Auteur Topic: Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......  (gelezen 4872 keer)

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Gepost op: 27-10-2003, 20:03:57 »
Een Rugzak zou je zo denken.. nou niet dus... een veredelt soort handtasje!

Een van onze in-siders was afgelopen week bij Bever Sport waar ineens ook de voltallige crew van PR2003 incl. de avonturiers binnenstapten. De avonturiers bleken daar hun spullen te moeten ophalen en passen!

Wat blijkt er nu... ze krijgen niet eens een rugzak mee!!! Ze krijgen een soort van grote schoudertas, nou meer een sporttas eigenlijk, maar dan van waterafstotend spul.. (de tas is op de site.. http://www.bever.nl/Assets/Catalogus_pdf/Dragen_index.pdf te bekijken op pagina 68: de TNF Duffle, rechtsonderaan!)   

Ze krijgen wel een soort van daypack mee van zo'n 35 liter..... (Waar vorig jaar de slotjes op zaten.. die wij gingen kraken en waar de avonturiers op wachtten (die Jan overigens gewoon met zijn blote vingers kapot trok!!!).. van zo'n 35 liter...   Kan best wel wat in maar jongens kom nou dit moet toch eruit zien als een avontuur en niet als een society avondje!!!

Mooie beelden met de rugzak door de woestijn heen rennen.. zullen we dit jaar dus niet zien!!!!!!

Productie-technisch zullen de runners 's avonds de tassen naar de groep brengen en 's ochtend weer ophalen... Overigens is de regisseur (productietechnisch op locatie) Bastiaan Boog
 
Ze zullen dus gewoon per groep reizen... in zijn geheel (wat het liften overigens behoorlijk moeilijk zal maken!) en 's avonds is hun bedje bijna al gespreid (wilt u een kruikje erbij mevrouw, het is toch wel een beetje koud)! Geen loodzware trips, persoonlijke vermoeidheid of uitputting of spanningen door onzekerheid waar ze die avond zullen strandden.. of er uberhaupt een hotel is of dat het de paardenstal zal worden...  Dit wordt alleen maar van A naar B naar C etc... omdat de groep doorkrijgt waar ze naar toe moeten... en dus niet zoals vorig jaar onze Stefan van A naar B naar way-to-far en met en omweg naar C!

Dus mijn/ons vermoeden is nou helemaal bevestigd: Planetrace = BigBrother op locatie...

Verder hebben ze nog geen tent gekregen... maar hoogstwaarschijnlijk krijgen ze dat nog wel (stel je voor dat die broze bolletjes kou vatten of verbrandden).
 
En voor de rest hebben ze bijna allemaal dezelfde spullen als vorig jaar gekregen maar dan vaak de goedkoopste versie.. (de arme stakkers moeten het ontgelden door ontbrekend budget!)

Oh ja.. ze hebben trouwens ook geen kompas gehad!! (dus geen berichtjes: 80% zegt NO en 10%NW 10%Z etc..! ) Ook nog geen GPS-apparaat, oftewel.. geen avontuurlijke bush-bush avonturen of verre de-tours.
Geen mobiele telefoon, oftewel.. geen berichtjes van het thuisfront (nou misschien krijgt 1 persoon de telefoon bij de start, daar is nog geen duidelijkheid over, ze twijfelen nog of ze dit eruit laten of niet i.v.m. de "drama-tranen"!)
Geen PDA, oftewel.. geen gecrash van dat ene toshiba-ding-wat-nooit-goed-werkte, maar dus ook geen fanmail/muziek of spelletjes!

Dit was weer het laatste nieuws van onze insiders.... meer binnenkort op ons forum (zie linkpagina)
« Laatst bewerkt op: 27-10-2003, 20:42:04 door MaestroNL »
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2003, 00:07:51 »
zo een grote verrassing was het niet hoor dat ze bij Bever waren.. 
 ::)

en ik vond er toch wel mooi spul tussen zitten!!

