Auteur Topic: Go Peter-Paul Go!!!  (gelezen 73081 keer)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #40 Gepost op: 21-11-2003, 12:30:22 »
Doe wel niet meer mee aan cps zoeken maar zal trouw blijven stemmen op PP.
Jullie doen het prima jongens toppie.

Groetjes Jozien
Dank je wel jozien.

PP is weer een week verder
[size=50]houd hem in de race!![/size]

Offline Moontje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #41 Gepost op: 21-11-2003, 15:08:07 »
STEMMEN STEMMEN STEMMEN
***PP***
NAAR DE EERSTE PLAATS
[/color][/font][/size]

(als het aan mij ligt)


Je zou bijna denken dat ik voorspellende gaven heb... dus....

STEMMEN STEMMEN STEMMEN
***PP***
Als winnaar van de Planetrace 2003
[/color][/font][/size]
(als het aan mij ligt)

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #42 Gepost op: 21-11-2003, 16:14:11 »
 ::ok:: ::ok:: ::ok::

doe je best pepe!!!!!!!!!!!!!!!!

 ::) ::) ::) op naar het afrikaanse continent of zal het toch europa worden...............
etw ananasje dat plingt!!

Offline lalabebe

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #43 Gepost op: 21-11-2003, 16:26:39 »
 :-*  :-* PP hou vol jongen!!!!! je doet het perfect, lekker jezelf blijven, wat wij ook niet anders verwacht hebben. Het wordt ff doorbijten nu met zijn 3-een de kar trekken wordt nog een stapje zwaarder maar het lukt vast en zeker.
We verwachten je nog lang niet thuis dus keep up the good work, enne let je een beetje op de dame in jullie gezelschap samen met vincent????

SUCCES EN GO GO GO!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

Offline Hanja

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #44 Gepost op: 22-11-2003, 00:05:20 »
PP is weer gestegen, van 3 naar 2!!!  En dat terwijl we alleen nog maar over stemmen GEPRAAT hebben!!!!!

Dit moet weer kunnen mensen!!!


Go PP Go!!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #45 Gepost op: 23-11-2003, 15:38:31 »
LEt op:

Volgens de foto-gallerij staat PP derde.

MAAR: als je op de foto's zelf klikt blijkt PP met 5*  positie 1 te bekleden.  ::ok:: ::ok::

Vinc: 5* positie 2 en Ellen: 5* positie 4  ???



Hoe dan ook: vergeet niet te stemmen  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Enne help mij er svp telkens aan te herinneren. In de strijd van het zoeken wil ik het nml. nog wel eens vergeten  :'(


Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #46 Gepost op: 23-11-2003, 15:49:58 »
LEt op:

Volgens de foto-gallerij staat PP derde.

MAAR: als je op de foto's zelf klikt blijkt PP met 5*  positie 1 te bekleden.  ::ok:: ::ok::

Vinc: 5* positie 2 en Ellen: 5* positie 4  ???



Hoe dan ook: vergeet niet te stemmen  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Enne help mij er svp telkens aan te herinneren. In de strijd van het zoeken wil ik het nml. nog wel eens vergeten  :'(



De ware stand kan je vinden door op de foto te klikken en daarna op 'stem op mij'. Dat aantal sterren verandert wel en is, volgens mij, de actuele stand.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #47 Gepost op: 23-11-2003, 16:06:29 »
De ware stand kan je vinden door op de foto te klikken en daarna op 'stem op mij'. Dat aantal sterren verandert wel en is, volgens mij, de actuele stand.

Dank voor je uitleg Cas, je zou gelijk kunnen hebben.
Vast staat dus dat de verschillende sterren niet overeenkomen bij 1 favoriet.

Daarom: stem PP  ::ok::


Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #48 Gepost op: 23-11-2003, 16:28:11 »
Citaat
Daarom: stem PP  ::ok::

Dit is niet het topic om een ander stemadvies te geven, denk ik... maar anders zou ik zeggen: stem op (E...n)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #49 Gepost op: 23-11-2003, 16:35:22 »
ech niet ;D ;D

[size=80]stem PP!![/size]

Offline Nanda16

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #50 Gepost op: 23-11-2003, 17:28:10 »
Zeker weten :D

STEM PP
Tis weer lente

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #51 Gepost op: 24-11-2003, 21:51:50 »
[size=80]Stem PP!!houd hem in de race!![/size]

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #52 Gepost op: 24-11-2003, 21:59:26 »
Geef PP z'n peuken...(en stem dus op ...)

