Auteur Topic: I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(  (gelezen 4821 keer)

Offline looneyCe

  • Forumlid
I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Gepost op: 1-11-2003, 23:30:32 »
Okay...vandaag was dus de start rond een uurtje of 12.00. Daar zaten we weer met z'n allen op een chat. Eerst alleen maar dat stomme labeltje op de pr-site en de pagina verversen scheen blijkbaar niet te helpen. Hoe lang hebben we nu weer voor nop gezeten ??

Woehaaaaaa lekker begin.

Maargoed.... vorig jaar was het voor de fans toch wat duidelijker. Nu is er op de site niet écht veel wijs te worden. Wanneer komen de aanwijzingen voor CP2 (want cp1 is toch gevonden ?? Of vergis ik me daarin ??)

Hoewel we hebben lopen klagen over toshi vorig jaar was dat systeem zelfs beter. Dan wist je wanneer je aan de gang moest (en tot wanneer).

Is er bekend waar/wanneer en hoe de gidsen het "spel" nu moeten spelen. Voor zover ik het nu begrepen hebben is CP1 Natal. Dat hebben we dus waarschijnlijk goed, want anders was de hele hap niet gaan vliegen (toch ??)
Nu moeten wij toch met z'n allen CP2 zien te vinden, want anders moeten ze in Natal wachten (wat weer tijd = geld kost) Maar waar zijn de hints/aanwijzingen voor CP 2 te vinden, of moeten we heel brazilië met die ene ansichtkaart doen ??

** zucht ** ik weet het niet meer  ???  ??? :-\

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #1 Gepost op: 1-11-2003, 23:38:02 »
Ach wie wel??????


Ik zou ook wel willen weten hoe laat we morgen weer paraat moeten zijn, ik hou nl wel van uitslapen op de zondagmorgen!!

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2003, 00:24:41 »
Arme cev.

Wat  ik net begrepen heb is dat we morgen rond 12 uur hoogstwaarschijnlijk zullen starten
Hang me er niet aan op......dit is giswerk van de zijde van de Henk Jan fans

Touchwood

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #3 Gepost op: 2-11-2003, 00:31:47 »
oke, bedankt, en ik zal je niet ophangen!!!!! :(

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #4 Gepost op: 2-11-2003, 02:17:38 »
Arme cev.

Wat  ik net begrepen heb is dat we morgen rond 12 uur hoogstwaarschijnlijk zullen starten
Hang me er niet aan op......dit is giswerk van de zijde van de Henk Jan fans

Touchwood


Waar starten we dan mee ??? Is er dan weer een toshi met een rugzak en een slotje ?? En aanwijzingen ?? En redelijk "vaste" begin- en eindtijden ??
Morgen rond 12 uur.... dat was toch vandaag ook.... pfffffff

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #5 Gepost op: 2-11-2003, 09:06:51 »
De racetijden voor Brazilië zijn van 11.00 uur tot 21.00 uur. Dus dat valt alles mee  ;D. Verder zijn we nog steeds met checkpoint 1 bezig, want ik heb al op een avbonturier gestemd en mag niet nog eens, want ze zeggen dat je maar 1 x per avonturier mag stemmen. Dus Natal is wel cp 1, maar de vraag is WAAR in Natal. Die lokatie mag je dus nog eens opsturen. Wat ik er nu van begrijp kan je dus meerdere keren per CP een lokatie insturen en maar 1 keer stemmen op een avonturier.

ADVANCE............ :-\ :-\ Waarom geen heldere en duidelijk handleiding!!!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline keyanne

