Auteur Topic: Eindfeest planetrace, Utrecht , 13 december  (gelezen 74620 keer)

Offline BabieLu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ehhh, iemand de kerstman nog gezien?
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #20 Gepost op: 3-12-2003, 18:57:21 »
..kan aan mij liggen, maar ik kan me nog het mooiste eindfeest aller tijden herinneren in Arnhem vorig jaar. Ver na afloop van de race, tussen Kerst en Oud en Nieuw. Dus dat enthousiasme zal echt er nog wel zijn op een later tijdstip hoor Secje......

En toen was PR pas op 20 december afgelopen, dus maar net n week later... :o
Paraplu's te koop!!!

Offline Moontje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #21 Gepost op: 3-12-2003, 18:59:39 »
Er zijn al mensen die een hotelkamertje geboekt hebben, ik kan dan moeilijk zeggen van, ja het feest gaat niet door.
Is dat nu niet wat je tegen de Avo's zegt over hun afspraak? Je geeft wel aan dat je het feest toch wel wil laten doorgaan ook wanneer de avo's niet kunnen, maar ik denk dat je dan wel je doelstelling voorbij schiet.... (eindfeest van Ellen volgens het topic.)
Op ETW zijn we bewust van deze datum afgebleven omdat we wisten dat de avo's dan hun eigen plannen hadden.
Wanneer Ellen zou besluiten om niet te komen, ben je dan van plan om later nog een ander feest voor haar te regelen? En denk je dat er dan net zoveel mensen komen dan de 13e? Denk je niet dat Ellen zich nu niet een beetje onder druk gezet zal voelen? Ik denk namelijk dat dit voor Ellen meer speelt dan voor de andere avo's omdat je haar naam eraan verbonden hebt.


Groetjes Monica

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #22 Gepost op: 3-12-2003, 18:59:54 »
En toen was PR pas op 20 december afgelopen, dus maar net n week later... :o

meen je dat nou ??? :o...hahhaa...die ouwe grijze cellen toch weer....in mijn optiek was het eerder maar goed, je zult vast gelijk hebben ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #23 Gepost op: 3-12-2003, 19:10:03 »
..kan aan mij liggen, maar ik kan me nog het mooiste eindfeest aller tijden herinneren in Arnhem vorig jaar. Ver na afloop van de race, tussen Kerst en Oud en Nieuw. Dus dat enthousiasme zal echt er nog wel zijn op een later tijdstip hoor Secje......

ik heb daar ook nog hele goede herinderingen aan

zag wel heel erg geel van de jan t-shirts daar in arnhem
mischien 50 jan fans ofzo waren daar
mensen wisten niet wat ze zagen daar in arnhem
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #24 Gepost op: 3-12-2003, 23:24:47 »
meen je dat nou ??? :o...hahhaa...die ouwe grijze cellen toch weer....in mijn optiek was het eerder maar goed, je zult vast gelijk hebben ;)

Volgens mij was het ook eerder hoor ! Ik weet zeker dat de finale niet het weekend van de 20e was. De finale was eerder en ook het feest van Jan van Iersel, met álle avonturiers erbij. Zelfs het feest van Jan was vóór de 20e !! Duseh... je grijze cellen werken nog prima volgens mij Mapel  ;D ;D

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #25 Gepost op: 3-12-2003, 23:28:57 »
Is dat nu niet wat je tegen de Avo's zegt over hun afspraak? Je geeft wel aan dat je het feest toch wel wil laten doorgaan ook wanneer de avo's niet kunnen, maar ik denk dat je dan wel je doelstelling voorbij schiet.... (eindfeest van Ellen volgens het topic.)

Nee hoor, ik zeg niet tegen de avo's cancel jullie eigen afspraak maar want we willen dat jullie de 13e in Utrecht zijn.
De avo's mogen zelf beslissen wat ze willen doen.
Natuurlijk willen wij ze er graag bijhebben, maar wat niet is, is er niet.
Waar het mij persoonlijk om gaat (en dat is dus voor iedereen anders) is het zo dat ik een gezellige avond zal hebben met de mensen waarmee ik de afgelopen periode weer veel plezier heb beleefd.
Of we de doelstelling voorbij schieten wanneer Ellen er niet is, dat denk ik niet. Tuurlijk is het jammer wanneer ze er niet zou zijn, maar dat is niet onoverkomelijk, gezellig zal het ongetwijfeld zijn.

