Auteur Topic: Onduidelijkheid in de spelregels  (gelezen 13529 keer)

Offline Pim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • één champignonnetje tralalala
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #20 Gepost op: 3-11-2003, 14:31:41 »
Dat is het ook, maar in de tussentijd wordt de kaart geladen, dus zonder die textjes zou het even lang duren (oke ietsje korten om precies te zijn, want de text moet ook geladen worden, maar dat is een beetje ...  ::) )
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline sylvia

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #21 Gepost op: 3-11-2003, 15:10:05 »
het is er niet duidelijker op geworden ::)::)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #22 Gepost op: 3-11-2003, 15:33:20 »
Ik ging vol goede moed PR volgen, maar ik ben er zo op afgeknapt! De spelregels zijn niet meer leuk, het pinnen is een drama!! Iedereen pint zich suf, terwijl het vaak allang geraden is!! De aanwijzingen zijn erg summier etc., etc....

Wat dat betreft hadden we vorig jaar nogal wat te zeuren, maar het is er absoluut niet beter op geworden!!!

Zo, dat wou ik ff kwijt!!!  >:(
I got that tunnel vision going through my  head

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2003, 15:36:20 »
Alle bovengenoemde punten en:

- Ik mis een duidelijk (!!!) menu op de site, zeker met eeen afwijkende resolutie ( anders dan 1024 x768 ) klik je je een ongeluk en kan je de helft niet zien.

- Hoe krijgen de avontyuriers de info/CP's door ??? is dat via MSN?

- hoe vaak kan/mag je switchen ? Heb nog geen idee voor wie ik ben nu..

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #24 Gepost op: 3-11-2003, 15:44:08 »
Ik heb helaas geen tijd om alles wat hier geschreven staat door te lezen, maar ik wil wel even kwijt (en vergeef me als het er al 100 keer staat) dat je naar mijn idee gewoon kan stemmen, ongeacht het resultaat van de cp-zoekactie...
XxX Shirley

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #25 Gepost op: 3-11-2003, 17:26:33 »
Er is nu ook onduidelijkheid over de CP's en het aantal hints per CP.

Graag duidelijkheid van Planetrace.nl over: het aantal hints per CP, en welke hints bij welk CP behoren.
Graag tijdig de oplossing van de hints doorgeven aan de fans, ook al zijn de avonturiers daar nog niet gearriveerd. Zo wordt in ieder geval voor de fans duidelijk welke hint al 'gebruikt' is en wat evt. nieuwe hints zijn.


Ook blijken mensen met een hotmail.com adres niet meer te kunnen prikken óf te kunnen stemmen (sorry, het is me even ontgaan waar het probleem lag). Mensen moeten dus opeens een ander e-mail adres gaan gebruiken.
Waarom licht planetrace.nl ons hier niet over in??
-


Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #26 Gepost op: 3-11-2003, 17:31:53 »
Ik kan wel stemmen

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #27 Gepost op: 3-11-2003, 18:29:18 »
ik kon wel stemmen met hotmail, maar niet prikken

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #28 Gepost op: 3-11-2003, 19:42:16 »
Ik heb net even gesproken met Mapel, zij heeft een stevige mail naar advance gestuurd met daarin onze, en jullie op en aanmerkingen.

Ze heeft wel kort antwoord gekregen dat ze druk bezig zijn, met wat is op dit moment niet bekend. We hopen binnekort meer nieuws te hebben.

Maar prioriteit nr 1, voor zowel ons als planetrace.nl is dat er een handleiding komt.  Dat erkennen zij en die komt er hopelijk morgen.

Blijf verder hier je op en aanmerkingen zetten. Want indien er na de handleiding og vragen zijn, gaan we gewoon verder met die door te geven naar Advance.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #29 Gepost op: 3-11-2003, 19:48:14 »
Ok...dank.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #30 Gepost op: 3-11-2003, 20:21:18 »
Hallo mensen,
Gisteren heb ik een mail gestuurd naar Advance met al jullie aan en opmerkingen en een link naar dit topic. Dit is het antwoord:

Hallo Marijke,
 
E.e.a. is intern overlegd en dit is de uitkomst van het besprokene:
 
- We zullen een soort van handleiding maken, hopelijk morgen op de site.
- Jouw vraag wat betreft welke Avo's minste/meeste stemmen: komt ook op de site, in de loop van de week.
 
Ik hoop dat dit voor nu duidelijk is.
 
Groet,
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #31 Gepost op: 3-11-2003, 21:54:53 »
ehhh nee ???????
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #32 Gepost op: 3-11-2003, 21:56:58 »
- We zullen een soort van handleiding maken, hopelijk morgen op de site.

Het is inderdaad wel te hopen dat het morgen inderdaad op de site komt.

In vol vertrouwen wacht ik af. :D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #33 Gepost op: 3-11-2003, 21:58:28 »
ehhh nee ???????

Je moet dus gewoon nog even geduld hebben Jeroen en er op vertrouwen dat er morgen meer info op de site van planetrace.nl komt te staan.

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #34 Gepost op: 3-11-2003, 21:59:43 »
ik vind het lekker nietszeggend,maar ach...dat zijn we inmiddels wel gewend toch??

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #35 Gepost op: 3-11-2003, 22:05:01 »
ik vind het lekker nietszeggend,maar ach...dat zijn we inmiddels wel gewend toch??

Laten we gewoon afwachten.

Als er morgen geen nadere speluitleg en info verschijnt op hun site kunnen we weer verder "schieten" op ze. En dan weten we ook dat mapel en mollemans er weer voor ons achteraan zullen gaan.

Laten we er voor waken om te negatief te worden, daar schiet niemand iets mee op.


Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #36 Gepost op: 3-11-2003, 22:13:13 »
Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat het vrij vaag is, maar geloof ons dat als de handleiding nog tot vragen oproept we niet zullen nalaten die te stellen.

Een 1e indruk van een spel valt of staat met de overzichtelijkheid van het speelbord, de uitleg van de regels en de aankleiding. Met het laatste is het prima gesteld. Het speelbord zelf(punaise etc en kaart) is ook goed verzorgd, alleen de interface erachter om van het ene scherm naar het andere te komen , zal een user geheid kopzorgen geven. De uitleg van de regels  ???
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #37 Gepost op: 5-11-2003, 12:17:57 »
Misschien nog wel iets om door te geven aan Planetrace.
Wat ik heel erg mis is een duidelijke begin- en eindtijd voor ons "gidsen". Hoewel we vorig jaar wel eens behoorlijk moesten wachten op de uiteindelijke start wisten we wel wanneer we moesten beginnen (okay... dat we soms uren voor nix zaten.... tsja...). Nu weet je eigenlijk nix zeker..... en ik vind nog steeds dat zodra wij het CP geraden hebben meteen de hints voor het volgende CP moeten krijgen...... Wij hebben tenslotte met het vinden van het CP ons werk gedaan en moeten kunnen doorgaan... Als de avonturiers het CP niet halen... da's jammer voor ons als wij snel gezocht hebben. Uiteindelijk kunnen zij per op tijd behaalde punt toch geld verdienen.

Als wij niet verder kunnen zoeken betekend het dat wij nooit een voorsprong kunnen opbouwen die ze misschien wel 's hard nodig kunnen hebben.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #38 Gepost op: 5-11-2003, 19:53:29 »
LooneyCe dat staat al 2 keer ergens op het forum, maar alsnog .....
de racetijden voor deze etappe zijn van 11.00 uur tot 21.00 uur... Doorgegeven door Advance...veel plezier
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Onduidelijkheid in de spelregels
« Reactie #39 Gepost op: 5-11-2003, 20:45:56 »
LooneyCe dat staat al 2 keer ergens op het forum, maar alsnog .....
de racetijden voor deze etappe zijn van 11.00 uur tot 21.00 uur... Doorgegeven door Advance...veel plezier

Het staat op het forum... niet op de site van PlanetRace. Het is toch een taak van Planetrace om de gidsen op de hoogte te houden !