Auteur Topic: Etappe 3 CP 8  (gelezen 18873 keer)

Offline motorab

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Etappe 3 CP 8
« Reactie #60 Gepost op: 17-11-2003, 23:58:31 »
is ook al oude hint

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re: Etappe 3 CP 8
« Reactie #61 Gepost op: 18-11-2003, 00:04:17 »
Sorry... heb bij 7 niet meegedaan dus kon t niet weten (fijn dat ze die ff weghalen weer  :-\ )

Maar voor de duidelijkheid heb ik m maar weggehaald

XxX Shirley

Offline Karnel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Etappe 3 CP 8
« Reactie #62 Gepost op: 18-11-2003, 11:06:46 »
Eindelijk planet.org is weer bereikbaar.
Een grote verassing dat het CP was: Marine Biological Research Center. Ben benieuwd naar de uitleg van de hints.
Volgende CP in in Phuket-city. Tijd dringt

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Etappe 3 CP 8
« Reactie #63 Gepost op: 18-11-2003, 11:42:51 »
Checkpoint ontdekt

Marine Biological Centre op Phuket


Marja van Unnik, een wakkere Gids, heeft als eerste het volgende checkpoint op de kaart weten te ontdekken. De Avonturiers zullen na zij de markt bereikt hebben, met een bus naar Leam Phan Wa trekken. Hier bevindt zich een Marine Biological Centre van het WNF, wat onderzoek doet naar de bedreigingen en voor zeeschildpadden en de oplossingen daarvoor.



Bron: http://www.planetrace.nl/main.php?open=http%3A//www.planetrace.nl/news.php%3FNewsID%3D45




Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Etappe 3 CP 8
« Reactie #64 Gepost op: 18-11-2003, 16:44:59 »
Jemig datte ben ikke...ik ben sprakeloos...in een kwartiertje tijd...net ff voor naar werk gaan zag ik de 3 hints...en prikkte gelijk de juiste pixel...nou ja over geluk hebben gesproken.....  :D ::vergroot:: :P

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Etappe 3 CP 8
« Reactie #65 Gepost op: 18-11-2003, 16:50:31 »
Jemig datte ben ikke...ik ben sprakeloos...in een kwartiertje tijd...net ff voor naar werk gaan zag ik de 3 hints...en prikkte gelijk de juiste pixel...nou ja over geluk hebben gesproken.....  :D ::vergroot:: :P

Gefeliciteerd Marretje, en dat je maar veel plezier mag hebben van vliegticket als je die wint.

Btw: misschien moet je wat vaker prikken zo vlak voordat je naar je werk gaat  ;)


Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Etappe 3 CP 8
« Reactie #66 Gepost op: 18-11-2003, 16:56:38 »
Eindelijk planet.org is weer bereikbaar.
Een grote verassing dat het CP was: Marine Biological Research Center. Ben benieuwd naar de uitleg van de hints.
Volgende CP in in Phuket-city. Tijd dringt

Een van de hints van een foto van een petri schaaltje die ze in labaratoria gebruiken voor onderzoek...vandaar ;D

Dank je lukiam ;)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Etappe 3 CP 8
« Reactie #67 Gepost op: 18-11-2003, 17:01:23 »
gefeliciteerd marretje,dat wat lukiam zei over voor je naar je werk toegaat prikken,lukt na vandaag niet meer he.Als ik me goed herinner hoef jij dit jaar niet meer te werken. ;D ;D

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Etappe 3 CP 8
« Reactie #68 Gepost op: 18-11-2003, 17:05:28 »
gefeliciteerd marretje,dat wat lukiam zei over voor je naar je werk toegaat prikken,lukt na vandaag niet meer he.Als ik me goed herinner hoef jij dit jaar niet meer te werken. ;D ;D

Dankie nilsma ;D ;D ;D maar ik was wel van plan om ipv 06.00 om 07.00 op te staan  ;)