 ;)
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #2 Gepost op: 29-10-2003, 08:34:49 »
Gezien de gletscher ijzers verwacht ik niet dat het een echte " walk in the park" gaat worden. Ik verwacht in ieder geval behoorlijk afzien. De tas is volgens mij ook niet de reistas, maar onze rugzakken liggen zaterdag klaar. Dit is een 85 liter (als het goed is). Mijn verwachting is dat we eerst mogen proberen de grote reistas in die rugzak te frotten. We zullen wel zien. Bovendien hebben we de tent  nog niet, maar het zou zo maar kunnen, dat we met de groep in 1 tent moeten liggen. Om het " boven op elkaars lip" gevoel en de mogelijke irritaties heen en weer te vergroten. Anyway, niet zo negatief, het gaat gewoon super worden. Daar zorgen jullie avonturiers en jullie zelf wel voor. p.s. iedereen krijgt volgens mij een NEC I-mode en niet dat onmogelijke Toshiba unit.  Keep you posted,

Peter-Paul

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #3 Gepost op: 29-10-2003, 09:33:15 »
Peter-Paul dat is goed nieuws. Ik kon me zeker niet voorstellen dat jullie alles in die kleine tas moesten proppen. Zo zie je maar weer. Niet te gauw conclusies trekken, gebaseerd op incomplete informatie.
We wachten net als jullie met smart op nog meer info!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #4 Gepost op: 29-10-2003, 13:08:14 »
Hoi Hoi!

Ik lees soms ietwat negatieve berichten. Jammer is dat. Het programma is nog niet eens begonnen, dus laten we eerst maar afwachten voordat we conclusies trekken. Ik ging vrijdag weg bij Bever en was LAAAAAAAAAAAIEND ENTHOUSIAST OVER DE SUPER GAVE KLEDING! We hebben echt super kleding gekregen van SUPER KWALITEIT! Zoals PPl ook al aangaf....ook ijsstijgers..dus zwaar zal het ook wel worden.
Ook wil ik benadrukken dat we zeker een hele toffe groep hebben. Dat moet toch ook garant staan voor een leuke tijd en leuke uitzendingen. Afgelopen vrijdag hebben wij elkaar gezien en ondanks dat we geen lange gesprekken hebben gevoerd, merk je nu al dat een ieder er super zin in heeft. Zowel de avonturiers als de crew! Laten we dus gewoon afwachten tot wat de televisie ons brengt en dan ben ik ervan overtuigd dat er voldoende uitdagingen, wedstrijdelement, passie, discussies en andere bijzonderheden naar voren komen.
Keep positif!  ;D ;D ;D

Groeten Henk-Jan

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #5 Gepost op: 29-10-2003, 13:39:11 »
Hè fijn HJ.......op deze post zat ik echt te wachten. Thx!!!! :D :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #6 Gepost op: 29-10-2003, 14:35:26 »
idd Mapel!!

beterrrrrrrrrrrrrrrre berichten!!   ;)

hoe kom je toch elke keer aan die (ietwat) negatieve insider info MaestronNl?
 :o
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #7 Gepost op: 29-10-2003, 18:47:39 »
idd Mapel!!

beterrrrrrrrrrrrrrrre berichten!!   ;)

hoe kom je toch elke keer aan die (ietwat) negatieve insider info MaestronNl?
 :o

Van mensen die in de Bever shop aanwezig waren toen de Avonturiers daar waren.
Enne een Goretex broek van 225,00 euro is natuurlijk best mooi , maar in vergelijking met het materiaal van vorig jaar steekt het karig af.
Ik zou heeeeel erg graag wat positiver zijn (geloof me ik ben van nature een optimist en zoek het beste in mensen/dingen) maar wat PR Org. tot nu toe heeft laten zien vind ik betreurenswaardig. En niet alleen in het spel-concept, maar ook naar de Fan's/Gidsen toe.
Heb jij al wat gezien op TV/RADIO/Pressed Media/Internet?
Ik niet misschien heb ik het wel gemist......behalve dan de zeeer karige info op PR.

