Poll

Wie zal de uiteindelijke winnaar worden???

Vincent
9 (29%)
Peter-Paul
9 (29%)
Ellen
13 (41.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Poll gesloten: 5-12-2003, 11:50:30

Auteur Topic: Wie zal er winnen  (gelezen 15889 keer)

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Wie zal er winnen
« Gepost op: 21-11-2003, 11:50:30 »
Nu er nog 3 Avonturiers over zijn, wie zal er volgens jullie als winnaar uit de bus komen???

iedereen is gek behalve wij!!!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2003, 12:04:56 »
Was het vorig jaar niet een man ???
Dan wordt het dit jaar een vrouw  ;) hahahahaha zal het toch het "sterke geslacht" zijn die het moet afleggen.

Geintje hoor !

Maargoed, in de lijn der verwachting n.a.v. de meeste reality-soap-bb-achtige dingen gaat het meestal om en om, dus.... ik geef Ellen grote kans  :P

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2003, 13:20:32 »
Vergeten jullie niet de Echte Pool te gebruiken. De uitslag zal zo snel mogelijk online komen
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2003, 16:31:02 »
Dat lijkt me niet zo moeilijk.
Zoals het er nu voorstaat staat Ellen op 1.
Veel fans van HJ zijn overgegaan naar Ellen.
aan het eind van de week zal zij dus waarschijnlijk 1 van de mannen weg stemmen.
Fans van degene die weggestemt wordt zullen gedeeltelijk weer naar Ellen toegaan.
Dus nog meer stemmen.
Als het stemmen bepaalt wie de winnaar wordt dan kan Ellen de champagne wel ontkurken.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2003, 16:35:53 »
Dat lijkt me niet zo moeilijk.
Zoals het er nu voorstaat staat Ellen op 1.
Veel fans van HJ zijn overgegaan naar Ellen.
aan het eind van de week zal zij dus waarschijnlijk 1 van de mannen weg stemmen.
Fans van degene die weggestemt wordt zullen gedeeltelijk weer naar Ellen toegaan.
Dus nog meer stemmen.
Als het stemmen bepaalt wie de winnaar wordt dan kan Ellen de champagne wel ontkurken.

Showa, wees daar nou niet te zeker van. Stel nou dat zij volgende week PP wegstemt. Dan zullen de PP fans niet naar Ellen trekken maar naar Vincent. En DAN moet het maar afgewacht worden, wie er met de pot van door gaat. Nee,....ik denk dat alles nog open is hoor!! Verlies de moed niet, gooi alles in het geweer om nog meer stemmers te krijgen op je FAVO AVO!!! Spannend hoor ;D ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2003, 16:50:18 »
Showa, wees daar nou niet te zeker van. Stel nou dat zij volgende week PP wegstemt. Dan zullen de PP fans niet naar Ellen trekken maar naar Vincent. En DAN moet het maar afgewacht worden, wie er met de pot van door gaat. Nee,....ik denk dat alles nog open is hoor!! Verlies de moed niet, gooi alles in het geweer om nog meer stemmers te krijgen op je FAVO AVO!!! Spannend hoor ;D ;D

Inderdaad Mapel, niets is zeker, maar ik heb uit betrouwbare bron dat sommige PP fans niet meer stemmen als PP naar huis komt. Wel zo consequent, toch ? Persoonlijk houd ik ook niet van al het gelobby dat er nu plaatsvindt.

Ron
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #6 Gepost op: 21-11-2003, 17:17:37 »
Inderdaad Mapel, niets is zeker, maar ik heb uit betrouwbare bron dat sommige PP fans niet meer stemmen als PP naar huis komt. Wel zo consequent, toch ? Persoonlijk houd ik ook niet van al het gelobby dat er nu plaatsvindt.

Ron

Laten we er maar van uitgaan dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Schiet me lek als die bewuste PP-fans toch stiekum gaan stemmen ;) ;). Men is na 3 weken al veel te veel betrokken geraakt bij de avonturiers, al ligt je eigen AVO er uit!!!. Dan ga je toch wel voor second best, heb ik zo het vermoeden.
wat dat betreft heeft planetrace toch zijn doel gehaald...je blijft er mee bezig......maar helaas nog steeds voor een klein select gezelschap!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #7 Gepost op: 21-11-2003, 17:44:40 »
ik denk het toch niet.Bij etw gaan we zodra PP eruit is weer verder met ons eigen etw spel.En niet overstappen naar een ander.Onze tweede en derde keuze zijn er trouwens ook al uit :D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #8 Gepost op: 21-11-2003, 18:31:23 »
Schiet me lek als die bewuste PP-fans toch stiekum gaan stemmen ;) ;). Men is na 3 weken al veel te veel betrokken geraakt bij de avonturiers, al ligt je eigen AVO er uit!!!.

Gelukkig voor jou mapel: ik wil je niet lek schieten.

