Auteur Topic: Het oog van de meester  (gelezen 6965 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Het oog van de meester
« Reactie #20 Gepost op: 7-11-2003, 12:56:24 »
Maar het lucht wel op zo af en toe om de dingen die je tegenvallen op te schrijven. Misschien dat we dan een sticky-topic kunnen maken waar je oeverloos mag klagen.

Tuurlijk lucht het op om dingen die je tegenvallen op te schrijven en dat moet ook zeker blijven gebeuren.
Alleen: dit topic gaat over 'het oog van de meester' en zijn/haar al dan niet gelijk op zijn/haar visie.

Ik vind het meer dan fantastisch idee om een nieuw topic te openen over kritiek op .nl dat dan los staat van 'de meester'. Door een nieuw topic zal het inderdaad voor planetrace.nl ook makkelijker zijn om terug te lezen wat ons als fan bezighoudt tijdens het racen en daar zullen ze dan hopelijk weer wat mee gaan doen (mede dankzij de super inzet van ons aller Mapel)
 8) 8)





Én eerlijk is eerlijk.... ik meld ook als ik iets positiefs vind.

Je hebt daar inderdaad een topic over geopend, en je weet dat ik dat zeer een zeer goed initiatief vind  :-* :-*


 

Misschien ben ik wel een mega-poster en erg irritant voor sommige mensen, maar dat ik veel post wil zeggen dat ik veel hier te vinden ben... en dat wil weer zeggen dat ik de hoop niet heb laten varen op verbetering en blijf komen en blijf zoeken om de avo's op weg te helpen en omdat ik de basis van het spel erg leuk vind, maar dat neemt niet weg dat ik niet kritisch mag zijn/blijven.

En dat is juist de beste instelling vind ik. Ga zo door!  :) :)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Het oog van de meester
« Reactie #21 Gepost op: 7-11-2003, 13:11:37 »
whahhahaa....oke oke oke...we gaan de Klaagmuur openen. Prima idee!!!! ennuhhhhh.....jongens ikke wor een beetje verlegen van al die loftuigingen hoor. Wij van PR.org doen gewoon wat we denken te moeten doen, op onze manier. En dat werkt!!! C'est le ton qui fait la musique....of te wel...wil je iets bereiken, dan is de manier hoe je dat doet erg belangrijk. Onze richrlijnen daarvoor zijn ...ik herhaal het maar weer eens:
....respect....constructief....objectief.....opbouwend en daarbij gewoon lief lachen ;) ;)...hahahhaa... nee hoor... grapje dat laatste!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....