Auteur Topic: Eindfeest planetrace, Utrecht , 13 december  (gelezen 74622 keer)

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Eindfeest planetrace, Utrecht , 13 december
« Gepost op: 2-12-2003, 03:25:16 »
Het eindfeest van Ellen, de trap die leidt naar de hemel

Zaterdag 13 december is het zover, exact een week na het einde van de Planet Race zal er een feest georganiseerd worden ter ere van Ellen.
Een weekje heeft Ellen de tijd om zich weer een beetje in Nederland te settelen, om vervolgens zich weer even terug te wanen als avonturier.
Vele mensen zullen nu denken, 13 december, is dat niet de dag dat de avo's een gezamenlijke meeting zouden hebben ?
Ja, dat klopt, maar onder andere in overleg met Henk Jan en de ouders van Ellen is besloten 13 december toch aan te houden.
Goed, de datum zal nu inmiddels goed in ieders geheugen opgenomen zijn, tijd voor de verdere details.

Waar zal het eindfeest gehouden worden?

Het eindfeest ter ere van Ellen zal gehouden worden in Utrecht.
Utrecht is een van de meest Centraal gelegen gebieden in het land en zowel met OV als de auto goed te bereiken.
De exacte lokatie zal zijn het danscafé Stairway to Heaven.
Stairway to Heaven is het café van de bekende Utrechtenaar Henk Westbroek en is gelegen in het centrum nabij Hoog Catharijne.

Wie zijn er welkom op dit geweldige spektakel?

Uiteraard zijn de fans en familieleden van Ellen van harte welkom tijdens dit feest.
Graag zouden wij ook alle zes de avonturiers hier verwelkomen.
Van Henk Jan is inmiddels bekend dat hij hier zeker interesse voor heeft, en uiteraard zal Ellen ook niet op haar eigen eindfeest ontbreken.
Verder is eigenlijk ieder ander ook welkom.
Of je nu fan bent van Peter-Paul, Vincent, Henk Jan, Michele of Citta, je zal niet tegengehouden worden bij de ingang.
Momenteel hebben we een reservering lopen van 20 tot 50 man die naar binnen mogen en dit was absoluut geen probleem.
Wel hebben ze mij nadrukkelijk gevraagd het te melden wanneer er onverhoopt een stuk meer dan 50 mensen zouden komen, dan kunnen ze er rekening mee houden, maar zou ook geen problemen op moeten leveren.

Overnachtingen

Aangezien Utrecht wel voor iedereen goed bereikbaar is, is Utrecht nog altijd niet voor iedereen naast de deur.
Om een noodgedwongen vroeg vertrek tegen te gaan, zou er door mensen overwogen kunnen worden de nacht door te brengen in Utrecht.
Ik heb begrepen dat er bij de meetings m.b.t. de TV uitzendingen de fans van Henk Jan een regeling hadden getroffen met een kamerverhuurder waarbij een soort van groepskorting actief werd, wellicht kunnen we in Utrecht ook iets dergelijks regelen.
Hier zijn we echter nog niet mee bezig geweest en alle hulp omtrent een dergelijke actie is welkom.

Verzamelgegevens

Het feest zal dus gehouden worden op zaterdag 13 december 2003.
Lokatie is Danscafé Stairway to Heaven in de binnenstad van Utrecht.
We zijn daar als groep welkom vanaf ongeveer 19.00 uur, tot en met sluitingstijd om 03.00 uur.
« Laatst bewerkt op: 11-12-2003, 14:06:08 door mapel »
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #1 Gepost op: 2-12-2003, 03:25:31 »
Routebeschrijving

Stairway to Heaven is gelegen aan de Mariaplaats 11-12, 3511 LJ te Utrecht en is gemakkelijk bereikbaar met zowel de auto als OV.

