Auteur Topic: Een keer geen klacht  (gelezen 4717 keer)

Offline looneyCe

  • Forumlid
Een keer geen klacht
« Gepost op: 6-11-2003, 13:48:20 »
Hebben jullie gezien hoe mooi het verloop van de avonturiers nu aangegeven staat op de kaart ?!?!
 
Vind dat na al het geklaag ook gemeld mag worden dat er iets positiefs is  ;D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #1 Gepost op: 6-11-2003, 13:54:36 »
Helemaal gelijk LooneyCe.  :-*

Helaas kan ik niet zeggen: LooneyCe for president, want dat geldt al voor Michèle: Michèle for Presidente, Viva la revolucion !!

Maar voor jou: LooneyCe for vice president!  ;D
« Laatst bewerkt op: 6-11-2003, 14:02:15 door lukiam »

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #2 Gepost op: 6-11-2003, 14:00:52 »
Helemaal gelijk LooneyCe.  :-*

Helaas kan ik niet zeggen: LooneyCe for president, want dat geldt al voor Michèle: Michèle for Presidente, Viva la revolucion !!

Maar voor jou: LooneyCey for vice president!  ;D

Hhihihihihihihi thnx Lukiam, maareh... laat mij maar lekker achter mijn peeceetje zitten.  ;)

Offline Chef

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace is het helemaal !
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #3 Gepost op: 6-11-2003, 14:04:43 »
Ach ja...
Vind de PR helemaal niet slecht.
Af en toe een keer een foutje op de site daargelaten.

En dat prikken: ze zullen waarschijnlijk de GPS coordinaten krijgen (zoals al eerder is gezegd) en daar wil je niet een paar millimeter naast zitten op een kaart (scheelt al gauw een paar 100 meter)

De hints krijgen we pas wanneer de reizigers op de plaats van bestemming zijn?
Dat maakt het toch alleen maar spannender, anders zouden we de hele reis van tevoren al kunnen uitstippelen en 3 weken niets doen, voordat ze terug zijn...

GO PR!!!!!!
Planetrace? pfoe, van al die hints raak ik al buiten adem!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #4 Gepost op: 6-11-2003, 17:34:35 »
YESSSSSSSSS superwerk Mapel. Heel goed nieuws (zie PR-stuff - laatste nieuws)

Goede berichten. Ik heb hoop voor volgende week !!

Eneh... zit net na te denken over ons prikken. Ze bellen de coordinaten toch door naar de avo's. De mensen bij PR weten de exacte coordinaten toch ?
Dan maakt het toch niet zoveel uit of wij op de eerste, derde of laatste letter van een plaats prikken ? Ze snappen bij PR toch wel dat we dan die plaats bedoelen (of laat dan op z'n minst het bolletje van de plaatsaanduiding op de kaart de exacte prik moeten zijn, die zijn vaak groter dan een mm. ! )en kunnen dan toch de exacte coordinaten doorgeven aan de avo's.

Als wij de plaats goed noemen (eigenlijk zelfde systeem als vorig jaar... wij bedachten de plaats... als de avo binnen een bepaalde straal van de goede plaats kwam kregen wij een foto van een exacte locatie. Konden wij die locatie benoemen dan kreeg de avo de exacte coordinaten van die locatie door....)

Soortgelijk systeem zou een oplossing zijn. Niet dat we weer foto's moeten ontcijferen hoor, maar het vinden/bellen bedoel ik (hoewel... achteraf gezien... die foto's ontcijferen was vorig jaar eigenlijk best wel leuk ! )

Verder...sorry Lukiam... maar ik wil toch écht nu zeggen:

MAPEL FOR PRESIDENT !!!


Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2003, 18:44:35 »
Verder...sorry Lukiam... maar ik wil toch écht nu zeggen:

MAPEL FOR PRESIDENT !!!


Inderdaad is het werk dat Mapel voor .org en ons als fans doet onovertrefbaar.
Laten we het dan zó stellen: Mapel for president

.... maar dan alléén voor .org en voor ons als fans  ;D ;D ;D




En nu weer ontopic:

Ik ben erg blij dat .nl nu de hints een apart plaatsje gegeven heeft. Ze staan nu onder het vraagteken bij de kaart en worden zo niet meer tussen de nieuwsberichten gepropt.
Dát is tenminste duidelijk!

Hiervoor hebben we ons toch een aantal keren lens gezocht naar dingen die, naar later bleek, gewoon een onderdeel van een nieuwsbericht waren (remember: de coördinaten die in een nieuwsbericht genoemd werden, terwijl  wíj dachten dat het de coördinaten van een CP waren).

Een duidelijke verbetering van de info-verstrekking door .nl

Chapeau !

