Auteur Topic: gidsen in staking  (gelezen 20541 keer)

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #20 Gepost op: 11-11-2003, 15:29:35 »

 al komt dit door planetrace :'(


WHAAAAAAAAAHAAAAAAA ALLES IS DE SCHULD VAN PLANETRACE  :D :P

wilde het ff kwijt hoor ;)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:gidsen in staking
« Reactie #21 Gepost op: 11-11-2003, 16:55:57 »
Ik ga mee met julllie in staking :D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #22 Gepost op: 11-11-2003, 17:31:39 »
Ik ben weer gestopt met de staking.

Motivatie: we hebben een heel duidelijk signaal afgegeven.

Ik vertrouw erop dat Mapel of Mollemans in de telefoon klimmen om onze aktie en motivatie aan planet.nl te melden.
Tevens vertrouw ik erop dat Advance hierop aktie zal ondernemen (dat hebben ze tenslotte altijd gedaan na een gesprek met Mapel, dus waarom nu niet?).

Misschien naief van mij  :-\  maar ik ben nu eenmaal vol vertrouwen gezien de akties van Mapel en Advance de voorgaande keren.

Neemt niet weg dat ik nog volledig achter onze  dringende wensen tot verbetering sta.

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:gidsen in staking
« Reactie #23 Gepost op: 11-11-2003, 18:04:35 »
Ik heb al een paar dagen niet meer geprikt. Vraag me niet waarom ;)

En als ik de de uitleg van De Hints lees slaan die meestal als Kut op Dirk. Het lijkt wel of die hints achterstevoren worden opgesteld en uitgelegd. Ze hebben een plaatsnaam en dan moet er ff een kwisje van gemaakt worden....Een goede hint kan best moeilijk gemaakt worden maar dan wel met bruikbare informatie die ergens op slaat....Met de PR uitleg kan je alle kanten op en als je het antwoord weet dan klopt het maar als je het antwoord niet weet zijn er nog honderd andere mogelijkheden........ja dahaaaag. ::)

Offline nazgul

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:gidsen in staking
« Reactie #24 Gepost op: 11-11-2003, 18:07:07 »
ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vind het achterlijk dat we ik weet niet hoeveel sites moeten afstruinen voor een kompasje. Ik koop niks meer bij die zaken wanneer ik dat doe. Maarja er zijn waarschijnlijk marketeers die hier anders over denken! Laat ze barsten met die achterlijke spelletjes :-X

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #25 Gepost op: 11-11-2003, 18:19:47 »
Laat ze barsten met die achterlijke spelletjes :-X

Dat kunnen we wel doen.... alleen het gevolg is voor ons wat minder groot als voor die 5 mensen daar bovenop die vulkaan (of in dat kuuroord  ;D ) en het is een beetje lullig voor hun als wij het bijltje erbij neergooien. Het gevolg voor de avo's is dan dat ze binnen no-time weer teruggehaald worden. Da's niet leuk voor ze, want zij hebben geen flauw benul van de ellende hier !!

Vandaar dat ik in semi-staking was..... ik laat ze daar niet zomaar in Chili aan hun lot over  :-\

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:gidsen in staking
« Reactie #26 Gepost op: 11-11-2003, 18:28:46 »
nee hoor. ze worden niet teruggehaalt. desnoods zorgt de organisatie zelf voor de oplossing van de hints. het blijft een TV programma en alles is te produceren en te sturen. als het er op aankomt dan hebben ze de gidsen echt niet nodig......


Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re:gidsen in staking
« Reactie #27 Gepost op: 11-11-2003, 18:41:21 »
Ik ben het helemaal met Fie Ro eens. Het TV programma daar draait het om en de pr.nl site is slechts een randgebeuren wat ze echt niet nodig hebben om verder te gaan naar het volgende CP. De hints en oplossingen getuigen van weinig respect richting de gidsen. Ik hoop dat het programma leuk is, want daar moet het dan van komen. De website is helaas te veel gericht op uiterlijkheden. Wat mij betreft hadden ze dat flash gedoe beter achterwege kunnen laten om wat meer te letten op inhoud.

Sciolto
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #28 Gepost op: 11-11-2003, 19:11:05 »
ik ben het helemaal eens met sciolto, voel me net een klojo, die springt als PR aan de touwtjes trekt. Ik hou het voor gezien. het enige wat ik nog doe is stemmen, inderdaad om de avonturiers niet in de steek te laten. Maar verder: over en out!!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:gidsen in staking
« Reactie #29 Gepost op: 11-11-2003, 19:34:10 »
Ik doe hetzelfde Visjemee. Ik blijf stemmen op HJ, maar prikken, ik prik wel, maar in het wilde weg

Offline Buzzy

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #30 Gepost op: 11-11-2003, 19:45:06 »
Ik doe hetzelfde Visjemee. Ik blijf stemmen op HJ, maar prikken, ik prik wel, maar in het wilde weg

Visje stemt volgens mij op PP!! ;)


Verder wil ik alleen effe kwijt dat ik ook in staking ben, om alle al hierboven vermelde redenen!!
To bee or not to bee...........

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:gidsen in staking
« Reactie #31 Gepost op: 11-11-2003, 19:48:59 »
nee hoor. ze worden niet teruggehaalt. desnoods zorgt de organisatie zelf voor de oplossing van de hints. het blijft een TV programma en alles is te produceren en te sturen. als het er op aankomt dan hebben ze de gidsen echt niet nodig......



precies als de gidsen blijven staken
gaan ze zelf wel prikken
zei weten waar die ontzichtbare cp's op de kaart liggen

graag alleen cp's die zichtbaar op de kaart liggen
geen gokwerk van cp's die tussen 3 plaatsen ergens ontzichtbaar als een pixel is neer geplant
dan kunnen we net zo goed iedereen 1000 prikkers geven
en prik die kaart maar lek jongens
en dan nog missen we hem
« Laatst bewerkt op: 11-11-2003, 19:59:47 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #32 Gepost op: 11-11-2003, 19:49:35 »
Ik denk dat heel het ETW team staakt om die redenen.
en al bijna een week alleen nog maat stemt en af en toe in het wilde weg prikt.

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #33 Gepost op: 11-11-2003, 19:57:01 »
inderdaad nilsma, ik denk ook dat ETW heeft afgehaakt wat zoeken en prikken betreft, alleen stemmen doen we nog, omdat we onze PP niet in de steek willen laten!!!

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:gidsen in staking
« Reactie #34 Gepost op: 11-11-2003, 20:03:04 »
Ik had me erg verheugd op dit spel. Vorig jaar heb ik ook mee gedaan. de organisatie van planetrace verziekt het voor de gidsen. door al hierboven genoemde redenen. zolang er niets veranderd speel ik niet meer mee, maar ja wat maakt dat uit, pr heeft z`n eigen scenario. maarja dat had masterplan ook.

Offline yola

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:gidsen in staking
« Reactie #35 Gepost op: 11-11-2003, 21:30:19 »
Het valt op dat de avonturiers regelmatig moeten wachten op het juiste checkpoint. De gidsen in Nederland hebben blijkbaar moeite met het vinden van die coördinaten.
(bron:planet.nl)

Wat een stelletje *******
Ik denk dat ik van semi-naar permanentstaker ga.

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re:gidsen in staking
« Reactie #36 Gepost op: 11-11-2003, 22:01:34 »
Maak je niet dik. PR.nl maakt zich echt niet druk om ons gezeur. Ze doen hun best om de sponsons zoveel mogelijk tevreden te krijgen. Maar ja... slechts een handvol internetgekken loopt te struinen op de websites van de sponsors.

De enige inkomsten zijn van de reclames rond de TV uitzending en van de sponsors. En daarmee is ook onze inbreng verklaard. De gidsen zijn niet echt lucratief dus we hoeven ook niet serieus genomen te worden. Als alle gidsen zouden staken of een CP niet zouden raakprikken, zou de race hooguit een paar uur vertaging oplopen. Sterker nog... als op het beslissende moment het cruciale CP niet raakgeprikt is, is er wel iemand in Hilversum of Amsterdam die 'toevallig' raak prikt.

Wees er dus bewust van dat je zowiezo voor Jan Doedel zit te prikken. Je bent lekker van de straat en da's ook mooi meegenomen. De impact van jou staking is net zo groot als het stoppen met Ganzeborden en/of Mensergerjenieten!


Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re:gidsen in staking
« Reactie #37 Gepost op: 12-11-2003, 08:11:39 »
Sterker nog... als op het beslissende moment het cruciale CP niet raakgeprikt is, is er wel iemand in Hilversum of Amsterdam die 'toevallig' raak prikt.

...dat noemen ze ook wel op "onverklaarbare wijze" raakprikken ;)

Sciolto
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re:gidsen in staking
« Reactie #38 Gepost op: 12-11-2003, 08:21:44 »
Als alle gidsen zouden staken of een CP niet zouden raakprikken, zou de race hooguit een paar uur vertaging oplopen. Sterker nog... als op het beslissende moment het cruciale CP niet raakgeprikt is, is er wel iemand in Hilversum of Amsterdam die 'toevallig' raak prikt.

Helemaal mee eens. Dit is volgens mij ook al 1 of 2x gebeurd.
Nou Advance mag van mij lekker zelf gaan prikken.
Ik doe het niet meer, Dus ik staak met jullie mee... ::vergroot::

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:gidsen in staking
« Reactie #39 Gepost op: 12-11-2003, 08:48:19 »
ETW  staakt mee(zie de berichten hierboven visje,buzzy essog en nilsma zijn allemaal etw-ers)