Auteur Topic: Vragen aan Peter-Paul  (gelezen 19716 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Vragen aan Peter-Paul
« Gepost op: 7-12-2003, 11:39:20 »
Ik weet niet of er erg veel vragen zijn die jullie PP willen stellen, maar als je ze hebt stel ze hier. We hopen dat hij even de tijd heeft om ze te beantwoorden. :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #1 Gepost op: 8-12-2003, 12:03:29 »
Nou Mapel,

Volgens mij wil niemand iets van me weten.....jammer. Ik heb nog wel wat te vertellen hoor.....

Meld me effe..

Peter-Paul

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #2 Gepost op: 8-12-2003, 12:09:03 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.....  ;D ;D

Het valt wel mee denk ik.... ;) misschien willen de meeste het persoonlijk aan je vragen de 13e of de 20e.

In ieder geval van mijn kant (als officiele GZA = gids zonder avonturier):

VAN HARTE GEFELICITEERD

 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Michele

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #3 Gepost op: 8-12-2003, 12:11:23 »
Is het nog laat geworden zaterdag? Was in ieder geval errug gezellig, die vrienden van jou zijn trouwens ratsgek, erg goed. Beetje uitgeslapen?

Michèle ;)

Offline tinkje

  • Forumlid
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #4 Gepost op: 8-12-2003, 12:12:26 »
Ach arme ziel.......  :P

Tuurlijk willen we ALLES weten.
Maar ik denk dat meesten van ons nog in de herstellende fase zitten.
Net als jij trouwens..

Maar nogmaals : je hebt het goed gedaan hoor  ::ok::

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #5 Gepost op: 8-12-2003, 12:19:19 »
He Michele,

Nou ja uitgeslapen. Geloof dat ik het bijna licht heb zien worden en om 10.00 weer wakker. Zoveel te doen en lezen. Waanzinnig. Vond het super dat je erbij was. Blijf mijn favorietje. Maar dat wist je wel. Spreek je snel.

Peter-Paul

p.s. heb je zelf nog een klein borreltje gedaan?

Offline Vincent75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • STEM OP VINCENT!
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #6 Gepost op: 8-12-2003, 12:23:23 »
Hallo dan,

Ratsgek? Nou ja... zal wel! Ik geloof dat die gasten van PP inderdaad behoorlijk leip zijn... leuk man! HE Peter Paul ik heb een vraag: waarom ben je in gesprek als je vraagt of ik je even bel?

nou ja dan niet!



Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #7 Gepost op: 8-12-2003, 13:14:03 »
hij was denk ik in gesprek met heel etw,vincent.We hebben hem danig bezig gehouden op de chat.En hij heeft nog geen adsl. ;D
En gek ;)Echt wel zowel etw(ook wel een beetje zijn vrienden hoor) als de vrienden van PP zijn geloof ik een beetje gek.Misschien hebben wij daarom er wel voor gekozen om hem te steunen.

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #8 Gepost op: 8-12-2003, 13:24:57 »
Hé PP,

Hier zijn we dan weer. Feli maat. Je hebt het goed gedaan. We hebben in ieder geval een hoop lol aan je beleefd. En je bent vooral je zelf gebleven. Lekker schelden als het moet en af en toe lekker dwarszitten.

Ik ben aan de andere kant ook wel weer blij dat het voorbij is. Ken ik me weer een beetje storten op het werk. Heb trouwens niet naar ISO gekeken toen je weg was, had ik geen tijd voor hahahahah.Had het veel te druk om voor heel de afdeling te stemmen....

Nou we zien je hier woensdag weer hoorde ik en dan spreken we elkaar wel.

Groeten,
Rutger
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline jan34

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #9 Gepost op: 8-12-2003, 18:36:32 »
Was in ieder geval errug gezellig, die vrienden van jou (PP) zijn trouwens ratsgek, erg goed. Beetje uitgeslapen?

Michèle ;)

Das helemaal waar en scherp opgemerkt, Michèle. Ik wil je wel eens irl zien, gewoon ff kijken waarom je zo'n indruk op PP hebt gemaakt.

JW

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #10 Gepost op: 8-12-2003, 20:32:50 »
Wat ik me nog steeds afvraag: waarom werden jullie nu zo lang opgehouden bij de douane in Dar es Salaam, wat waren de spullen die de crew nu niet zomaar mee het land in mocht nemen.

En hoe hebben jullie als avo's dit lange wachten ervaren  :D

En wanneer ging je er zélf in geloven dat je wel eens de winnaar van PR ging worden? Was dat pas nadat Ellen Vincent naar huis had gestemd of had je dat gevoel al eerder, of misschien kreeg je het pas later?


Wat vond je ervan dat jij in Zwitserland de hotelkamer had gewonnen en dat Ellen niet op je uitnodiging in mocht gaan om je kamer met haar te delen en zelf, na deze zware dag, nog op zoek moest gaan naar een slaapplaats?
« Laatst bewerkt op: 8-12-2003, 20:35:52 door lukiam »

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #11 Gepost op: 8-12-2003, 20:45:21 »
Lukiam,

De douane wilde extra geld zien voor het invoeren van schriften en pennen. Een stuk of 2000. Ze gaven de spullen niet vrij. Zelfs niet toen ze hoorden, dat het voor kansarme kinderen was op een schooltje. Iedereen was behoorlijk over de pis. De race ging vervolgens pas weer verder en heeft ons geen tijd gekost. Ontzettende jammere actie van de Tanzaniaanse douane. Maar goed. Er zijn uiteindelijk nieuwe schriften en pennen lokaal gekocht. Sterker nog, we zijn omgereden naar de eindbestemming vanuit Tanzania, terwijl Nairobi dichterbij was.

PP

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #12 Gepost op: 8-12-2003, 20:46:04 »
O ja. Tijdens het wachten heb ik met de lokalen zitten kletsen. Leuuuuukkkk...!!

Offline Michele

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #13 Gepost op: 9-12-2003, 11:01:49 »
Jan34, Utrecht, komende zaterdagavond (de 13e) op het feest van Ellen. Kijk en huiver.... haha.

Michèle ;)

Offline Moontje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #14 Gepost op: 10-12-2003, 15:15:30 »
Er zijn uiteindelijk nieuwe schriften en pennen lokaal gekocht.

Een voordeel, zo wordt de lokale bevolking Dubbel geholpen!!! En door het kopen van de schriften en pennen ter plaatse en door ze daar te doneren!!!

Groetjes Monica

Offline jan34

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen aan Peter-Paul
« Reactie #15 Gepost op: 11-12-2003, 09:42:37 »
Jan34, Utrecht, komende zaterdagavond (de 13e) op het feest van Ellen. Kijk en huiver.... haha.

Michèle ;)

Ik zal er zijn!