Anyway.... iedereen veel lol, wij doen dit jaar in een alternatieve vorm mee  ;D
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #8 Gepost op: 29-10-2003, 19:16:57 »
Van mensen die in de Bever shop aanwezig waren toen de Avonturiers daar waren.
Enne een Goretex broek van 225,00 euro is natuurlijk best mooi , maar in vergelijking met het materiaal van vorig jaar steekt het karig af.
Nou is een broek in die prijsklasse toch geen kattepis zou ik zo denken..maestro ik koop geen broeken voor die prijs hoor. Maximaal een eurootje of pakweg vijftig!!! :o :o ;)
Citaat
Ik zou heeeeel erg graag wat positiver zijn (geloof me ik ben van nature een optimist en zoek het beste in mensen/dingen) maar wat PR Org. tot nu toe heeft laten zien vind ik betreurenswaardig. En niet alleen in het spel-concept, maar ook naar de Fan's/Gidsen toe.
Heb jij al wat gezien op TV/RADIO/Pressed Media/Internet?
Ik niet misschien heb ik het wel gemist......behalve dan de zeer karige info op PR.
Hoe ging dat vorig jaar dan ook weer. Ik dacht dat toen ook niet zo veel bekend was voordat het begon. Ik ben dat een beetje kwijt. :)
Citaat
Anyway.... iedereen veel lol, wij doen dit jaar in een alternatieve vorm mee  ;D
Ik heb gezien dat je je hebt ingeschreven voor de planetFANrace Harstikke leuk. En misschien kun je nog wat meer van de Revengers hier toe aan zetten. Er mogen best nog wel wat inschrijvingen bij. ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 29-10-2003, 19:22:22 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #9 Gepost op: 29-10-2003, 19:49:43 »
Nou is een broek in die prijsklasse toch geen kattepis zou ik zo denken..maestro ik koop geen broeken voor die prijs hoor. Maximaal een eurootje of pakweg vijftig!!! :o :o ;) Hoe ging dat vorig jaar dan ook weer. Ik dacht dat toen ook niet zo veel bekend was voordat het begon. Ik ben dat een beetje kwijt. :)Ik heb gezien dat je je hebt ingeschreven voor de planetFANrace Harstikke leuk. En misschien kun je nog wat meer van de Revengers hier toe aan zetten. Er mogen best nog wel wat inschrijvingen bij. ;D ;D ;D

Vorig jaar werdt er in de drie weken, nadat de avonturiers bekend waren, een aantal dingen gedaan:
-uitleg over het spel zelf was veel uitgebreider, ook wat er als Fan allemaal gedaan kon/moest worden, er waren zelfs oefenkaartje e.d. De spelregels werden ook veel duidelijker uitgelegd.
-de "plug" op de radio (vnml Yorin) van Silkstone (tune Planetrace) en veel aandacht op de radio.
-veel "kleine" berichtjes op de PR site zelf (teasers)
-Op TV ook meer aandacht (reclame/interviews/voorbeschouwing)
Kortom, veel meer als nu... doordat er geen aandacht wordt besteed aan de Fan's/Gidsen verliezen veel Fan's/Gidsen hun "betrokkenheid" en is het uitleggen aan bijvoorbeeld vrienden/kennissen wat het is en waarom het leuk is om mee te doen eigenlijk helemaal niet leuk (zag dat ook al ergens op het forum staan).

Enne, natuurlijk is het best een hoog bedrag voor zo'n broek (die van vorig jaar was bijna 400 euro....)...

Het groepje wat zich nu heeft ingeschreven voor de planetFANrace is al uitgebreid, alleen die lijst wordt anders een beetje te lang  ;D
Overigens.... kun je nog wel die voorkeurs-Avonturier verwijderen? Wij spelen liever voor de lol als voor een avonturier....

Cheers,
MaestroNL
« Laatst bewerkt op: 29-10-2003, 19:52:12 door MaestroNL »
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #10 Gepost op: 29-10-2003, 20:06:52 »
Is geen probleem hoor om voor de lol mee te doen. Dat staat iedereen vrij.  Geen avonturier invullen betekent gewoon, daar geen punten voor scoren. Maar weghalen....nee Maestro,....hahaha wij zijn de baas daar  ;). en bovendien zijn er anderen die wel voor een avonturier gaan in ons spel. Simpel zat. Voor ons is het voornaamste, dat de deelnemers aan planetFANrace plezier hebben :)
« Laatst bewerkt op: 29-10-2003, 20:08:42 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Laatste insider nieuws: wat neem je mee op reis......
« Reactie #11 Gepost op: 30-10-2003, 09:19:37 »
Is geen probleem hoor om voor de lol mee te doen. Dat staat iedereen vrij.  Geen avonturier invullen betekent gewoon, daar geen punten voor scoren. Maar weghalen....nee Maestro,....hahaha wij zijn de baas daar  ;). en bovendien zijn er anderen die wel voor een avonturier gaan in ons spel. Simpel zat. Voor ons is het voornaamste, dat de deelnemers aan planetFANrace plezier hebben :)

Ik bedoelde dus dat weghalen bij onze inschrijving, waren alleen keuze's voor een Avonturier en niet bv "Geen voorkeur". En was niet direct bedoelt voor anderen, slechts voor onze inschrijving, vandaar de vraag.

Have fun, play planetFANrace    ;D
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !