Auteur Topic: Vragen voor Vincent.  (gelezen 31204 keer)

Offline Vincent75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • STEM OP VINCENT!
Re: Vragen voor Vincent.
« Reactie #20 Gepost op: 7-12-2003, 19:44:47 »
JanJV, je mag me beoordelen zoalsje wilt. Als je logisch nadenkt weet je dat men in de media smult van uitspraken die minder aardig zijn. Ik weet hoe ik erover denk, ik weet hoe Ellen over mij denkt, en andersom.... dus nogmaals denk maar wat je wilt. En vraag het aan Ellen zou ik zeggen...

groeten,
Vincent



Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Vincent.
« Reactie #21 Gepost op: 7-12-2003, 20:29:13 »
Vincent, hoe was het in " the garden of Eden "
die krater in tanzania? Mij lijkt dat een geweldige ervaring.Heb je daar ondanks al dat gerace van kunnen genieten?

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Vincent.
« Reactie #22 Gepost op: 7-12-2003, 23:46:29 »
JanJV, je mag me beoordelen zoalsje wilt. Als je logisch nadenkt weet je dat men in de media smult van uitspraken die minder aardig zijn. Ik weet hoe ik erover denk, ik weet hoe Ellen over mij denkt, en andersom.... dus nogmaals denk maar wat je wilt. En vraag het aan Ellen zou ik zeggen...


Volgens mij Vincent is het een normale  vraag van Jan. Ik vind het zelfs eerlijk dat hij er naar vraagt en niet oordeelt zonder eerst te vragen of het klopt. Ik vraag het me ook af of je het inderdaad gezegd hebt. De enige die daar antwoord op kan geven ben jij. En dus vraag ik het niet aan Ellen, maar vraag ik het net als Jan ook aan jou: zijn die uitspraken inderdaad door jou gezegd?

groetjes
Claudia
« Laatst bewerkt op: 7-12-2003, 23:48:12 door clauzoo »
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Vincent75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • STEM OP VINCENT!
Re: Vragen voor Vincent.
« Reactie #23 Gepost op: 8-12-2003, 10:41:53 »
Claudia,

Ik heb over Ellen gezegd dat ik haar beslissing laf vind, dat ze haar grootste concurrent (zoals ze zelf zegt) wegstemd. Ikzelf zou altijd willen winnen van diegene die je het meeste vreest. Overigens zijn meer mensen dit met me eens.. kijk maar goed naar de uitzending van a.s. dinsdag.

Verder heb ik gezegd dat ik vond dat ze zat te zeuren de laatste week. En dat ze dat af en toe met een zeikstemmetje deed. Panorama vertaald als: "Ik vind Ellen een ontzettende zeur met die zeikstem van d'r"... tja, dat is een weergave.

Als je overigens het artikel goed leest, zijn er andersom ook niet al te aardige dingen gezegd. Daarbij heb ik met Joop van de Panorama gesproken en die zei me dat Ellen zeker ook geen lieverdje over mij is geweest.

Overigens werd ik zaterdag door een vriendin van Ellen (was jij dat?) aangesproken over dit artikel. Ik heb haar toen uitgelegd, hoe het zat. Daarna was er nog steeds een "vijandelijk" sfeertje richting mijn persoon. Ik vind dat niet terecht en zelfs nogal overdreven. Als je alles letterlijk overneemt van wat je op TV ziet en in de bladen leest, laat je je wel heel makkelijk voor de gek houden.

Aan het eind van de avond nog met Ellen over gehad, en die gaf ook aan dat ze er niet zo blij mee was hoe haar vriendinnen over mij dachten. En dat ze dondersgoed wist/weet hoe ik over haar denk. Andersom overigens ook.

Nou nogmaals, je mag van me denken wat je wilt. Ik vind het belangrijker dat ik en Ellen weten hoe het precies zit.

groeten,

Vincent

Offline Vincent75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • STEM OP VINCENT!
Re: Vragen voor Vincent.
« Reactie #24 Gepost op: 8-12-2003, 10:57:22 »
Marretje,

Ja het was een onbeschrijfelijk mooie ervaring. Geweldige natuur, met geweldige dieren. Helaas hadden we haast en hebben we er niet genoeg van genoten. De gids begreep er ook niet veel van. "Ja zebra's ja, uhm, maar kunnen we door rijden.. we hebben haast. Ja leuk die Olifant... klik, foto en door!" Maar ik ga nog terug in maart van 2004, en dan ga ik er uitgebreid naar kijken en 1000 vragen aan die gids stellen.

Zeker de moeite waard! boeken kan via www.7summits.com, organisator van onze trip in Tanzania. Vraag naar Harry

groet,
Vincent

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re: Vragen voor Vincent.
« Reactie #25 Gepost op: 8-12-2003, 22:09:58 »
Nou, wat ik dan vooral vreemd vindt Vincent is de hypocrisie die er te lezen valt in deze uitgave van panorama. Aan de ene kant vindt je het laf en aan de andere kant zeg je dat je de keuze heel goed snapt en het zelf ook zo zou doen. En ik wou checken of je dat idd zo gezegd hebt.

WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline Vincent75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • STEM OP VINCENT!
Re: Vragen voor Vincent.
« Reactie #26 Gepost op: 8-12-2003, 22:35:13 »
niet hypocriet. ik begrijp haar keuze, want ik weet wat haar afwegingen zijn. het zou alleen mijn methode niet zijn. dat gaat prima samen jan.

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vragen voor Vincent.
« Reactie #27 Gepost op: 8-12-2003, 23:48:32 »

 Overigens werd ik zaterdag door een vriendin van Ellen (was jij dat?) aangesproken over dit artikel. Ik heb haar toen uitgelegd, hoe het zat. Daarna was er nog steeds een "vijandelijk" sfeertje richting mijn persoon. Ik vind dat niet terecht en zelfs nogal overdreven. Als je alles letterlijk overneemt van wat je op TV ziet en in de bladen leest, laat je je wel heel makkelijk voor de gek houden.


Beste Vincent,

Jammer dat je je blijkbaaar zo aangevallen voelt, althans zo kom je op mij over. Ik vraag juist aan jou hoe het zit, en val niemand aan. Ik vind het namelijk niets om op iemand te reageren alleen gebaseerd op iets wat ik in een blad lees.  En nee, ik was niet die vriendin die je gesproken hebt.
Ik beoordeel je dus niet, ook al denk je blijkbaar steeds van wel helaas..

groetjes
Claudia
« Laatst bewerkt op: 8-12-2003, 23:50:18 door clauzoo »
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re: Vragen voor Vincent.
« Reactie #28 Gepost op: 8-12-2003, 23:59:27 »
Ach, achteraf blijft de hele discussie flauwekul want sloeg de finale helemaal nergens op. Had niks met mentale of fysieke kracht van doen, maar gewoon het zelfde domme gestem wat het hele concept "PR" eigenlijk al om zeep geholpen heeft.
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau