Auteur Topic: NIEUWS op de site  (gelezen 69660 keer)

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re: NIEUWS op de site
« Reactie #80 Gepost op: 10-12-2003, 21:05:14 »
De strijd is gestreden, en zoals gebruikelijk hebben ook Ellen en Peter-Paul hun herinneringscollage thuis gestuurd gekregen. Als je ze nog even wil bekijkn dan kan dat onder hun profiel

Ik begin PC-blond te worden volgens mij, want ik zoek me suf maar kan de profielen niet vinden. Tipje van de sluier voor deze newby puzzelaar ?  ;)

Ron
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: NIEUWS op de site
« Reactie #81 Gepost op: 10-12-2003, 21:09:52 »
Sciolto boven aan de pagina van deze site zie je een aantal uitrolmenus. als het goed is zie je woorden staan als :
Hoofdmenu, Interactie, PR stuff, Etappe verhalen, Avonturiers en ten slotte Spel: planetFANrace.
Onder Avonturiers vindt je en profiel van elke avonturier met een submenu naar de dagboeken. Ga met je cursor er maar eens heen. Dat je die nog noooooit gezien heb zeg :-\ :-\.... Zit ik me daar een hoedje te werken 5 weken lang  ;D ;)
Nou ja,... er zal waarschijnlijk een wereld voor je open gaan als je ziet waar er allemaal onder die menus te vinden is. Veel kijke n leesplezier!!!!! 8) 8)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re: NIEUWS op de site
« Reactie #82 Gepost op: 10-12-2003, 22:00:55 »
Sciolto boven aan de pagina van deze site zie je een aantal uitrolmenus. als het goed is zie je woorden staan als :
Hoofdmenu, Interactie, PR stuff, Etappe verhalen, Avonturiers en ten slotte Spel: planetFANrace.
Onder Avonturiers vindt je en profiel van elke avonturier met een submenu naar de dagboeken. Ga met je cursor er maar eens heen. Dat je die nog noooooit gezien heb zeg :-\ :-\.... Zit ik me daar een hoedje te werken 5 weken lang  ;D ;)
Nou ja,... er zal waarschijnlijk een wereld voor je open gaan als je ziet waar er allemaal onder die menus te vinden is. Veel kijke n leesplezier!!!!! 8) 8)

Mapel bedankt! Ik had dat menu al wel ontdekt, maar ik zag na het uitrollen alleen een verwijzing naar de dagboeken verschijnen. Na deze nieuwe tip ben eens niet rechts gaan klikken op de dagboeken maar heb op de naam zelf geklikt (dat dat de bedoeling was is niet intu"itief verklaarbaar als je Microsoft gewens bent) Ik heb het nu dus gevonden :)

Ron
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: NIEUWS op de site
« Reactie #83 Gepost op: 11-12-2003, 00:34:48 »
En 't is weer gelukt!!!
Weer een bende foto's van de laatste spectaculaire etappe en de , ach ja....wat minder spectaculaire finale ;). bekijk ze maar eens op een rustig moment!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: NIEUWS op de site
« Reactie #84 Gepost op: 11-12-2003, 12:36:27 »
Leuke foto's.....bedankt  ;D

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: NIEUWS op de site
« Reactie #85 Gepost op: 13-12-2003, 15:50:23 »
De strijd is gestreden en het werd nog onrustig tussen de fans van ellen en Peter Paul. Het slotfeest komt eraan en Marco Polo heeft zijn laatste woorden ingestuurd.

Lees er alles over in het topic Marco's Final words.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: NIEUWS op de site
« Reactie #86 Gepost op: 15-12-2003, 13:03:59 »
Voor wie het leuk vind,hier zijn ook foto's te bekijken van PlanetRace 2003.

www.bastiaanboog.nl

Grtjs,Marja