Auteur Topic: gidsen in staking  (gelezen 20540 keer)

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:gidsen in staking
« Reactie #60 Gepost op: 12-11-2003, 21:07:48 »
eigenlijk zijn planetrace.org fangame en de Explore The World race kinderen van orginele prfg welke dus de vader is van die 2
grote verschil tussen die 3 is dat prfg en prfg.org beide 1 persoon nodig hebben die bergen werk verzet
en heel veel tijd kost

en bij de etw race is dit over alle deelnemers eerlijk verspeid
je kan dus rustig 1 ronde op vakantie zonder dat spel stil ligt

en ik ben nog steeds alleen stemburo
als ik iets zoek op internet is het voor mezelf en niet voor pr.nl
« Laatst bewerkt op: 12-11-2003, 21:11:59 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:gidsen in staking
« Reactie #61 Gepost op: 12-11-2003, 21:49:56 »
Het OneManTeam(LC dus) Staakt mee

Offline Bassie06

  • Forumlid
  • Alle beetjes helpen
Re:gidsen in staking
« Reactie #62 Gepost op: 12-11-2003, 22:52:44 »
Ook Bassie sluit zich aan bij de klachten van vele.
Planetrace 2003 kan mij niet zo veel meer schelen.
Het plezier van de planetrace 2002.
Daar maak ik dit jaar niet veel van mee.
Heb je na uren zoeken de juiste plaats.
Zit je punaise er toch weer 1/10 naast.
Stuur je naar planet een vraag per mail.
Dan gaat dit denk ik naar een ander werelddeel.
Geef mij maar weer een prachtig fotospel.
Of het rugzak kraken lekker snel.
Nee, Bassie hadt het al snel bekeken.
En was na de eerste week al uitgeweken.

Succes aan alle gidsen die het wel leuk vinden.


Bassie.





Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:gidsen in staking
« Reactie #63 Gepost op: 12-11-2003, 23:51:01 »


Waar is het spel gebleven ?
Wat doen de fans nog voor de avonturiers ?
Vinden ze bij Advance het echt raar dat fans gaan staken?

Het leukste element van PR 2002 was toch dat de avonturiers
en de fans zo nauw met mekaar waren betrokken .... zo gaaf
was dat! Maanden lang is er over de PR 2002 na gepraat en gefeest   en vervolgens helpen ze het zo omzeep! hebben
jullie dan echt niets geleerd?

Advance jullie moeten je dood schamen echt waar!!!
Schandalig dat ze zo met de mensen om gaan die zo betrokken zijn met het programma.....
Geef ze op zijn minst antwoord!
[/font]
« Laatst bewerkt op: 12-11-2003, 23:54:15 door Bianca »
Groetjes, Bianca (ex-avonturier)

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:gidsen in staking
« Reactie #64 Gepost op: 13-11-2003, 00:16:01 »
zouden de avonturiers ook staken ?

Citaat
Onderweg naar het checkpoint Futrono hebben de Avonturiers vertraging opgelopen. Er is enige tijd geen contact geweest met het team ter plekke, maar naar het schijnt hebben de Avonturiers moeite met het navigeren.

hebben ze zeker de zelfde kaart als ons in hun gps gekregen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re:gidsen in staking
« Reactie #65 Gepost op: 13-11-2003, 00:43:00 »
Ere wie ere toekomt hoor Sec!!!!! 't Is jouw kind zonder meer,....maar hetis wel gegroeid.... ;) :P

Gegroeid weet ik zo net nog niet, het heeft nog wel altijd de potentie om verder uit te groeien.
Na de PR zullen er op ETW zich ongetwijfeld nieuwe deelnemers aanmelden.
Ik ben niet op de hoogte van het aantal deelnemers dat actief meedoet op ETW en/of hier op .org, maar ik denk dat aan de PRFG uiteindelijk meer mensen deelnamen ;)
Mochten mensen inderdaad enthousiast worden over de alternatieve race georganiseerd hier op .org, dan zal de mogelijkheid van het groeien er zeker inzitten :P

