Wat er bedoeld wordt is volgens mij dat er cp's hier gevonden zijn om bijv. 16.00 uur + 6 uur tijdsverschil kom je op 22.00 uur daar. En daarna zijn er nog meer cp's gevonden én volgens de gegevens zijn ze doorgegaan met reizen.
Dat betekend dat de avo's 's avonds gereisd zouden hebben, want normaal gesproken niet kan. Mede omdat de foto's die geplaatst zijn van de avo's allemaal dagfoto's zijn. Terwijl het daar om 22.00 uur (én later) toch ook donker is.
Misschien hebben ze bij .nl wel medeleiden met ons en hebben ze ons overdag laten zoeken, omdat met de sfeer die er nu heerst toch maar een heel klein select groepje zo gek is dat ze 's nachts achter de pc gaan zitten (--> in tegenstelling tot vorig jaar !!)
Als ze de tijd meten (dat doen ze toch voor de "snelste gidsenlijst") hoe lang het duurt voor wij een cp vinden en de tijd meten die de avo's nodig hebben om naar een cp te komen dan kunnen ze het toch redelijk houden....
dus wij vinden cp na een uur, avo's komen na 50 minuten binnen... dan houden ze avo's 10 minuten vast. Is het andersom dan mogen ze meteen door.
Dan blijft het "eerlijk" en komen wij geen slaap tekort
Als het zo is, dan hadden ze het op zich wel mogen melden, maargoed.... nix is zoals het lijkt
Ik vond het vorig jaar toch wel z'n charmes hebben hoor, het 's nachts aan de slag gaan voor je favo-avo. Maar toen kon de avonturier ook écht niet weg als je er niet was (althans... dat dacht je
) en nu maakt het niet zoveel uit. Als ik niet zoekt, zoekt pietje wel en anders jantje. En als 1 iemand het cp vind gaan alle avo's op weg !
Niet zo'n leuke mentaliteit, maar ik denk dat een hoop van ons zo denken. Vandaar dat .nl zich misschien ingedekt heeft.