Auteur Topic: Stem Matthijs het land uit!!! :D  (gelezen 8094 keer)

Offline matthijs182

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Stem Matthijs het land uit!!! :D
« Gepost op: 4-10-2003, 17:34:29 »
ik sta sinds een paar dagen nu ook op de site als avonturier en een heleboel mensen die ik bijna allemaal ken stemmen dagelijks, wat echt enorm lief is enzo :-)

maar uhm, ik heb nogsteeds maar 1 zo'n sterretje :O en die top 10 mensen krijgen echt ziek veel stemmen als ik het zo lees hier (over pim bv).. maar ik ben natuurlijk veeeeeel leuker dan alle top 10 mensen ;) dus als iedereen nou nog snel even op matthijs aukema gaat stemmen wordt het allemaal helemaal geweldig! :D

www.cu2.nl/matthijs182 als je nog niet helemaal zeker bent van je zaak, via die site kan je ook stemmen :-)

nou uhm.. dankje wel enzo :P vind dit wel een grappige site trouwens, zo met een forum enzo :-)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Stem Matthijs het land uit!!! :D
« Reactie #1 Gepost op: 4-10-2003, 22:14:52 »
Welkom Matthijs,...leuk dat ook jij de weg naar hier hebt gevonden. Tsja,...het is inderdaad jammer dat de kandidaten op de lagere plekken niet zichtbaar zijn op de site van planetrace.nl. Maar een 57e plek van de op dit moment 383 aanmeldingen is toch niet slecht. Een juiste beslissing om dan hier maar eens jezelf neer te zetten, dan ben je tenminste even in de picture!!! 8)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Stem Matthijs het land uit!!! :D
« Reactie #2 Gepost op: 6-10-2003, 00:05:09 »
hoi hoi!!

tuurlijk zijn ze allemaal te zien Mapel, kijk maar bij avonturiers aflopend en je komt ze allemaal te zien..  ;)
Heb even naar je site gekeken Matthijs.. lache zeg die teksten bij je foto's!!
Succes met stemmen werven enne. in de top 10 staan is niet nodig he.. dus.. go for it!!

groetjes
Claudia  :D
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Stem Matthijs het land uit!!! :D
« Reactie #3 Gepost op: 6-10-2003, 00:18:39 »
hahaha....ja dat weet ik wel hoor Claudia,...maar de eerste 10 zie je meteen, voor de anderen moet je dus even wat doen, ...dat bedoelde ik ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline matthijs182

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Stem Matthijs het land uit!!! :D
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2003, 00:24:52 »
bedankt voor de reacties :)

ik vraag me alleen af in hoeverre het nog nuttig is. de top 10 haal ik toch niet meer (sta nu 53)

wordt daar dan nog rekening mee gehouden bij de selectie van overige avonturiers? of maakt de nummer 11 net zoveel kans om daarvoor te worden uitgenodigd als de nummer 380?

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Stem Matthijs het land uit!!! :D
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2003, 17:42:26 »
hey Matthijs..

het maakt volgens mij niet uit ... of je nu 11 bent of 398.... iedereen heeft, in mijn beleving, net zoveel kans.. Het enige wat zeker is.. is dat de top 10 zeker mag komen!   :P
Dus jij maakt net zoveel kans als ik...
Vul dus je kandidatenformulier in.. stop er een leuke foto bij.. en misschien.. zien we elkaar het komend weekend... (als ze mij ook willen..   ;D)

groetjes!!
Claudia
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re:Stem Matthijs het land uit!!! :D
« Reactie #6 Gepost op: 6-10-2003, 21:23:00 »
Wisemat !! jij hier :D
succes kerel
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!