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #53 Gepost op: 25-11-2003, 10:01:53 »
Hallo Beste PP FANS!
Hier spreekt SpeedyHJ Alias Henk-Jan. Een aantal dagen weer in het land. Wat is er veel gebeurd. Alle betreffende internet sites zijn overspoelt met info over de Planet Race. Geweldig dat Zooooooooooooveel mensen zich hebben bezig gehouden met dit (dus ons en jullie!) avontuur. Ik heb heel kort het gastenboek van PP (ja zo noemde ik m; en dat mocht :) )doorgelezen. Er staan veel positieve dingen in. Helaas staan er ook negatieve dingen in en wordt nog wel s de link met mij en mijn fans gelegd. Niet doen beste mensen! Ik heb met Peter Paul een wereldtijd gehad! Echt waar. Het is juist goed dat ik en Peter Paul degenen waren die met elkaar vaak in discussie gingen. Soms kon PP de boom in, soms kon HJ de boom in! Dat is menselijk. Dat hoort bij twee verschillende mensen met een uitgesproken mening die 24 uur per dag bij elkaar zitten. Wat niet op camera is weergegeven is het volgende: na IEDERE discussie, 'ruzie', meningsverschil, of wat dan ook waren het PP en HJ die elkaar de hand gaven, elkaar eerlijk en oprecht in de ogen keken en weer verder gingen. PP heeft respect voor HJ en Ik heb ook zeker respect voor PP. Wat hij op het paard heeft gepresteerd is echt werelds. Deze bikkel heeft gepresteerd. Tuurlijk was ik zijn rookgedrag wel eens zat, maar zo was hij mij ook wel eens zat. De waarheid is dat pp en ik goed met elkaar overweg kunnen en dat we elkaar na de PR2003 zeker nog gaan zien. Dat moet genoeg zeggen over onze band. Vanavond zie je in uitzending 3 weer een 'ruzie' tussen pp en mij. We hebben dit uitgepraat en het echte beeld is moeilijk te volgen via de tv. Vaak krijg je een verkeerd beeld. Reken er maar op dat wij 2 weten wat we aan elkaar hebben. Dat we zeker niet altijd op 1 lijn zaten, maar dat wel zeeeeeeeeeeker weten dat we respect hebben voor elkaar en dat een ieder zijn kwaliteiten heeft! Kijk naar mijn filmpje op planet.nl Daar zie je dat ik 10 minuten na het wegstemmen gigantisch baal van het feit dat ik eruit ben en dat ik geen hard feelings heb tegenover PP of wie dan ook. Zó wordt het spel gespeeld, dit zijn de regels, laten we daar dan van genieten en echt.............wij hebben een wereldtijd gehad. Hopelijk jullie ook!

Succes met jullie voortzetting voor PP! Be KIND! Ik ga jullie zien!

Sportieve groeten SpeedyHJ  ;D

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #54 Gepost op: 25-11-2003, 10:49:02 »
hoi HJ,
leuk dat je hier reageert op je "relatie" met PP.
Ze laten natuurlijk op tv alleen zien weat zij willen en nooit wat er echt gebeurd.Het zat er dik in dat PP jou weg zou stemmen afgelopen vrijdag.Als ik zou moeten kiezen tussen jou en Ellen,denk ik ook dat jij eruit zou gaan.Niet omdat je geen leuke vent bent,maar alleen omdat je in dit stadium ook een beetje tektisch moet stemmen.
Ik hoop je ook op het etw forum een keer te zien en op de etw chat want dat is de chat van PP.
Als we een feest geven voor PP ben je natuurlijk ook van harte welkom.We zien je vanzelf ergens verschijnen.Geniet ook nu je thuis bent.
En voor de rest zeg ik tegen iedereen.

[size=80]Stem PP!!houdt hem in de race![/size]

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #55 Gepost op: 25-11-2003, 21:54:25 »
Ha PP,

Ik heb met veel plezier je nieuwe dagboekverslag gelezen.

Hoe jij je gevoelens verwoord spreekt me aan, je lijkt me een 'gouden gozer'  ::ok::

En mijn stem blijf je natuurlijk behouden  :D


Blijf vooral jezelf en geniet volop, deze kans zul je niet vaak meer krijgen denk ik. En het mooiste: je hebt hem helemaal zelf afgedwongen!

Voor mij ben en blijf je de winnaar, hoe de PR verder ook zal verlopen  ::ok:: ::ok::


Offline Hanja

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #56 Gepost op: 27-11-2003, 02:20:24 »
Ook voor mij ben jij gewoon de nummer 1, of je nu 1, 2 of 3 gaat worden!!!

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #57 Gepost op: 27-11-2003, 08:08:57 »
Hee PP, ouwe sigarettensmokkelaar....
Je staat er nog steeds...
[size=22]Ga zo door, en blijf jezelf...[/size]

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #58 Gepost op: 27-11-2003, 08:48:12 »
ALLE VOTES OP #MICHELE ZIJN OOK VOOR PP!

VOOR ONS IS HET AHG!!!!

ANTI-HELD-GO!!!!! ;)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Go Peter-Paul Go!!!
« Reactie #59 Gepost op: 27-11-2003, 11:06:40 »
daar zijn we erg blij mee

[size=80]go PP go!![/size]