Helaas heeft de meerderheid van het ETW team vorige week besloten om juist alleen nog maar te stemmen en niet meer te zoeken naar CP's. Dit n.a.v. de kritiek op .nl (als ik het goed begrepen heb).

Ik kon me dat goed voorstellen. Maar .nl heeft ondertussen de nodige dingen veranderd (o.a. te lezen in mijn laatste dagboekverslag, dat nog even op plaatsing online wacht - ws. een dezer dagen) waardoor de meeste punten van de kritiek nu opgelost zijn.
Ik hoop dan ook van harte dat ETW team weer mee gaat doen met het zoeken naar CP's.



Ik verwacht het echter niet   :'(

« Laatst bewerkt op: 21-11-2003, 18:40:59 door lukiam »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #9 Gepost op: 21-11-2003, 18:32:43 »
dassouwerrugjammersijn :-[ :'(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #10 Gepost op: 21-11-2003, 19:28:39 »
Laten we er maar van uitgaan dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Schiet me lek als die bewuste PP-fans toch stiekum gaan stemmen ;) ;). Men is na 3 weken al veel te veel betrokken geraakt bij de avonturiers, al ligt je eigen AVO er uit!!!. Dan ga je toch wel voor second best, heb ik zo het vermoeden.
wat dat betreft heeft planetrace toch zijn doel gehaald...je blijft er mee bezig......maar helaas nog steeds voor een klein select gezelschap!!!!

lijkt mij ook dat we niet meer met een heel forum om 04 uur gaan opstaan om effe flink tegaan stemmen op iemand als pp er uit ligt

de meesten zijn nu al gebroken en kapot
en hadden gehoopt dat hij zondag thuis zou komen

dan konden ze weer normaal gaan slapen
en een normaal leven leiden
maar dat is ze nog effe niet gegunt

mischien volgende week
of anders die daarna
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Buzzy

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #11 Gepost op: 21-11-2003, 19:39:26 »
Ik vind het geweldig dat PP nog een weekje mag racen ;D, maar als hij naar huis komt ga ik niet op een andere avo stemmen.........
To bee or not to bee...........

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #12 Gepost op: 21-11-2003, 19:58:52 »
Ik vind het geweldig dat PP nog een weekje mag racen ;D, maar als hij naar huis komt ga ik niet op een andere avo stemmen.........


Ok, als Michele fan zal ik nu dan maar stoppen met PP te stemmen......

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #13 Gepost op: 21-11-2003, 20:13:47 »
lijkt mij ook dat we niet meer met een heel forum om 04 uur gaan opstaan om effe flink tegaan stemmen op iemand als pp er uit ligt

de meesten zijn nu al gebroken en kapot
en hadden gehoopt dat hij zondag thuis zou komen

dan konden ze weer normaal gaan slapen
en een normaal leven leiden
maar dat is ze nog effe niet gegunt

mischien volgende week
of anders die daarna


Ik denk dat de race tijden weer op normalere tijdstippen gaan vallen hoor. Ze moeten weer meer westwaarts gaan, als het rondje vol gaan maken rond de wereld. Dus niks om 4 uur op, das een kulsmoes ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #14 Gepost op: 25-11-2003, 20:46:57 »
Ik heb op Ellen gestemd. Ik heb aan PP een behoorlijke hekel (sorry voor de PPfans) en ik vind dat er dit jaar wel eens een vrouw mag winnen. En Ellen is natuurlijk cool ::ok::

Offline Carolien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stem op Vincent!
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #15 Gepost op: 25-11-2003, 20:52:18 »
ik heb op vincent gestemd, hij gaat het halen.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #16 Gepost op: 25-11-2003, 21:23:32 »
ik heb op vincent gestemd, hij gaat het halen.

De vraag is natuurlijk wát hij gaat halen: de eerste vlucht terug naar Schiphol?

 ;D ;D

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #17 Gepost op: 25-11-2003, 21:24:46 »
 ;D ;D ;D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #18 Gepost op: 25-11-2003, 21:25:48 »
Ik heb aan PP een behoorlijke hekel

Ik ben heel benieuwd waar je dat op baseert. Hopelijk niet op de (verknipte) tv-beelden  ???


Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Wie zal er winnen
« Reactie #19 Gepost op: 25-11-2003, 21:30:58 »
Ik heb zelf geen idee wie er gaat winnen.

En eigenlijk interesseert het me ook niet zo: ik vind het spel leuk, en daar gaat het me om.

Ik denk dat het in de finale ook niet meer om onze stemmen zal gaan, dat lijkt me wat al te makkelijk voor de avonturiers. Ik hoop dat het een sportieve battle wordt op velerlei vlak (dus niet alleen op sportief gebied).

En verder zal geluk hebben wel een rol spelen denk ik, ook al kan ik dat niet motiveren.