Voor een routebeschrijving richting Utrecht Centrum klik je op de onderstaande URL.
http://clan.dnainternet.net/toohot/public/tiedostot/routestairway1.jpg

Voor een gedetailleerde kaart met omschrijving naar de exacte lokatie klik je op de volgende URL
http://clan.dnainternet.net/toohot/public/tiedostot/routestairway2.jpg

Reizigers die met het Openbaar Vervoer richting Utrecht CS gaan, klikken op deze URL.
http://clan.dnainternet.net/toohot/public/tiedostot/routestairway2.jpg

Voor meer info zie :
http://www.stairway.nl

Aanmeldingsgegevens

Zoals eerder al aangegeven hebben we momenteel een reservering lopen voor 20 tot 50 man. Dit kan en mag meer worden, echter, dan zullen wij de Stairway toch even moeten inlichten.
Daarom wil ik graag aan iedereen die wil komen (ook van de mensen die al toezegging hebben gedaan in een privégesprekje) vragen zich in de schrijven en te zeggen hoeveel "aanhang" je meeneemt.
Ik heb het niet gevraagd, maar ik neem aan (aangezien het vorig jaar in diverse cafe's ook geen probleem was) dat kleine kinderen gewoon welkom zijn, mits uiteraard onder begeleiding van volwassenen.
Voor de aanmelding kan je gebruik maken van de threads over deze ontmoeting op het forum van planetamazone en/of planetrace.org, maar je kan ook een mailtje sturen.
Een mailtje moet dan gestuurd worden aan : frankvansteenwijk@hotmail.com
Donderdag 11 december zal ik moch het nodig zijn de Stairway contacteren over het aantal bezoekers dat van onze kant te verwachten valt. Schrijf je dus wel zo spoedig mogelijk in, zodat wij en de Stairway niet geconfronteerd worden met een groep die ineens veel groter is, omdat er mensen langskomen die zich pas later of helemaal niet hebben aangemeld.

Aanmelden doe je als volgt :
Stel je besluit te komen en je neemt je man + dochtertje mee, dan vul je in....

Nickname + 2 personen

Nu kan het zijn dat een nickname door 2 of meer personen gebruikt wordt, of dat er meerdere nicknames binnen 1 familie/vriendenkring vallen.
In het geval van meerdere nicknames zie ik graag beide nicknames verschijnen + het aantal mensen dat meekomt zonder nickname.
Wanneer een nickname door meerdere personen (bijvoorbeeld een stel) gebruikt wordt, dan gaarne er bij zetten dat dit 2 personen betreft.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag en zal ik die zo spoedig en zo duidelijk mogelijk proberen te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Frank van Steenwijk (Secbomb)
- Team PlanetAmazone -
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #2 Gepost op: 2-12-2003, 03:26:00 »
Huidige inschrijvingslijst

Totaal aantal officiële inschrijvingen : 55 personen

Ingeschreven zijn : (deze lijst wordt voortdurend bijgehouden)

Citta
Clauzoo
Cristel + 1 persoon
Droopy
Ellen
Elyse
Fie Ro
Han
Henk-Jan
Jan34 + 2 personen
JanJV
Karnel (2 personen)
Lindsey
Mared350
Marjan64
Michele
Milly
Muppy + 1 persoon
Mysteryguest
Nathalia + 1 persoon
Paul805
Peter-Paul + 20 personen
Poohtje
Rutger
Sciolto
Secbomb
Shirley
Vincent
Wiedus

« Laatst bewerkt op: 12-12-2003, 10:20:34 door Secbomb »
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #3 Gepost op: 2-12-2003, 06:29:19 »
Helaas: ik kan er niet bij aanwezig zijn.

Maar aan de anderen: veel plezier  ::ok::

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #4 Gepost op: 2-12-2003, 10:14:26 »
lijst up-to-date per 02-12-2003 10.00 uur
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Pim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • één champignonnetje tralalala
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #5 Gepost op: 2-12-2003, 12:44:40 »
Helaas helaas ik sta dan in de sneeuw in Frankrijk (eigen mini PR  ;D)... nou ja helaas... Lekker van de berg af racen is ook niet verkeerd. :P

Iedereen veel plezier in iedger geval !! ::ok:: ::ok:: ::ok::
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #6 Gepost op: 2-12-2003, 13:05:33 »
Had graag willen komen, maar helaas, zit er niet in. :(

Heb al kerstreis met kind afgesproken.  :P


Hoop dat jullie heel veel plezier hebben die avond.  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*


Touchwood

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #7 Gepost op: 2-12-2003, 14:54:22 »
Das nou jammer,....ook ik kan niet, had niet op die datum gerekend. >:( >:(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #8 Gepost op: 2-12-2003, 16:14:55 »
Ondanks een aantal afmeldingen ook weer een aantal aanmeldingen.

