Poll

Volgende poging... hoeveel kijkers deze keer???

nog minder dan vorige week
16 (72.7%)
lager kan niet... meer dus
5 (22.7%)
PR wordt van de buis gehaald...
1 (4.5%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Vierde uitzending dinsdag 2 december  (gelezen 13425 keer)

Offline cootje M

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Vierde uitzending dinsdag 2 december
« Reactie #20 Gepost op: 3-12-2003, 08:29:28 »
202.000 kijkers! de stijgende lijn weer te pakken! (Dat kut voetbal ook altijd...)

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vierde uitzending dinsdag 2 december
« Reactie #21 Gepost op: 3-12-2003, 09:29:27 »
202.000 kijkers! de stijgende lijn weer te pakken! (Dat kut voetbal ook altijd...)

Anderen beleven heel veel plezier anders aan voetbal (ikzelf niet zo maar laat graag anderen in zijn/haar waarde). Ik begrijp trouwens niet waarvoor je denkt schuttingtaal nodig te hebben, of mis je behoorlijke vocabulaire?

2200 PLANET RACE 1.4 3.4 202.000

Wellicht heeft dat eurootje in die wensput toch geholpen  ;D
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Vierde uitzending dinsdag 2 december
« Reactie #22 Gepost op: 3-12-2003, 10:01:53 »
IK GA VOOR MEER 200000(ER STAAT EEN FLES WIJN OP SPEL HAHAHAAHAHA) ;D ;D ;D

Flesje voor Sabbel!!!!

Ter vergelijk: Op RTL4 op hetzelfde moment een herhaling van "In Holland staat een huis" 7 keer zoveel kijkers. Zijn wij nou gek of zij?

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Vierde uitzending dinsdag 2 december
« Reactie #23 Gepost op: 3-12-2003, 10:16:52 »
Sabje: Proost  ::ok::  ::ok::




Ik vond de uitzending trouwens ook weer een stuk leuker dan vorige week: er werd weer wat meer over de onderlinge verhoudingen gepraat. Jammer dat dit feitelijk gebeurde (de konklusies van de avo's werden genoemd) en dat we de gebeurtenissen waarop de avo's hun konklusies baseerden niet in beeld kregen.

Opvallend vond ik dat de avo's pas om 11 uur konden vertrekken nadat ze de opdracht gekregen hadden om de 'Big Five' te fotograferen. Iedereen die een gamedrive wil maken weet dat dat rond zonsopkomst of zonsondergang moet gebeuren omdat je dan de meeste kans hebt om wild te zien. Overdag vind je de dieren veel moeilijker. Deze opdracht was dus bij aanvang al gedoemd om te mislukken omdat de avo's veel te laat van start konden.

Van PP wordt gezegd dat ie veel humor heeft. Jammer dat het beeld dat van PP neergezet wordt op tv voornamelijk een klagende PP is. Ik mis zowiezo de beelden van de "vrije tijd" die de avo's hebben en de manier waarop ze die doorbrengen (tijdens de maaltijden bijvoorbeeld, hoewel daar nu wel een stukje van te zien was, en de avonden bijvoorbeeld).

Maar ondanks deze kritiekpuntjes: geweldigenoten  ::ok:: ::ok:: 


Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierde uitzending dinsdag 2 december
« Reactie #24 Gepost op: 3-12-2003, 10:24:38 »
Van PP wordt gezegd dat ie veel humor heeft. Jammer dat het beeld dat van PP neergezet wordt op tv voornamelijk een klagende PP is. Ik mis zowiezo de beelden van de "vrije tijd" die de avo's hebben en de manier waarop ze die doorbrengen (tijdens de maaltijden bijvoorbeeld, hoewel daar nu wel een stukje van te zien was, en de avonden bijvoorbeeld).

Maar ondanks deze kritiekpuntjes: geweldigenoten  ::ok:: ::ok:: 



Als je ze zo bezig ziet, vond ik Vincent de meest positieve en die moet dan juist weg  :( Jammer!
Ellen komt naar voren als een zeurderige egotripper en Peter-Paul springt nou ook niet direct van de buis vanwege zijn positieve instelling.
Ik zal de laatste zijn om te beweren dat het onsympathieke mensen zijn, maar de combinatie is in ieder geval waardeloos.
Ze liggen elkaar absoluut niet en dat maakt het en stuk minder leuk om naar te kijken. ::)
« Laatst bewerkt op: 3-12-2003, 11:02:18 door kaneel »
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)