Auteur Topic: Problemen met PR-site  (gelezen 3996 keer)

Offline looneyCe

  • Forumlid
Problemen met PR-site
« Gepost op: 4-11-2003, 16:13:40 »
Ik heb weer problemen met de PR-site. Ik krijg nu als ik IE opnieuw start en naar PR ga het laatste nieuws te zien. Ga ik dan door naar de kaart, dan kom ik niet meer terug naar het nieuws... én mijn mogelijkheid om te stemmen is weg... geen foto's van de avonturiers meer.....

Ben ik de enige ???

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2003, 16:17:26 »
Nee, dat heb ik ook..ik heb de kaart met prikker maar kan geen nieuws lezen niet stemmen  :'(

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2003, 16:25:41 »
Nadat ik "geprikt" heb kreeg ik het "oude" beeld terug met de mogelijk te switchen tussen nieuws en de kaart, inclusief stemmogelijkheden....

M.a.w. mijn prikbeurt is voorbij  :( :-\

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2003, 16:32:11 »
Ik herken het probleem.

Je kunt het beste even terug gaan naar een topic waar nieuws van .nl is gepost (bv. CP6) Daar staat onderaan een link vermeld waar het nieuws terug gevonden kan worden.

Door op die links te klikken kom je wél in een ander gedeelte van de .nl site.

Het is even een omweg, maar voor mij vooralsnog de enige mogelijkheid om zowel de kaart te kunnen bekijken bij .nl als ook de foto's etc.

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2003, 16:47:49 »
De optie om je punaise weer terug te krijgen door je "geschiedenis" te wissen en daarna de cookies te verwijderen is bij mij inmiddels ook over.....

Er blijft nu aldoor een map "vandaag" staan in mijn geschiedenis en mijn temp. internet files kan ik weer niet wissen... gevolg.... 1 x punaise daarna niet meer.
Enige probleem is dat er nog meer temp. files blijven staan die NIETS te maken hebben met planetrace.

Meer mensen die niet meer kunnen wissen???


Okay dan... aanpassing van mij: Het is me via een omweg gelukt om alles er weer uit te krijgen.... pfffffff.... Ik roep maar niet te hard hoe het gaat, want anders prakken ze er zo weer een ander bestandje in, waardoor die mogelijkheid ook verdwijnt  :-X
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 16:53:36 door looneyCe »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #5 Gepost op: 4-11-2003, 16:53:58 »
Normaliter post ik geen correspondentie in het forum die planetrace.org voert met Advance. Daardoor lijkt het misschien dat wij achterover hangen in onze stoel en het maar lekker laten gebeuren. Niets is minder waar. We zijn voor jullie aan het werk en ventileren veel van de onvrede die er heerst omtrent het spel. Vandaar dat wij jullie vanaf nu iets meer inzicht willen geven in de vragen die wij Advance stellen. Dit om een hoop onbegrip bij een aantal van onze users weg te nemen.
Over de verandering in de site van .nl is de volgende mail verstuurd door planetrace.org:

De site heeft een verandering ondergaan. In mijn optiek niet ten goede. Ik zie niks meer totdat ik heb geprikt, alleen maar een kaart. Ik weet niet wat jullie hiermee beogen maar het spel wordt daardoor nog ontoegankelijker dan het al was. Ik weet niet hoe het staat met de toegezegde handleiding? Niets van te vinden nog, of wil ik nu te veel te snel?.
 
Sorry, dat ook mijn enthousiasme voor de uitvoering van de race hevig tanende is en ik steeds somberder wordt. Over het algemeen heb ik een positieve instelling, maar het lijkt wel of jullie je niet goed hebben verplaatst in de mensen die dit moeten spelen vanuit Nederland. Ik weet dat jullie hard werken aan alles en nog wat, maar voor het jaar voorbereiding wat jullie hebt gehad is dit een pover resultaat qua organisatie wat betreft het internetdeel van het spel. Grafisch prachtig echt waar, maar daar heeft niemand een boodschap aan als de werking niet duidelijk is en de gidsen in de eerste etappe alles zelf moeten zien uit te vinden. Veel haken daardoor af. Een gemiste kans. Ik ben daar met recht verdrietig over en gaat me ter harte.
 
Ik hoop werkelijk dat er verbeteringen op komst zijn om toch nog iets te redden van het enthousiasme van de gidsen.

 
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #6 Gepost op: 4-11-2003, 16:57:34 »
Er goed onder woorden gebracht !!
Hoop inderdaad dat ze wat doen, want ik word zo langzaam aan gillend gek als gids zijnde (is maar de helft van wat jullie moeten hebben volgens mij)

Heb al meerdere malen gezegd dat ik ermee stop, want nog 4 weken dit... ik weet niet of ik dat trek. Erg jammer, want vorig jaar heb ik overuren gemaakt met PR en hoewel ik aldoor gezegd heb "dit jaar doe ik niet mee" woon ik toch weer practisch achter mijn pc !


Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #7 Gepost op: 4-11-2003, 16:58:46 »
Mooi gezegt Mapel!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #8 Gepost op: 4-11-2003, 17:05:41 »
Dank Mapel.

Mapel for presidente  :)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #9 Gepost op: 4-11-2003, 18:42:04 »
goed gezegd mapel.
Je verwoordt prima wat wij allemaal denken.

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #10 Gepost op: 4-11-2003, 18:46:04 »
Over PC gesproken: Op een Mac werkt de pagina ook niet geweldig (en dat is een understatement). Kan niet eens stemmen of nieuws bekijken vandaag. Plus elke keer weer opnieuw Flash installeren??

Hopelijk kan ik straks thuis op de PC weer stemmen. Is er tenminste iets gelukt vandaag  ::)

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Problemen met PR-site
« Reactie #11 Gepost op: 4-11-2003, 18:55:00 »
ik geloof dat dit jaar de beste plek om de race mee temaken
het mee doen is als avonturier

als gids heb je blijkbaar een gids nodig die je door de site heen gidst
ook ik ben niet blij met die kaart gelijk daar en verplicht moeten prikken voor dat ik ook maar 1 letter kon lezen van het nieuws dat zich tijdens de tijd die ik gewerkt heb heb afgespeelt

via een omweg toch zonder prikken eerst effe kunnen bij lezen en nu de forums af

en daarna prik ik wel eens
vind dat ik zelf moet kunnen kiezen of ik prik of niet voor dat ik verder kan
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.