Auteur Topic: HELP!!! de crew van planetrace.org heeft extra handen nodig  (gelezen 4027 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Beste fans, forummers, gidsen, gewoon bezoekers, planetracefanaten en al wat die meer zij...........de crew van planetrace.org redt het vele werk niet meer!!!! Willen we de kwaliteit en uitgebreide informatie op deze site kunnen blijven waarborgen en ook nog een soepele gang van zaken op het forum waarborgen zitten we hevig verlegen om een extra paar handen.

Gelukkig is de chat nu onder beheer van Michelangelo, die rooit het daar wel. Maar nou het forum nog!!!
Uiteraard doen we zo veel mogelijk ons best en met diverse opmerkingen in mijn PM van jullie gaat dat redelijk goed. Maar we zouden heel blij zijn met iemand die graag dit forum wil moderaten binnen de richtlijnen van onze site.
Van noodzaak is dat je dus goed ingevoerd bent met planetrace, je boven de 18 bent, goed het overzicht van het forum in de gaten hebt.(dubbele topics over 1 onderwerp netjes samenvoegt,etc etc.... De probleemzaken worden met de gehele crew besproken en gezamelijk opgelost, dus maak je daar geen zorgen over.

Dan hebben we nog 1 of 2 enthousiaste mensen nodig die een beetje een leuke losse humorvolle schrijfstijl hebben, die een samenvatting willen schrijven van de etappes. Deze samenvattingen komen dan in het menu bovenaan onder etappeverhalen. De bedoeling is dat je met behulp van alle berichten van planetrace.nl en planet.nl en datgene wat je ziet tijdens de TV uitzending een leuke samenvatting maakt van de etappe. Dat hoeft geen ellenlange story te zijn , maar een sfeerverhaal wat niet op iedere minuut in gaat. Kijk voor een voorbeeld bij de afleveringsverslagen van Expeditie Robinson. De etappe verhalen worden opgeleukt door screenshots die de crew aanlevert.

Ik heb al iemand benaderd om de psychologische kant van de onderlinge verhoudingen tijdens de race en karakters te analiseren en te beschrijven uit het optiek van de schrijver. Daar heb ik nog geen definitief 'ja'op, dus als er nog meer mensen daarin geïnteresseerd zijn dan hoor ik dat graag.

Nou als jullie ons hiermee zouden kunnen helpen dan zijn wij jullie uiterst dankbaar en kunnen we met elkaar deze site nog leuker en informatiever maken dan hij al is. Een soort van 'wij' gevoel is altijd prettig zou ik zo denken.

PM ons of zet hier in dit topic wat je zou kunnen betekenen. Bijvoorbaat enorm bedankt!!!!
« Laatst bewerkt op: 12-11-2003, 22:20:56 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:HEEEEEEEEEEELP!!!
« Reactie #1 Gepost op: 8-11-2003, 13:30:27 »
Wil julie best komen helpen Mapel alleen ik werk dus pas na 19 uur kan ik iets voor julie betekenen

met de voorganger van dit forum heb ik zelf ook ook gewerkt dus samen voegen enz zal geen probleem zijn

ook stukjes schijven wil ik wel doen

moet alleen dan nagelopen worden op fouten

eerste heb ik trouwens al voor je is niet lang maar wel iets dat nog miste

een overzicht van waar iedere avonturier zijn chat heb plus een link die je gelijk die chat in brengt
http://a.domaindlx.com/jeroen234/handleiding/chat.html

ik kan hem je ook mailen maar je kan hem ook gewoon save

handleiding werk ik aan met alle fans samen zoals je wel weet
daar is nu ook info van de 2de ettape in verwerkt

en een link naar het verhaal waarom het niet gehaald werdt in de eerste ettape

su6
Jeroen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:HEEEEEEEEEEELP!!!
« Reactie #2 Gepost op: 8-11-2003, 14:22:33 »
Ik zou heel graag het forum willen moderaten, maar helaas ben ik nog geen 18

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:HELP!!! de crew van planetrace.org heeft extra handen nodig
« Reactie #3 Gepost op: 10-11-2003, 19:51:35 »
Hoera!!!!!!! de crew krijgt hulp. Vanaf vandaag is er een nieuwe moderator bij gekomen in de persoon van Jeroen234. Jeroen hartelijk bedankt voor je aanbod en we hopen dat je snel je draai hebt gevonden binnen de Planetrace.org crew. Mochten jullie vragen hebben Stel ze gerust dus ook aan Jeroen.