Lijst up-to-date 02-12-2003 @ 16.00 uur
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #9 Gepost op: 2-12-2003, 20:58:38 »
sorry ook ik heb er op gerekend de avonturiers de 13de met rust telaten
dus heb al andere plannen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Moontje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #10 Gepost op: 2-12-2003, 21:09:28 »
Ook ik heb al andere plannen.... En verder wil ik niet tussen de plannen van de Avo's in gaan staan. Bij mij geldt altijd eerste afspraak staat.

Groetjes Monica

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #11 Gepost op: 2-12-2003, 23:51:59 »
Heeeeeeee HOI Ellen FANS!

Tuulk lijkt mij het leuk om  te komen. Mochten er geen bijzondere dingen tussen komen en mocht het allemaal gaan lukken, dan lijkt het me leuk om zeker van de partij te zijn. Maar ja...nog wel druk met van alles en nog wat, dus....ik beloof niets. Okeee Utrecht is dan wel centraal, maar toch....terug rijden naar Tukkerland savonds is niet echt fun... en overnachten? Mmmm lastig. Kortom: ff goed over een slaapplek nadenken HJ!

Zeker leuk om Ellen dr familie te ontmoeten en natuurlijk om Ellen zelf te spreken.

Hopelijk tot de 13e!

Groeten Henk-Jan


Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #12 Gepost op: 3-12-2003, 01:35:56 »
En verder wil ik niet tussen de plannen van de Avo's in gaan staan. Bij mij geldt altijd eerste afspraak staat.

Groetjes Monica

Dat is ook absoluut niet wat wij voor ogen hadden hoor.
Wij zaten met 13 december in ons hoofd, toen we vernamen dat de avo's onderling wat hadden afgesproken.
Daarom heb uiteindelijk Henk Jan om zijn mening gevraagd.

Henk Jan, ik zet je voorlopig op de lijst, mocht er wat veranderen dan hoor ik het wel.

Dat brengt het aantal aangemelde personen ten tijde van 03-12-2003 @ 01.30 op 20.
« Laatst bewerkt op: 3-12-2003, 01:38:49 door Secbomb »
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Michele

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #13 Gepost op: 3-12-2003, 11:06:19 »
Ligt het aan mij? Het lijkt mij logisch dat als er een afspraak is tussen de avo's en die afspraak wordt door derden gecanceled, dat je dan met alle avo's contact opneemt om te vragen hoe zij erover denken. Maargoed, vraagje, er zijn toch genoeg data om een feest te geven? Waarom uitgerekend deze datum, als ik een goed argument hoor zal ik erover nadenken om af te reizen naar Utrecht...
Ik hoor 't!

Michèle ;)

Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #14 Gepost op: 3-12-2003, 11:14:30 »
Ik ben van mening dat de winnaar van de race een grote stem heeft hierbij.Afgesproken was dat de AVO's samen iets hadden. Heeft Ellen al gewonnen?

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #15 Gepost op: 3-12-2003, 13:25:15 »
Michele en Dick,

Deze avond is georganiseerd door en voor Ellen fans en haar naaste vrienden en familie.
Ondanks dat het een feest is voor de fans van Ellen is verder iedereen welkom en zeker de avo's hebben we er dan maar al te graag bij, dat spreekt voor zich.
Toen wij er achter kwamen dat de avo's onderling wat hadden afgesproken voor de 13e hebben we Henk Jan direct aangesproken en gevraagd naar zijn mening.
Dat de mening van de overige avo's daarin ook een belangrijke rol kan spelen is mij volstrekt duidelijk, echter ik heb de afgelopen week zowel Michele als Citta niet tot nauwelijks hier gezien, Vincent was toen nog niet in het land.
Ik kan best begrijpen dat jij (Michele) nu denkt van, hey wat is dit voor iets ineens en dat je er niet positief tegenover staat om naar Utrecht af te reizen de 13e.
Waarom precies de 13e. Deze datum zat al langere tijd in onze gedachte, omdat dit dus het eerste weekend is na afloop van de PlanetRace en omdat vorig jaar is gebleken dat de saamhorigheid en het echte racegevoel van de fans onderling minder wordt naarmate de race langer voltooid is.
Een week na afloop van de PR zullen de meeste mensen er dus nog flink mee bezig zijn, wacht je hier 2 of 3 weken mee, zit je ten eerste rond de kerstperiode en zit je ten tweede met mensen die zich weer met andere zaken gaan bezighouden dan de Planet Race.
De avo's onderling zullen ongetwijfeld contact houden en elkaar vaker gaan zien dan alleen een avondje stappen in Breda, al zal dat zeker ontspannend werken na weken van inspanning leveren in diverse delen van de wereld.
Of je/jullie genoegen nemen met dit/deze argument(en) is natuurlijk helemaal aan jullie zelf, nogmaals jullie zijn van harte welkom.
Nog even een aanvulling voor Dick in Orde.
Zoals je weet is de enige manier om Ellen te bereiken momenteel via de Imail. We hebben dus niet met Ellen kunnen overleggen en Ellen heeft ook nog niet gewonnen.
Ellen weet dan ook niet van dit feest af en heeft hier dus ook haar zegje niet over kunnen doen.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #16 Gepost op: 3-12-2003, 17:19:39 »
Sjonge jonge... wat een gedoe zeg. Als alle avonturiers naar Utrecht komen om b.v samen te eten en daarna de kroeg in met de fans...

