kunnen winnen maar soms is dat niet genoeg…..
Leonie D.
Jammer dat HJ er zo snel uitlag….Ik had graag met hem in de finale gestaan. Het is niet anders en ik ben toch erg blij dat ik het avontuur heb mogen afmaken.
Juergen
Dank je wel voor je steun!
Judith S.
 ::)Ik heb mijn uiterste best gedaan!!!
Josine S. (stewardess Chili)
Hey Josine, geweldig joh, dat jij mij een berichtje hebt gestuurd…enne…weet je wat het grappige is? Ik heb gedurende de gehele Planetrace maar 4 berichtjes mogen lezen van deze hele lijst van mensen en die van jou was er 1 van!! Ik heb je maar even gezien in het vliegtuig maar ik vind het erg gaaf dat je op me hebt gestemd….Waarom niet op een man gestemd? Ik had toch twee leuke kerels als metgezellen ;-).
Kim en Barbara van D.
Owh nee, nog meer kroegtijgers!! Nou, wel leuk dat jullie ondanks een aantal alcoholische dranken toch nog op mij hebben gestemd ;-).
Jessica J.
Ja, jammer he? Maar ik ga inderdaad vrolijk verder met een hele mooie ervaring…….
Jan P.
“Peuki Paul” hihihihi…die houden we erin. Hmmm…ik heb ‘m niet in z’n hempie mogen zetten maar ik voel me toch een winnaar (klinkt cliché maar zo is het gewoon).
Jan van der V.
Hey Jan, bedankt voor de felicitatie. Het bereiken van de finale was inderdaad al een winst op zich. Bedankt voor alles wat jullie hebben gedaan. Jullie zijn echt kanjers!!
Kim van E.
Ohw Kim….die Ciske heeft wel een aantal “tipsy”mensen bij elkaar gesprokkeld…hahaha…wel erg leuk dat jullie zelfs uit de kroeg nog hebben gestemd!!
Ido M.
Hahahaha…sorry, moet ff lachen om jouw opmerking (je weet wel welke ;-)). Tja, Speedy had erin moeten blijven….Dank je wel voor je stem…
Hugo K.
Dank je wel voor je stem….
Henk-Jan
Hey megatopper!! Tja, wat moet ik nog zeggen?

Offline amazone

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #11 Gepost op: 11-12-2003, 23:29:31 »
Hey luitjes,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun en de I-mailtjes die ik vandaag allemaal van jullie heb mogen ontvangen. ::ok::
 Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk per e-mail kan bedanken maar ik hoop dat ik op deze manier toch kan laten zien dat ik jullie steun ontzettend heb gewaardeerd.
Voor diegene die zaterdag op “the party”zullen zijn: “We gaan een goed feestje bouwen want dat hebben jullie verdiend!” ;D ;D


