Auteur Topic: PR Vingerspelletje  (gelezen 4125 keer)

Offline Klaas Wiersma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
PR Vingerspelletje
« Gepost op: 4-11-2003, 13:39:58 »
Hoi,

Bij het Wereld Natuur Fonds worden we ook al behoorlijk enthousiast over de Planet Race (tijdens de lunch!).

Ik ben een van de webmasters van wnf.nl en wij hebben een aparte pagina gemaakt voor de PR: www.wnf.nl/planetrace

Daarnaast hebben we een spelletje gemaakt: een gokkast waar je zsm je planetrace-meter vol moet krijgen.. het spel is nog niet helemaal af, er zit nog geen highscore op en er moeten nog een paar dingetjes (knoppies) bij. Beetje zinloos maar bedoeld als 'gewoon leuk'.
Maar ik ben wel heel benieuwd wat jullie ervan vinden: TIPS! Commentaar, ideeen..
Oja en als je donateur wordt krijg je tegenwoordig een pluchen turtle (vanwege de campagne).

Groet,
KLaas
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 13:59:53 door Klaas Wiersma »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:PR Vingerspelletje
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2003, 14:29:17 »
Dit staat er op de site van het WNF:

Deze tweede Planet Race staat weer in het teken van het werk van het Wereld Natuur Fonds.

De samenwerking gaat dit jaar zelfs iets verder, de Planet Race sluit namelijk aan bij de campagne voor de Zeeschildpadden van het Wereld Natuur Fonds. Dat is een fantastische steun voor de Campagne!

Er is nog iets aan de hand; het Wereld Natuur Fonds is onderdeel van de zoektocht rond de wereld. Op onze website staan ... dingen.!!!!!!!!!
Met deze dingen kun je de avonturiers ondersteunen.



Dus Gidsen let op!!!! Wie weet.....;)...staan ze ook nog wel ergens anders!


Overigens Klaas, dat spelletje?? waar kan ik dat vinden, of moet ik dan eerst donateur worden? (wat ik uiteraard al ben). Is dat spelletje hetzelfde als we al eerder hadden gekregen via een mailtje van WNF?
Keep up the good work zou ik zeggen
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Klaas Wiersma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:PR Vingerspelletje
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2003, 14:37:59 »
Hee Mapel,
Ik denk inderdaad dat het om dát spelletje gaat ja. :-[
Natuurlijk hoef je geen donateur te worden... wij hebben  nergens een password op de site, en zeker niet voor de games.
Groetjes
KLaas
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 14:48:09 door Klaas Wiersma »