Samen de oplossingen voor de hints zoeken kunnen we vrij aardig maar problemen zoeken gaat ook prima  ::ok::

Ik kan me het "gedoe" zoals jij het noemt wel voorstellen.

En ik sluit me volledig aan bij de woorden van Michèle.
En dat Michèle en Citta hier niet te vinden waren: een pm is ook een mogelijkheid tenslotte...., of een berichtje achterlaten op hun eigen site....
Als je écht wilt is er altijd een mogelijkheid tot kontakt met andere avo's met wie je graag wilt overleggen en voorkom je dat er zonder overleg met een ieder andere afspraken doorkruist worden.

Daarbij vind ik het jammer dat er dus voor de avo's apart feesten georganiseerd worden. Maar daar heb ik al een 'eigen' topic over geopend.

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #17 Gepost op: 3-12-2003, 18:10:58 »
OK, ik geef toe dat we meer na hadden kunnen denken over hoe we Michele en Citta hadden kunnen bereiken, maar dat hebben we op dat moment dus niet gedaan.
Wat betreft het los organiseren van feesten, daar is in mijn ogen niets mis mee, dat gebeurde vorig jaar om de haverklap en was iedere keer weer een groot succes, dus waarom niet?
Vorig jaar sloten we daarna ook af met een feest voor iedereen in Arnhem, en wat mij betreft gebeurt er dit jaar ook weer een soortgelijk iets, maar feesten die in het teken van PR staan zijn er wat mij betreft nooit genoeg !
Mocht er nog een algemene avond georganiseerd worden wil ik daar ook graag bijzijn, dus laat je door mij of door dit Ellen feest niet tegenhouden.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #18 Gepost op: 3-12-2003, 18:19:16 »
Wat er ook zal gebeuren, dit feest gaat gewoon door.
Misschien zegt Ellen zelf ook wel van, ik heb met de avo's afgesproken voor de 13e en ik wil me aan die afspraak houden.
Mochten de avo's vanwege hun afspraak verstek laten gaan, inclusief Ellen, dan kan dit feest nog wel gewoon doorgang vinden.
Er zijn al mensen die een hotelkamertje geboekt hebben, ik kan dan moeilijk zeggen van, ja het feest gaat niet door.
Iedereen is dus welkom de 13e, of de avo's er wel of niet zullen zijn, gezellig gaat het zeker worden.
In ieder geval hoop ik, dat ALS de avo's er de 13e niet bij zullen zijn er zeker een algemene fanavond georganiseerd wordt in de komende weken.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #19 Gepost op: 3-12-2003, 18:53:20 »

Waarom precies de 13e. Deze datum zat al langere tijd in onze gedachte, omdat dit dus het eerste weekend is na afloop van de PlanetRace en omdat vorig jaar is gebleken dat de saamhorigheid en het echte racegevoel van de fans onderling minder wordt naarmate de race langer voltooid is.
Een week na afloop van de PR zullen de meeste mensen er dus nog flink mee bezig zijn, wacht je hier 2 of 3 weken mee, zit je ten eerste rond de kerstperiode en zit je ten tweede met mensen die zich weer met andere zaken gaan bezighouden dan de Planet Race.

..kan aan mij liggen, maar ik kan me nog het mooiste eindfeest aller tijden herinneren in Arnhem vorig jaar. Ver na afloop van de race, tussen Kerst en Oud en Nieuw. Dus dat enthousiasme zal echt er nog wel zijn op een later tijdstip hoor Secje......
« Laatst bewerkt op: 10-12-2003, 22:55:03 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....