Citaat
Op ETW zijn we bewust van deze datum afgebleven omdat we wisten dat de avo's dan hun eigen plannen hadden.
Wanneer Ellen zou besluiten om niet te komen, ben je dan van plan om later nog een ander feest voor haar te regelen? En denk je dat er dan net zoveel mensen komen dan de 13e? Denk je niet dat Ellen zich nu niet een beetje onder druk gezet zal voelen? Ik denk namelijk dat dit voor Ellen meer speelt dan voor de andere avo's omdat je haar naam eraan verbonden hebt.

Als Ellen zou besluiten niet te komen, dan bestaat de kans inderdaad dat er nog een ander feest geregeld zal gaan worden.
Een andere mogelijkheid is dus een algemeen feest waar iedereen naar toe gaat komen, waar inmiddels ook al een thread voor geopend is.
Of er dan net zoveel mensen komen is natuurlijk niet van tevoren te bepalen.
Op de vraag of ik vind dat Ellen zich onder druk gezet zal voelen kan ik simpel en duidelijk zijn, NEE !!
En de reden is ook duidelijk. Het feest is namelijk niet door mij alleen georganiseerd, ook niet door alleen Ellen fans, maar ook met de ouders en familieleden van Ellen.
Die hebben mij zeer duidelijk kunnen maken dat Ellen zeer veel zin zal hebben in een dergelijk feestje.
Maar nogmaals, wij zullen Ellen niet onder druk zetten om hierbij aanwezig te zijn, als zij besluit gewoon de 13e te gaan stappen met de andere avo's, dan zullen wij haar daar niet vanaf proberen te praten of wat dan ook, dan moet ze daar gewoon heen gaan.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #26 Gepost op: 3-12-2003, 23:29:50 »
Volgens mij was het ook eerder hoor ! Ik weet zeker dat de finale niet het weekend van de 20e was. De finale was eerder en ook het feest van Jan van Iersel, met álle avonturiers erbij. Zelfs het feest van Jan was vóór de 20e !! Duseh... je grijze cellen werken nog prima volgens mij Mapel  ;D ;D

pppppfffffffff, meis wat een opluchting  ;) ;)....trouwens effe offtopic.....mogen we van jouw nog een afleveringsverhaal verwachten voor Tanzania,....of gaat dat moeizaam uit de pen gewurgd???... ik hoor het wel!!!! :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #27 Gepost op: 3-12-2003, 23:32:17 »
Volgens mij was het ook eerder hoor ! Ik weet zeker dat de finale niet het weekend van de 20e was. De finale was eerder en ook het feest van Jan van Iersel, met álle avonturiers erbij. Zelfs het feest van Jan was vóór de 20e !! Duseh... je grijze cellen werken nog prima volgens mij Mapel  ;D ;D

Jan was dan ook al eerder thuis.
Wij als Anoukfans hebben vorig jaar Kerst gevierd met elkaar.
2 dagen daarna was het Anouk eindfeest en de dag daarna was het eindfeest in Arnhem.
Het Anouk eindfeest is exact een week na het eindspel gehouden.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #28 Gepost op: 3-12-2003, 23:35:02 »
Jan was dan ook al eerder thuis.
Wij als Anoukfans hebben vorig jaar Kerst gevierd met elkaar.
2 dagen daarna was het Anouk eindfeest en de dag daarna was het eindfeest in Arnhem.
Het Anouk eindfeest is exact een week na het eindspel gehouden.



mmmmmm toch maar een verfbadje gaan halen voor die grijze cellen ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #29 Gepost op: 3-12-2003, 23:49:49 »
Wat ikzelf erg jammer vind is dat deze thread is begonnen als inschrijvingsthread, maar dat het nu weer een thread is waar een flinke discussie aan de gang is.
En waar gaat het nou eigenlijk om ?
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #30 Gepost op: 4-12-2003, 00:00:17 »

Waarom een specifieke Ellen avond:
Hoewel niet dusdanig specifiek bedoeld zullen hir vooral Ellen fans op af komen, en waarom, omdat zij de gehele PR met elkaar hebben samengewerkt en elkaar kennen. Alles leuk en aardig maar er zijn naast dit forum meer plaatsen waar PR gespeeld wordt hoor!

