Auteur Topic: De klok !!  (gelezen 3114 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
De klok !!
« Gepost op: 2-11-2003, 22:22:37 »
De terug-tel-klok

Linksboven aan de pagina zie je een klok die de lokale tijd ter plaatse aangeeft, Brazilië momenteel.

Om de Etappe van Brazilië succesvol af te ronden en daarmee de prijzenpot met 5000 euro te verhogen, mogen de Avonturiers er niet langer over doen dan de getoonde uren.

Een race tegen de klok dus!

Zoals je ziet telt deze klok niet echt terug... Er wordt aangewerkt.


Bron: www.planetrace.nl

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:De klok !!
« Reactie #1 Gepost op: 3-11-2003, 14:32:05 »
De klok doet het ondertussen en telt de tijd nu écht af.

Wat wij als fan daarmee kunnen is mij nog onduidelijk. Harder zoeken dan dat nu gebeurt lijkt me onmogelijk.

Waarschijnlijk is de klok alleen voor de avonturiers bedoeld en voor ons als fan leuk om te volgen.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:De klok !!
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2003, 13:28:06 »
De klok is veranderd: er staat nu alleen de plaatselijke tijd.
De terugteltijd voor de avonturiers wordt niet meer vermeld.

 ??? ??? ???

Offline Gone

  • Forumlid
Re:De klok !!
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2003, 23:30:03 »
Over terugteltijd gesproken: heeft er iemand eigenlijk een idee uit hoeveel checkpoints een etappe bestaat??  ???

(Is wel raar dat we dat niet weten als we dat niet weten, hoe weten we dan hoeveel tijd er nog over is voor de eventueel resterende CP's en hoe hard we dus moeten werken?  :-X)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:De klok !!
« Reactie #4 Gepost op: 5-11-2003, 09:36:09 »
Over terugteltijd gesproken: heeft er iemand eigenlijk een idee uit hoeveel checkpoints een etappe bestaat??  ???

Gisteren heeft planetrace.nl voor het eerst melding gemaakt dat er voor de etappe van die dag 2 CP's gevonden moesten worden (zie topic: CP6).
Hoeveel etappes de avonturiers gedurende hun verblijf in Brazilië moeten doen is natuurlijk onbekend voor ons.


(Is wel raar dat we dat niet weten als we dat niet weten, hoe weten we dan hoeveel tijd er nog over is voor de eventueel resterende CP's en hoe hard we dus moeten werken?  :-X)
We moeten altijd hard werken Sammy  :P
De terugteltijd geldt voor de avonturiers.
Onderhand is mij wel duidelijk dat wij als fans pas een volgende hint krijgen als de avonturiers op weg zijn naar het door ons laatst gevonden CP. Hoe sneller wij dus een CP vinden, hoe eerder dit doorgegeven kan worden aan de avonturiers.
Het is echter aan de avonturiers wanneer ze de coördinaten van het door ons gevonden CP in ontvangst mogen nemen: namelijk op het moment dat zíj het vorige CP bereikt hebben.
Het is dus niet alleen aan ons om hard te werken, de avonturiers moeten óók zorgen dat zij, na ontvangst van de volgende coördinaten z.s.m. het volgende CP vinden.

Er is al gebleken dat de avonturiers te laat op een CP aan kunnen komen.
Hoe hoe laat de avonturiers uiterlijk bij elk CP aan moeten komen is mij onbekend. Dat heeft planetrace.nl ons tot op heden nog niet meegedeeld.