 

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #6 Gepost op: 7-11-2003, 02:32:50 »
Is er misschien iemand die mij kan helpen? Ik weet niet hoe ik mijn pc kan instellen zodat ik het hele scherm van .NL kan zien. Ik zie de linkerkant haast niet (foto's + lokale tijd enzo). Heb al meerdere mensen gevraagd, maar nog niemand heeft mij kunnen vertellen hoe het moet... Wie o wie?

XxX
XxX Shirley

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #7 Gepost op: 7-11-2003, 07:04:28 »
dat doe je met je instellingen shirley.
Je moet je pixels veranderen.Je druky op configuratiescherm en dan beeldscherm.
Dan op het schermpje dat je krijgt op instellingen.OP dat schermpje kijk je naar beeldschermresoluties.Daar staat een schuifje als je dat helemaal naar rechts zet en dan op toepassen drukt.Krijg je wel het hele scherm.

Groetjes

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #8 Gepost op: 7-11-2003, 10:19:13 »
helemaal naar rechts hoeft niet hoor, als het maar groter is dan 600 x 800.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #9 Gepost op: 7-11-2003, 11:11:59 »
Is er misschien iemand die mij kan helpen? Ik weet niet hoe ik mijn pc kan instellen zodat ik het hele scherm van .NL kan zien. Ik zie de linkerkant haast niet (foto's + lokale tijd enzo). Heb al meerdere mensen gevraagd, maar nog niemand heeft mij kunnen vertellen hoe het moet... Wie o wie?

Voor dit soort technische vragen én antwoorden kan denk ik beter een apart topic geopend worden, het heeft nml. niets met het onderwerp van dit topic te maken.  ;)




Weer ontopic:

Ik ben erg blij dat .nl nu de hints een apart plaatsje gegeven heeft. Ze staan nu onder het vraagteken bij de kaart en worden zo niet meer tussen de nieuwsberichten gepropt.
Dát is tenminste duidelijk!

Hiervoor hebben we ons toch een aantal keren lens gezocht naar dingen die, naar later bleek, gewoon een onderdeel van een nieuwsbericht waren (remember: de coördinaten die in een nieuwsbericht genoemd werden, terwijl  wíj dachten dat het de coördinaten van een CP waren).

Een duidelijke verbetering van de info-verstrekking door .nl

Ik had dit gisteren nog maar net neergeschreven en prompt plaatst planetrace.nl weer een hint in het fotoblok  :-[

Maar dit keer wél omschreven met duidelijk: HINT.

In die zin lijkt planetrace.nl zich wél degelijk iets aan getrokken te hebben van onze kritiek over de onduidelijkheid tussen hints en nieuwsbericht.

Een driewerf HOERA dus voor planetrace.nl

 :) :) :)


Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #10 Gepost op: 7-11-2003, 16:31:51 »
Het was toch ook geen klacht LuKiaM ;) Maar... bedankt jongens, het is gelukt! Ik zat er al veeeeeeel te lang mee te puzzelen en kon het maar niet vinden.

Sweet! :D
XxX Shirley

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #11 Gepost op: 8-11-2003, 09:32:20 »
Leuk dat jullie de Hints nu ook op andere sites zetten!


Die op .org was wel heel erg sneaky verstopt  :)

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #12 Gepost op: 8-11-2003, 10:49:44 »
Leuk dat jullie de Hints nu ook op andere sites zetten!


Die op .org was wel heel erg sneaky verstopt  :)

Een hint op .org ???? WAAAAAAAAAAR wastie dan ???

Aanpassing
Laat maar.... ik las verder op het forum en nu heb ik gezien waar. Echt topper dit !! En het logootje van PR geeft dus duidelijk aan dat daar een hint onder zit !!

TOPPIEEEEEEE !!
« Laatst bewerkt op: 8-11-2003, 10:54:46 door looneyCe »

Offline sjaan

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:NIEUWS op de site
« Reactie #13 Gepost op: 8-11-2003, 17:23:54 »
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en weet me geen raad met waar ik mijn berichten moet schrijven. Ik heb er een aantal aangeklikt, maar zet 'm maar hier neer. Allereerst wil ik even mijn ergernis spuien over het feit dat iedereen maar op elkaar aan het zeiken is over foute stemmen etc. Ik heb een tijdje terug het forum in de gaten gehouden en in plaats dat iedereen de krachten bundelt en je gewoon alles doet voor je favoriete avonturier is iedereen ontevreden en begint te zaniken. Ikzelf ben helemaal niet technisch, dus ik heb geen idee waar het over gaat, maar geniet gewoon van die (nu nog maar vijf) mensen in het buitenland, die de tijd van hun leven hebben.
Daarnaast wil ik graag laten weten dat Vincent contact heeft gehad met het thuisfront. Hij kreeg dat als prijs omdat hij bovenaan stond. Alles gaat goed daar. Ze zitten momenteel in een hotel, waar ze na dagen weer kunnen douchen en wat lekkers kunnen eten. Leek me wel leuk om aan iedereen te laten weten dat het dus goed gaat met de overige vijf. In ieder geval allemaal de groeten en ze bedanken jullie allemaal voor de geweldige inzet!

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:NIEUWS op de site
« Reactie #14 Gepost op: 8-11-2003, 18:10:30 »
leuk berichtje,
maar we zitten niet te zeiken op elkaar  maar op pr we zijn als gidsen denk ik goed bezig om de avonturiers te helpen, alleen wordt het ons moeilijk gemaakt door pr. ben blij om te lezen dat de avon. even kunnen douchen, zodat ze weer krachten kunnen op doen. wij als gidsen zullen ze blijven steunen, ondanks de kronkels van pr.
dat wilde ik even kwijt

Offline evje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:NIEUWS op de site
« Reactie #15 Gepost op: 8-11-2003, 20:05:09 »
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en weet me geen raad met waar ik mijn berichten moet schrijven. Ik heb er een aantal aangeklikt, maar zet 'm maar hier neer. Allereerst wil ik even mijn ergernis spuien over het feit dat iedereen maar op elkaar aan het zeiken is over foute stemmen etc. Ik heb een tijdje terug het forum in de gaten gehouden en in plaats dat iedereen de krachten bundelt en je gewoon alles doet voor je favoriete avonturier is iedereen ontevreden en begint te zaniken. Ikzelf ben helemaal niet technisch, dus ik heb geen idee waar het over gaat, maar geniet gewoon van die (nu nog maar vijf) mensen in het buitenland, die de tijd van hun leven hebben.
Daarnaast wil ik graag laten weten dat Vincent contact heeft gehad met het thuisfront. Hij kreeg dat als prijs omdat hij bovenaan stond. Alles gaat goed daar. Ze zitten momenteel in een hotel, waar ze na dagen weer kunnen douchen en wat lekkers kunnen eten. Leek me wel leuk om aan iedereen te laten weten dat het dus goed gaat met de overige vijf. In ieder geval allemaal de groeten en ze bedanken jullie allemaal voor de geweldige inzet!

Dag Sjaan,
Hartstikke bedankt voor je nieuwtje! Fijn om even te weten dat het met hen allemaal goed gaat. Ik zat zelf namelijk ook in spanning te wachten. Is wist dat er met het thuisfront contact opgenomen zou worden, aan het einde van de middag. Tja, helaas voor mij.. dat Henk-Jan niet op nummer 1 staat.
'k Moet wel even kwijt.. dat de organisatie hierin (contact met het thuisfront) zeer onduidelijk is geweest. Allereerst melden ze deze week (aan het thuisfront) dat de avonturiers naar huis konden bellen, naderhand werd er gebeld en gezegd dat er een mogelijkheid zou onstaan voor een chat... Bah, daardoor had ik de verwachting eindelijk contact te krijgen. NIET DUS!! Het verandert dus continue.. en laten mij met een zeer gefrustreerd en ongelukkig gevoel achter....  :'(
Anyway, hopelijk zal hier verandering in komen. Meer duidelijkheid en geen valse verwachtingen (die dooie musjes zinnen me niet). En hopelijk toch een versoepeling van regels omtrent het thuisfrontcontact, en met name vriendin.
Fijn weekend allemaal.
Evje


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #16 Gepost op: 9-11-2003, 00:35:36 »
Evje en Sjaan , welkom op planetrace.org. We zijn blij dat jullie de weg hierheen hebben gevonden. En we hopen van harte dat jullie hier een fijne tijd zuillen hebben.
Sjaan even wat rechtzetten. Er is terecht kritiek op planetrace. En het is ook goed dat dat wordt geuit door gisdsen en iedereen die PR een goed hart toedraagt, tenminste zolang het opbouwende kritiek is. Daardoor zijn er en zullen er dingen veranderen ten goede, en daardoor een verbetering van het spel.  Zo komt er een duidelijke handleiding hoe het één en ander in zijn werk gaat, wordt er wat gedaan aan de werking van  de site. Op het moment kun je onmogelijk langs de kaart naar het nieuws, maar dat gaat veranderen en hopelijk gaan ze de prikrange van het CP op de kaart verruimen naar meerdere pixels. Dat allemaal dankzij opbouwende kritiek en advies van de users en anderen. Geloof me, planetrace.nl leest elke dag dit forum, dus het heeft zin.

Verder wens ik jullie heel veel plezier op deze site.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:Een keer geen klacht
« Reactie #17 Gepost op: 10-11-2003, 17:14:19 »
Waar is die hint, en wat is die hint??????????????????????????
iedereen is gek behalve wij!!!