  • Forumlid
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #6 Gepost op: 2-11-2003, 09:41:24 »
Vorig jaar konden we tenminste ook direct anticiperen als er wat moest gebeuren en wist je ook direct waar je ongeveer moesten zijn. Waar kunnen we sowieso de aanwijzingen vinden? :-[ ???
Ik snap dit jaar nog helemaal niets van dit spel en als dit vandaag en morgen doorzet zonder dat ik eigenlijk weet wat ik nou precies moet doen dan hou ik t voor gezien. :-\
De race is nog geen dag oud en ik zit nu al frustie achter die pc! >:(
....Als de k@t van huis is, danst deze muis op tafel.....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #7 Gepost op: 2-11-2003, 09:48:08 »
is erg onduidenlijk ja

ok moeten de mensen maar snappen dat dat kompas een extra gids is waarmee je naar fansite's kan worden geloost

voor als je hulp nodig hebt

helaas weten ook de fansite's de vragen die er op hun afkomen niet tebeantwoorden

waneer starten we waneer is cp gevonden waneer stopt een race dag
hoe werkt het precies

de oud fans weten net zoveel als de nieuwe fans van dit jaar
en zoeken zich op planetrace.nl en in heel brazilie een slag in de rondte

zonder echt veel wijzer teworden
mischien dat de extra info nog komt op de site
met bij de spelregels ook gelijk een link door naar de fan site's pagina

afwachten maar weer
we kunnen priken in de kaart van natal maar waar zijn de aanwijzingen of mis ik een voorwerp
van de voorwerpen om de kaart heen waar je dingen mee kan doen
msnen met je avonurier wensen van je avonturier vervullen
om er maar eens 2 tenoemen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #8 Gepost op: 2-11-2003, 10:46:19 »
Nou ik heb het gisteren allemaal eens zitten bekijken.......maar eerlijk gezegd is mij ook nog veel niet duidelijk, leuk een kaart met een prikker, en maar wachten op een cp en maar gokken, je zit als een zombie achter je pc te wachten........enne komt maar niks.

Aan de andere kant hebben we het geloof ik wel weer gezellig onder elkaar, en dat is ook heel wat waard.

En mopperen in een groep geeft een speciaal gevoel toch  :P

Touchwood

(ps en ik kan het weten) ;D

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #9 Gepost op: 2-11-2003, 10:58:31 »
De racetijden voor Brazilië zijn van 11.00 uur tot 21.00 uur. Dus dat valt alles mee  ;D. Verder zijn we nog steeds met checkpoint 1 bezig, want ik heb al op een avbonturier gestemd en mag niet nog eens, want ze zeggen dat je maar 1 x per avonturier mag stemmen. Dus Natal is wel cp 1, maar de vraag is WAAR in Natal. Die lokatie mag je dus nog eens opsturen. Wat ik er nu van begrijp kan je dus meerdere keren per CP een lokatie insturen en maar 1 keer stemmen op een avonturier.



Hey MApel,

Denk dat het zo zit dat als we cp2 hebben gevonden.. dus iemand die punaise goed heeft geprikt, we dan pas weer kunnen stemmen..... want dan is het volgende cp bekend.. althans zo leg ik het uit..    :-\  en ja.. het enige goede antwoord daar in kan Planetrace zelf geven.......  :(
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #10 Gepost op: 2-11-2003, 11:23:07 »
Ja Clauzoo, ik denk hetzelfde: Natal de stad was CP 1, en nu een exactere locatie in Natal is CP 2. En daarna mogen we dan inderdaad weer stemmen. Maar waar staat een aanwijzing voor die locatie in Natal???

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #11 Gepost op: 2-11-2003, 11:25:01 »
volgens mij onder het kompas
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #12 Gepost op: 2-11-2003, 11:28:12 »
dan zou het nog moeten komen nu kunnen we er allen nog de toerist uit hangen door e-kaartjes teversturen of naar een fansite tegaan
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #13 Gepost op: 2-11-2003, 11:33:30 »
ik zie daar ook 4 kaartjes, en de fansites, en die kaartjes hebben niks met Brazilie. Ik vind daar ook nergens die tekst die Maestro heeft gevonden. Knap van hem, ik zie het niet!!!

Offline Schylger66

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • prik me niet lek aub
Re:I mis toshiiiiiiiiiiiiiiiii :(
« Reactie #14 Gepost op: 2-11-2003, 11:43:27 »
het centro do turismo en het vliegveld zijn het zeker niet. De prikker begint wel uit het fort. zou dat wat betekenen? Er is nog niets gedaan met de verschillen in de naam, postcode en straat.