Dan hebben twee enhousiaste schrijvers zich gemeld in de personen van Kimnanet en LooneyCe. Zij bieden aan af en toe de afleveringsverslagen te verzorgen. Meiden bedankt. Neem kontakt met elkaar op hoe jullie het één en ander willen invullen en verdelen en communiceer dat dan even naar mij.
Dankzij oa. hen kunnen we dus wekelijks genieten van een leuk humorvol samenvattend verslag. . Maar.....ALS ER NOG MEER MENSEN DIT KUNNEN EN WILLEN............heel graag ;D ;D

Dus schroom niet, ondek je eigen talenten ;) ;) Zo kunnen we van deze site met z'n allen iets moois en compleets maken!!!! ::vergroot:: ::vergroot::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:HELP!!! de crew van planetrace.org heeft extra handen nodig
« Reactie #4 Gepost op: 10-11-2003, 20:13:22 »
Dankje mapel.

ik zal proberen tehelpen waar ik kan
vragen werden ook al gesteld aan mij voor dat ik julie een handje kwam helpen dus zit wel goed

zit je ergens mee en je ziet me op de chat maar ik zeg niks

dan ben ik effe iets anders doen
het intikken van
jeroen234 heeft tot gevolg dat er uit me luidsprekers van me pc klinkt u naam wordt getikt

en ik zal komen
su6 allemaal ik ga nu eerst heel veel pagina's door lezen loop een boel achter merk ik ineens
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:HELP!!! de crew van planetrace.org heeft extra handen nodig
« Reactie #5 Gepost op: 11-11-2003, 00:45:21 »
toppie, jeroen.

Als iker tijd voor had had ik het ook wel willen doen, maar ik werk 5 dagen in de week en train 's avonds drie dagen in de week en dan moet ik op zaterdag en zondag vaak nog spelen ook dus dat schiet niet helemaal op.

Ik denk dat Mapel & Mollemans een hoop aan je hebben.

Nogmaals bedankt namens iedereen denk ik voor het inspringen om de site nog leuker te maken en nog completer.
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:HELP!!! de crew van planetrace.org heeft extra handen nodig
« Reactie #6 Gepost op: 12-11-2003, 21:45:36 »
Mapel,
Als jullie nog meer hulp nodig hebben dan wil ik wel helpen. heb overdag regelmatig wel tijd om iets te doen. ben zelfstandig vandaar.
internet is mijn hobby.

ik hoor het wel,

showa

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:HELP!!! de crew van planetrace.org heeft extra handen nodig
« Reactie #7 Gepost op: 12-11-2003, 22:20:20 »
Mapel,
Als jullie nog meer hulp nodig hebben dan wil ik wel helpen. heb overdag regelmatig wel tijd om iets te doen. ben zelfstandig vandaar.
internet is mijn hobby.

ik hoor het wel,

showa

Showa, vreselijk bedankt voor je aanbod, maar ik denk dat het enige wat nog rest is het samen met LooneyCe en Kimnanet maken van etappeverhalen.  Misschien kun je, als je dat leuk vindt om te doen kontakt met ze op nemen om het één en ander te kortsluiten je kunt ze bereiken met een PM. In ieder geval erg bedankt voor je aanbod
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:HELP!!! de crew van planetrace.org heeft extra handen nodig
« Reactie #8 Gepost op: 13-11-2003, 14:51:05 »
Ok Mapel, bedankt voor je reaktie.
Heb looneCey  een Pm gestuurd hoor het denk ik wel als ze hulp nodig hebben.
Verhalen maken is wel niet mijn sterkste kant.