Is dat nu niet wat je tegen de Avo's zegt over hun afspraak? Je geeft wel aan dat je het feest toch wel wil laten doorgaan ook wanneer de avo's niet kunnen, maar ik denk dat je dan wel je doelstelling voorbij schiet.... (eindfeest van Ellen volgens het topic.)
Nee hoor, ik zeg niet tegen de avo's cancel jullie eigen afspraak maar want we willen dat jullie de 13e in Utrecht zijn.
De avo's mogen zelf beslissen wat ze willen doen.
Natuurlijk willen wij ze er graag bijhebben, maar wat niet is, is er niet.
Waar het mij persoonlijk om gaat (en dat is dus voor iedereen anders) is het zo dat ik een gezellige avond zal hebben met de mensen waarmee ik de afgelopen periode weer veel plezier heb beleefd.
Of we de doelstelling voorbij schieten wanneer Ellen er niet is, dat denk ik niet. Tuurlijk is het jammer wanneer ze er niet zou zijn, maar dat is niet onoverkomelijk, gezellig zal het ongetwijfeld zijn.
Op ETW zijn we bewust van deze datum afgebleven omdat we wisten dat de avo's dan hun eigen plannen hadden.
Wanneer Ellen zou besluiten om niet te komen, ben je dan van plan om later nog een ander feest voor haar te regelen? En denk je dat er dan net zoveel mensen komen dan de 13e? Denk je niet dat Ellen zich nu niet een beetje onder druk gezet zal voelen? Ik denk namelijk dat dit voor Ellen meer speelt dan voor de andere avo's omdat je haar naam eraan verbonden hebt.
Als Ellen zou besluiten niet te komen, dan bestaat de kans inderdaad dat er nog een ander feest geregeld zal gaan worden.
Een andere mogelijkheid is dus een algemeen feest waar iedereen naar toe gaat komen, waar inmiddels ook al een thread voor geopend is.
Of er dan net zoveel mensen komen is natuurlijk niet van tevoren te bepalen.
Op de vraag of ik vind dat Ellen zich onder druk gezet zal voelen kan ik simpel en duidelijk zijn, NEE !!
En de reden is ook duidelijk. Het feest is namelijk niet door mij alleen georganiseerd, ook niet door alleen Ellen fans, maar ook met de ouders en familieleden van Ellen.
Die hebben mij zeer duidelijk kunnen maken dat Ellen zeer veel zin zal hebben in een dergelijk feestje.
Maar nogmaals, wij zullen Ellen niet onder druk zetten om hierbij aanwezig te zijn, als zij besluit gewoon de 13e te gaan stappen met de andere avo's, dan zullen wij haar daar niet vanaf proberen te praten of wat dan ook, dan moet ze daar gewoon heen gaan.