Of bedoelde jij het "gegroeid" zijn op een andere manier  ???  ::)
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Nanda16

  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #66 Gepost op: 13-11-2003, 12:12:11 »
Ik doe eerlijk gezegd ook niet meer mee aan zoeken van cp's en prikken op die kaart. Dat prikken had ik na 2 dagen frustraties al opgegeven.
Het enige dat ik nog zal doen is stemmen voor mijn favo avo :), maar zodra die persoon er uit ligt is het voor mij over.

De fangame op pr.org is daarentegen wel leuk en is idd grotendeels hetzelfde als we ook op ons etw-forum doen. Daar beginnen we na afloop van de planetrace weer met een nieuwe ronde, dus daar wordt alweer naar uitgekeken!

Suc6 allemaal


Tis weer lente

Offline yola

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:gidsen in staking
« Reactie #67 Gepost op: 13-11-2003, 18:38:39 »
Bij deze meld ik me weer aanwezig.
PR heeft zich alle kritieken best wel aangetrokken volgens mij. De icoontjes flikkeren niet meer, de aanwijzingen worden duidelijker (denk ik), want vergeet niet dat we vorig jaar ook wel eens uren hebben zitten wroeten en googelen en totaal op het verkeerde spoor zaten en ook het prikken is (lijkt me)verbeterd.
Verder is er nu mirrorman (die waarschuwt als er een tip is, dus niet meer ellenlange reclame doorworstelen)en de pagina van http://home.zonnet.nl/steenhagen/hint.htm werkt ook mee aan minder irritaties.
Ik hoop dat er nog meer   ::vergroot:: volgen.

Offline motorab

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:gidsen in staking
« Reactie #68 Gepost op: 14-11-2003, 01:26:41 »


Waar is het spel gebleven ?
Wat doen de fans nog voor de avonturiers ?
Vinden ze bij Advance het echt raar dat fans gaan staken?

Het leukste element van PR 2002 was toch dat de avonturiers
en de fans zo nauw met mekaar waren betrokken .... zo gaaf
was dat! Maanden lang is er over de PR 2002 na gepraat en gefeest   en vervolgens helpen ze het zo omzeep! hebben
jullie dan echt niets geleerd?

Advance jullie moeten je dood schamen echt waar!!!
Schandalig dat ze zo met de mensen om gaan die zo betrokken zijn met het programma.....
Geef ze op zijn minst antwoord!
[/font]

Ben het wel met je eens Bianca, helaas speelt budget een rol heb ik begrepen. Er zijn meerdere ideeen aangeleverd maar veel strandde op de geldkwestie. Vorig jaar hadden we ook nogal een wat te klagen (toshi deugde niet etc.) Vergeleken met vorig jaar is het voor de gidsen wel erg achteruit gegaan. Hadden we Toshi nog maar en konden we nog maar voor één AVO werken!!!!
Wat voor de organisatoren belangrijk blijkt is de kijkcijfers, marktwaarde. Hierop zijn de AVO's geselecteerd, op hun 'soap'waardigheid! Gidsen zijn wel nodig maar niet zo belangrijk, alleen de uitzendingen op TV lijken van belang te zijn. dit was vorig jaar ook zo. Maar toen waren de uitzendingen spannender door het competitie-element. Nu proberen ze de spanning er in te brengen door Big Brother-element. Dit is wat mij betreft in de eerste uitzending volledig mislukt. Was een flauwe bedoening, heeft weinig kijkers langdurig getriokken. M.i. doordat het competitie-element er niet in zat. Als redelijk fanatieke gids heb ik anderen proberen over te halen om mee te gaan doen door hen te wijzen op de uitzending. Helaas zijn deze mensen niet warm geworden om mee te gaan doen.

Ik hoop dat het spel nog wordt aangepast dit jaar. Gezien de huidige kijkcijfers ben ik bang dat dit het laatste jaar was. Of de organisatoren moeten gaan luisteren naar belanghebbenden (gidsen) en aan de hand daarvan de boel aanpassen om er weer een echt spannend spel van te maken.
Ik stel me beschikbaar om hierover mee te praten, te denken en wellicht actief mee te werken volgend jaar!

Zo, ff m'n hart gelucht.

We gaan wel door!!!
Blijft een fantastisch spel om CP's te zoeken en de AVO's verder te helpen.

Groetjes,

Motorab

Offline motorab

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:gidsen in staking
« Reactie #69 Gepost op: 14-11-2003, 01:35:06 »




Advance jullie moeten je dood schamen echt waar!!!
Schandalig dat ze zo met de mensen om gaan die zo betrokken zijn met het programma.....
Geef ze op zijn minst antwoord!
[/font]

In mijn vorig bericht ben ik op dit stukje niet ingegaan.
Ben het helemaal met je eens. Zo'n duidelijk signaal als wij hebben aangegeven vraagt minimaal om een reactie. Erg jammer dat Advance niet de moeite neemt om fatsoenlijk te reageren en uitleg te doen. Hieuit blijkt helaas hoe onbelangrijk de gidsen voor de organisatie zijn.......


Offline lukiam

  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #70 Gepost op: 14-11-2003, 06:42:09 »
Inderdaad.

Wist Advance na onze eerder klachten in de telefoon te klimmen (zelfs 's avonds laat, buiten kantoortijd dus) om met Mapel te overleggen, nu is (mij) daar nog niets van gebleken.

Planetrace.nl heeft wel een (kleine) verandering doorgevoerd: het kompas op partnersites, ten teken dat er een Hint staat, knippert nu niet meer. Een verbetering vind ik.
Maar waarom op tv wél een duidelijke kaart getoond kan worden terwijl wij het nog steeds te doen hebben met de onleesbare kaart is mij een groot raadsel.
En met de uitleg van de Hint bij CP 7 slaan ze natuurlijk helemaal de plank mis: 1856 + 177 is nog altijd 2033 en niet 2003 zoals planetrace.nl ons wil doen laten geloven.

De race zal voor de avo's vast goed voorbereid zijn, de gidsen zijn blijkbaar een ondergeschoven kindje bij Advance. Vreemd, vooral omdat de gidsen de basis vormen van de PR.
En jammer dat ze niets met onze kritiek (ter verbetering van het spel voor de Gidsen) doen.

Een reaktie was inderdaad het minste dat ze ons hadden kunnen geven.
Misschien denkt Advance wel dat onze kritiek niet door iedereen gedragen wordt, gezien het grote aantal stemmen dat nog steeds binnen komt. Maar Advance zou toch onderhand ook wel door moeten hebben dat een veelheid van binnengekomen stemmen gebaseerd is op fake e-mailadressen die speciaal voor de PR aangemaakt zijn om de favoriete avonturier meer stemmen te kunnen geven (een ontwikkeling overigens die ik niet waardeer). En: dat veel mensen alleen nog maar stemmen als het CP gevonden is en zelf niet meer op zoek gaan naar CP's.

Hopelijk ziet Advance gauw in dat het spel voor de Gidsen verbeterd moet worden.
En hopelijk geeft Advace ons snel een reaktie.



Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:gidsen in staking
« Reactie #71 Gepost op: 14-11-2003, 16:18:15 »

Citaat
De race zal voor de avo's vast goed voorbereid zijn ?????

Ik MAG echt hopen dat je dat gelijk in heb
Want verleden jaar was dat (ook) janken met de pet op!!!
weet je wat laten we met zijn allen dan maar hopen dat ze daar wel naar hebben geluisterd.............
Groetjes, Bianca (ex-avonturier)