Hans de L.
Ik hoop dat ik heb laten zien dat ik het kon…..
Rob H.
Rob, als je dit een keer wilt meemaken moet je zeker de t.v. in de gaten houden. Waarschijnlijk wordt er volgend jaar rond deze tijd wel weer een nieuwe Planetrace gehouden. Dus…vanaf begin oktober 2004 oogjes open!!
Frits van Z.
Alweer een kroeggie!! Tof dat je op me hebt geproost!
Freek T.
Ik heb het afgemaakt!!
Frank van S.
Bedankt voor het regelen van het eindfeest!! Het zal nu echt een megafeest worden. Enne…je bent gewaarschuwd, Cristel is echt een kei in paardrijden! Ik kan het ook redelijk dus PAS OP!!
Franciska G.
Dank je voor je lieve woorden, Franciska. Ik ben nog niet echt een bekende Nederlander, al hebben een medewerker van de Natuurvoedingswinkel, de schoenmaker en een medewerkster van de Lidl, mij al herkend ;-).
Evelyn B.
Dank je wel Evelyn…..
Etienne M.
Jammer genoeg niet gewonnen. Leuk dat je van je laat horen!! Ga jij ook nog naar de Kili dan??
Erik K.
Bedankt…
Ed den H.
Superkanjers!! Dus jij bent Mared350. Hee, aan jullie (eigenlijk aan niemand) heeft het zeker niet gelegen dat ik niet gewonnen heb!!
Debby van D.
Jammer genoeg niet van PP gewonnen  :'(. Thanx voor de steun…
Diana W.
Ben er nog ff voor gegaan maar niet meer gewonnen  ::niet-ok::.
Daphne B.
DONDERSmooi dat je voor me stemde Daphne…
Corien B.
Dank je wel voor het duimen en het stemmen natuurlijk Corien!!
Charlotte W.
 Geweldig dat het zo uit de verf is gekomen. Ik heb ook echt mijn best gedaan…
Citta
Hee wijffie, toppertje! Tuurlijk zie ik je zaterdag…Gaan we lekker feeste!! Jij was ook fysiek sterk zeg…Ik stond van je te kijken!
Cindy F.
Girlpowerrrrrrrrrr….(zoals Michele dat zo mooi zei en ik het gewoon heb overgenomen!!)….
Cas K.
Ja…shit…
Simone van der M.
THANK YOU VERY MUCH!!
Barbara van D.
Hihihihihihihihihi….waren jullie nou met z’n allen dronken? Meen je niet? Heb inmiddels ook al vier wijntjes op. Zullen we gewoon een AA met alle vrienden en vriendinnen van Ciske gaan oprichten?
Stella
Jammer, geen Planetracer 2003…maar goed…ik heb een onwijs gave tijd gehad en natuurlijk ook erg afgezien.
Babielu
Thanx, thanx, thanx, (ik heb er gewoon geen woorden meer voor)
Bananen, (en Mango’s en Passievruchten),
Ellen.
Arianne R.
Er was natuurlijk niet echt een eindstrijd  ::niet-ok::…Maar ik heb toch m’n best gedaan!!
Andrew K.
Tja, ik was wel veel fitter maar de laatste week heeft PP toch ook wel laten zien dat hij mij kon verslaan met het langlaufen. Tja, die bergen….Ik haat bergen….
Angelique H.
Ik ben blij dat mijn fans trots op mij waren…
Doke en Alfons S.
Dank jullie wel…oh…als ik eens wist wie allemaal achter deze berichtjes zaten….
Alexander B.
Lief van je!!
Albert-Jan F.
Hahahahaha…Is Henk-Jan je buurman?
Ab E.
BRABO’S FOREVER!! Zeker weten!!! Dank je wel voor je mailtje!!
Ab en Alie S.
Ik was er klaar voor, voor de ultieme eindstrijd maar het had niet zo mogen zijn…
Audrey S.
Ik hoop dat ik heb laten zien aan heel Nederland dat ik een bikkel ben. Bedankt voor jullie steun!!
Patrick F.
Ken jou ook niet maar bedankt voor je I-mailtje!!!

 :D Greetzzzz Ellen  8)
« Laatst bewerkt op: 12-12-2003, 10:42:01 door amazone »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #12 Gepost op: 12-12-2003, 00:21:16 »
Mijn hemel ELLEN!!!!!!! wat een marathon aan bedankjes .  Geweldig dat je dat zo hebt gedaan. Ik ben blij dat planetrace.org, alle gidsen de gelegenheid heb kunnen geven de AVO's te kunnen bijstaan en steunen. Dat iedereen hier samen kon komen en de AVO's de goede richting in konden duwen. Het was wel even werk, maar daarvoor hadden we dan ook wat.;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #13 Gepost op: 12-12-2003, 10:05:20 »
Hey Ellen,

Bedankt voor je bedankje :)
En ja we moeten echt maar een keer gaan paardrijden met Cristel, die deal staat gewoon.
Ik zie je morgen weer....
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Milly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • leef in het heden, niet in het verleden
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #14 Gepost op: 14-12-2003, 15:40:55 »
Hoi Ellen,
Zoals ik je gisteren beloofde vandaag ff gelezen en ja hoor ik stond erbij.
kusjes Mil

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Een bedankje voor iedereen die Ellen een I-mailtje heeft gestuurd.
« Reactie #15 Gepost op: 30-10-2004, 22:20:55 »
Tamara Pots Heeft gevraagd om een emailadres van Ellen. Ik heb een hotmailaccount, maar of dat nog werkzaam is , dat is de vraag. Tamara wil je even mij een PM sturen met je mailadres, zodat ik je het kan toesturen. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....