Auteur Topic: Vraagje....  (gelezen 4011 keer)

Offline looneyCe

  • Forumlid
Vraagje....
« Gepost op: 30-10-2003, 16:18:05 »
Ik heb eigenlijk een vraagje over het stemmen van de "gidsen" (kan er maar niet aan wennen....) Dat gaat zeker per sms of komt er een mogelijkheid om gewoon zonder extra kosten te stemmen via de site ?

Eneh... nog een vraagje....  ;) heeft iemand contact met de verzenders van de prijzen van vorig jaar..... ** ZUCHT ** heb Stefan vorige keer aan de foon gehad en hem naar het laatste CP in Haarlem gestuurd... hij is goed aangekomen... mijn prijs NOG STEEDS NIET !

Heb het al weer in de gaten...... ik wilde "het virus" niet laten toeslaan, maar zo'n 2 dagen voor de start van de race kon ik het niet laten.... hahahaha... ik zie jullie allemaal wel weer !  :-*

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Vraagje....
« Reactie #1 Gepost op: 30-10-2003, 16:32:31 »
Ik had ergens gelezen dat je als gids via internet kan stemmen. Helaas kan ik niet meer terugvinden wáár ik dat gelezen heb.

Maar er is nog veel onduidelijk over onze rol als gids. Hopelijk komt er morgen meer info op de planetrace.nl site. Mijn ervaring is ondertussen dat ze die elke vrijdag voorzien van nieuwe info.... Dus nog even afwachten.

En over je prijs: vervelend dat je die nog niet ontvangen hebt. Weet je al wát je gewonnen hebt?
Als je schriftelijk bericht hebt ontvangen over je prijs staat daar misschien een tel.nr. op dat je kunt bellen. Anders misschien nog eens vragen bij PR zelf??

En het virus?? Dat is al bij meerdere mensen toegeslagen hoor. Het is errug besmettelijk. Ik denk dat de grootste uitbraak pas vanaf 11 november gaat plaatsvinden.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2003, 16:34:02 door lukiam »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Vraagje....
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2003, 16:38:35 »
Welkom op onze site, LooneyCe. En ja ook jij zal moeten wennen aan een parasiet zoals het PR-virus.Ik zal daarover in de toekomst nog een mooi verhaal publiceren in PR-stuff. Inderdaad zal het stemmen gaan via de planetrace.nl site. Bij ons bezoek aan Advance werd ons uitgelegd dat men dat ging koppelen aan het insturen van de locatie van het checkpoint. Maar nu hebben ze naar aanleiding van onze op-en aanmerkingen iets een beetje veranderd. Wat dat is, is nog duister en hoe het nu precies in zijn werk zal gaan zullen we idd even moeten afwachten. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Vraagje....
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2003, 16:41:52 »
Lukiam en Mapel,

Dank jullie wel voor jullie reactie ;)
Hoop dat we inderdaad via internet kunnen stemmen, want ik heb altijd zo'n naar gevoel bij die SMS-jes. Maargoed dat zal mijn "paranoïa" zijn... (wie ikke paranoïa ??? woehaaaaa)

Nouja... we wachten wel weer af.... uuuuuuren achter de pc zal het wel weer worden.
Diepvries ligt weer vol met fast-food ! Kortom... ik ben er klaar voor

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Vraagje....
« Reactie #4 Gepost op: 30-10-2003, 20:21:07 »
hoop wel dat je na dat cp's gevonden zijn je nog kan stemmen op die cp's

dus dat als ze bij cp 4 van vandaag zijn als ik thuis kom
me stem op cp1 cp 2 en cp 3  van vandaag nog kan laten mee doen

zijn toch weer 3 stemmen die een avonturier anders misloopt

als het niet kan hebben ze weinig aan mij tot dat tijd verschil zo groot is dat ze hier op 19 uur nederlandse tijd starten

« Laatst bewerkt op: 30-10-2003, 20:23:30 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re:Vraagje....
« Reactie #5 Gepost op: 30-10-2003, 23:36:05 »
Hey Jeroen,

Ik geloof nooit niet dat ze aan zoveel CP's op een dag gaan komen hoor.
Vorig jaar waren er 5 CP's per week, met af en toe een tussen CP.
3 of 4 CP's op een dag lijkt me dan ook lichtelijk aan de hoge kant.
Ik ga er vanuit dat we/ze er 1, maximaal 2 op een dag zullen vinden en bereiken.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Smelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Vraagje....
« Reactie #6 Gepost op: 31-10-2003, 00:42:42 »

Eneh... nog een vraagje....  ;) heeft iemand contact met de verzenders van de prijzen van vorig jaar..... ** ZUCHT ** heb Stefan vorige keer aan de foon gehad en hem naar het laatste CP in Haarlem gestuurd... hij is goed aangekomen... mijn prijs NOG STEEDS NIET !


Ik heb van de zomer pas na vele telefoontjes mijn prijs ontvangen.
Ik had een jaar adsl-comfort gewonnen dankzij een slotje, mar heb wel een brief gehad dat ik had gewonnen. Als je geen brief hebt word het moeilijk denk ik. Bel anders ff naar Planet 033-4540100/400.

Succes!!!  :-\

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Vraagje....
« Reactie #7 Gepost op: 31-10-2003, 08:06:51 »
Hey Jeroen,

Ik geloof nooit niet dat ze aan zoveel CP's op een dag gaan komen hoor.
Vorig jaar waren er 5 CP's per week, met af en toe een tussen CP.
3 of 4 CP's op een dag lijkt me dan ook lichtelijk aan de hoge kant.
Ik ga er vanuit dat we/ze er 1, maximaal 2 op een dag zullen vinden en bereiken.


als dat zo is hebben we ecxht niks meer tezien en tedoen
na vinden van cp kunnen we dus de rest van de dag de pc uitzetten als dat zo is

1 stipje over de kaart zien gaan is niks aan
vorig jaar keek je om tezien waar de concurenten waren maar die zijn er dit jaar dus niet


veel tijd voor plantracefangame dus als dit waar zou zijn
en de avonturiers gelijk cp door krijgen en niet per kompas gestuurt hoeven teworden
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re:Vraagje....
« Reactie #8 Gepost op: 31-10-2003, 12:19:04 »
Ja ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dat is wat ik denk.
Ook denk ik dat de CP's wel moeilijker zullen zijn dan verleden jaar.
Dan bedoel ik met name het vinden van een specifiek punt in een bepaalde stad.
Verleden jaar ging dat laatste door middel van de foto, ik denk dat we daar dit jaar ook door middel van hints achter moeten komen welke specifieke locatie in een stad gevonden dient te worden.
Dat maakt in ieder geval het puzzelwerk weer intensiever en interessanter.
Wachten totdat de avonturiers bij het checkpoint aangekomen zijn, zal je waarschijnlijk niet kunnen voorkomen.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Vraagje....
« Reactie #9 Gepost op: 31-10-2003, 19:07:16 »
nee dat laatste kan je niet voorkomen
want er is ons al laten lezen dat ze geen stap mogen verzetten tot dat het cp door de gidsen is gevonden

hun zitten duimend en nagel bijtend tehopen dat we die snel vinden terwijl ze de zandloper zien leeg lopen welke aan geeft hoelang ze nog hebben om op het cp tekomen


maar ik denk dat de afstanden tussen de cp's kleiner zullen zijn
als groep kan je geen lift krijgen lijkt mij
wie neemt er 6 mensen met een cameraploeg en weet ik veel wat er rond loopt mee in hun personen wagen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.