O ja, ik verzin tijdens het editten zo nog eens wat argumenten/uitbreidingen:

Ten eerste heb ik niks met jullie, daar kun je je gekwetst door voelen maar dan heb je pech gehad  ;D Ik heb wel wat met de Ellen fans die ik heb getroffen via de site en de chat van Ellen zelf, die mensen wil ik ontmoeten en daarvoor ga ik naar een Ellen feest, en niet naar het: Grote PR feest. Vorig jaar Arnhem ben ik ook niet geweestm simpelweg omdat het me niet meer kon intereseren. De PR was afgelopen en ik had alle Anouk fans al getroffen, daar ging het mij om.

Ten tweede, voordat ik reacties krijg als: Wat doe je hier dan. Ik vindt het zeer onterecht dat op dit moment Secbomb hier enigzins zwart wordt gemaakt terwijl hij samen met de familie van Ellen notabene!!! een prachtig feest organiseerd wat op dit moment alweer negatief wordt benaderd door enkelen van jullie. En dat vindt ik jammer, ontzettend jammer.

Nou ik denk dat het nogal kras is uitgedrukt dat men Secje hier zwart maakt. Het enige is, dat men zich terecht afvraagt hoe het nou met die datum is. Er was een afspraak tussen de avonturiers. Velen hadden deze datum onthouden dat er dan geen Fanfeest te verwachten zou zijn, omdat de Avo's samen iets zouden doen. Wat ik uit de reacties peil hierboven is dat Michèle nog in de veronderstelling leeft dat er idd een afspraak was met de Avo's op die datum. Dus enigszins verwarring. Echter jammer dat er dan zoveel moeten afhaken.

Voorts, dat jij meer met de Ellenfans hebt op het forum aldaar is toch fantastisch. Een ieder trekt toch naar een plek waar het hem of haar bevalt en zich thuis voelt. Daar is niks mis mee. We zijn blij dat je desalnietemin toch ook de weg naar planetrace.org hebt gevonden. Het betekent dat ook hier bepaalde informatie is die je graag wil weten. En dat is nou precies waar dit forum ook voor bedoelt is.
Ik denk dan ook niet dat ook maar iemand zich gekwetst zou voelen dat je liever elders bent dan hier.  ;D ;D

Laten we dit topic nu verder houden om je aan te melden voor het feest van Ellen
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Milly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • leef in het heden, niet in het verleden
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #31 Gepost op: 4-12-2003, 00:55:58 »
leuk he?
Wederom worden leuke feesten afgekraakt.
Wat ik dus niet begrijp is dat afspraken tussen familie van een van de avonturiers en iemand die haar site heeft bijgehouden zo afgekraakt moet worden.Seccie heeft zelfs iedereen die de andere avonturiers een warm hart toe droeg uitgenodigd voor dit feest. Eerlijk gezegd vind ik dat niet nodig.Ik heb niets met die anderen. Ik heb iets met de gidsen die zich een paar weken hebben ingespannen om Ellen een week verder te krijgen. Ik heb iets met de gidsen die ondanks de techische problemen in het begin toch een CP probeerde te prikken.Ik heb niets met die anderen!!!!!!!!!!!
of hebben zij iets met mij, heb ik nog niet gemerkt.\
Ik vier feest de 13 de, jullie ook? niet, jammer

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #32 Gepost op: 4-12-2003, 02:08:29 »
pppppfffffffff, meis wat een opluchting  ;) ;)....trouwens effe offtopic.....mogen we van jouw nog een afleveringsverhaal verwachten voor Tanzania,....of gaat dat moeizaam uit de pen gewurgd???... ik hoor het wel!!!! :)

Helaas helaas, ik heb het niet zo goed bijgehouden. Misschien dat het voor de "afrika-gangers" onder ons wat beter is om te doen......

Dochterlief wil nieuwe kleren dus mams zit meer achter de naaimachien dan achter de pc ;)

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #33 Gepost op: 4-12-2003, 02:47:50 »
Ik gooi nog ff maar "my 2 cents" over de hele feest-discussie erin.....

Ik ben geen vaste fan van iemand. Ik kwam niet op de chat, alleen hier op het forum.

Wat ik écht ontzettend jammer vind is dat het nu wel lijkt of er bepaalde "kampen" ontstaan, terwijl we eigenlijk allemaal als een idioot aan het prikken geweest zijn de afgelopen weken. De één voor Michele, de ander voor PP en weer een ander voor Ellen, Citta, Vincent of Henk-Jan.
We hadden een gezamelijk doel en nu lijkt het wel of aan dat doel voorbij gegaan wordt.

Wat ik vind over de discussie... als er geen PR-verplichtingen zijn waar de avo's zich contractueel aan dienen te houden, dan is een ieder vrij om te gaan en te staan waar en wanneer ze willen. Als er op een datum (die voor dié avo het beste uitkomt) een feest gegeven wordt en er is een algemene uitnodiging... ga dan óf heen óf ga niet, maar ga niet klagen, zeuren of discussieren over winnaar zijn, geen winnaar zijn, wel iets met mensen hebben of niet iets met mensen hebben.

Als de avo's onderling iets geregeld hebben dan zullen zij dat zelf bij terugkomst van alle avo's vast wel weer in goede banen weten te krijgen.

Ik persoonlijk vind het top dat er voor/door fans een afzonderlijke feestavond geregeld wordt voor een avonturier. En als daar een open uitnodiging aanzit aan iedereen is dat nog beter (vooral voor de zgn. gza's ;) )

Als we nu gewoon iedereen zelf laten kiezen en niemand aanvallen op de keuze die ze maken, dan moet het toch goedkomen lijkt mij.

En verder: "Alles zal recht komen" toch ???

 ;D ;)

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #34 Gepost op: 4-12-2003, 07:55:01 »
LooneyCe, wat heb je dit heerlijk mooi verwoord..  ::ok::

ik sluit me helemaal bij je aan....
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Paul805

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #35 Gepost op: 4-12-2003, 09:35:08 »
Dat Ellen een feest wil lijkt me wel erg duidelijk, zie haar dagboek,  " Verder wil ik een feest organiseren voor de mensen die me zo goed hebben gesteund (mijn hele achterban)"
 :-*  :-*
Dus laten we niet zeuren over een datum en gewoon lekker feest vieren op de terugkeer van onze Avo's. En een datum voor 6 personen is sneller te prikken dan voor 50  ;D
 :-*  :-*
dus geen gezeur en schijf je nu gewoon in... kunnen we altijd nog een biertje drinken  :-* :-*



Offline Citta

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #36 Gepost op: 4-12-2003, 11:59:08 »
Heey
Ik zal ook maar weer eens wat van me laten horen. Ja sommige mensen hebben het druk met alle dingen die ze moeten doen op een dag en ik dus ook.
Ik denk dat we gewoon moeten afwachten wat er gaat gebeuren het is idd zo dat we in de eerste week met z'n allen hebben afgesproken om de 13e te gaan stappen. Zou het wel jammer vinden als dit niet doorgaat heb me er erg op verheugd en ik denk dat dat gevoel wel bij alle avonturiers speelt. Maar als de meerderheid beslist naar het feest van Ellen wil gaan dan ben ik er natuurlijk ook bij. Alleen mijn voorkeur gaat uit naar een avondje stappen met de avonturiers!!!
 :-* Citta

Offline elyse

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #37 Gepost op: 4-12-2003, 13:31:49 »
he hallo waar zijn we nu met zijn allen mee bezig?
We gaan gewoon lekker feesten met z'n allen en wie re komt dat zien we dan wel weer. ::ok::

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #38 Gepost op: 4-12-2003, 17:27:45 »
Ja, zoals je al aangeeft. Je was enkel hier te vinden. Die 'kampen' waar je het over hebt waren er al de gehele race, zelfs voorafgaand aan de race al. Dus dat is weinig nieuws onder de zon.

Dat mag misschien wel zo geweest zijn (die verdeeldheid vooraf), maar hier op het forum vond ik persoonlijk daar de eerste weken niet veel van te merken.....

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #39 Gepost op: 4-12-2003, 19:37:08 »
kan ik me voorstellen dat je daar niks van gemerkt heb hoor.Maar het lijkt me het meest verstandig als er afgewacht wordt,wat Ellen en Peter-Paul willen.Ik kan me ook voorstellen dat zij zich houden aan de afspraak die gemaakt is met de andere avonturiers.Ik lees ook dat zowel Citta als Michele zich erg erop verheugen om de andere avonturiers te spreken en ik begreep ook dat Vincent er hetzelfde over denkt.En het is niet aan iemand anders om daar iets van te zeggen of aan te doen,lijkt me.
« Laatst bewerkt op: 4-12-2003, 19:40:42 door nilsma »