Auteur Topic: Idee-tjes voor de site... Verhef je stem  (gelezen 3681 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Idee-tjes voor de site... Verhef je stem
« Gepost op: 27-10-2003, 20:05:00 »
De planetrace gaat na een tijd van strubbelingen dan bijna van start.

Planetrace.org heeft er zin in en staat te trappelen om te beginnen, maar nog wel in de kinderschoentjes. Daarom zoeken we naar mensen die ideeen hebben over wat we nog aan de site zouden kunnen toevoegen veranderen(let wel dit kan van alles zijn zolang het maar te maken heeft met de Planetrace in welke zin dan ook).

Als je vindt dat de site fantastisch is, mag je dat natuurlijk ook melden, maar ook als je denkt dat iets beter kan, aarzel niet. Maar geef naast de opbouwende kritiek , dan ook meteen een bruikbare handvat voor de verbeteringen.

Want de crew van planetrace..org heeft al vaak aangegeven samen met de fans , en de organisatoren niet alleen van de race een succes te willen maken maar zeker ook van deze site.

Planetrace, de race rond de wereld
Planetrace.org, de wereld rondom Planetrace.

Dus ben jij de schoenmaker die met een extra stukje leer onze kinderschoenen wat kan uitbreiden, laat hier van je horen.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 21:03:19 door mapel »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Idee-tjes voor de site... Verhef je stem
« Reactie #1 Gepost op: 27-10-2003, 20:34:06 »
kunnen we niet van de link pagina een pagina maken
waar je alles kan vinden aan links die nodig heb om cp's tevinden

en er ook steeds veel links en info neer zetten
die gaan over het wereld deel waar de avonturiers zijn

zo kan je je een beetje in hun inleven
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Idee-tjes voor de site... Verhef je stem
« Reactie #2 Gepost op: 27-10-2003, 20:51:51 »
Ik zou de pagina die je bedoelt dan eerder een tool pagina noemen of zo , jeroen. Links is voor mij echt voorbestemd aan zaken als de sites van organisatoren, deelnemers etc.

Dat andere is natuurlijk een prima plan . Een heel goede start voor dit meedenk topic.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Idee-tjes voor de site... Verhef je stem
« Reactie #3 Gepost op: 27-10-2003, 20:56:27 »
Jeroen en ook Mollemans, dit is allang het plan, en  het menu was daar al voor aangemaakt. Je kunt het vinden onder PR stuff onder het kopje 'handige' info per etappe. Hier komen links en een heel verhaal te staan over het te bezoeken land. Ja ja,....etappe 1.....grinnik ;)

Dus ook eens in de menuutjes kijken mensen!!!! daar komt meer in te staan dan je zou denken ;D. Maar prima meegedacht Jeroen. Dus blijf spuien.......
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Idee-tjes voor de site... Verhef je stem
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2003, 07:40:37 »
zit er ook een lesprogramma in van hoe de dingen die we krijgen werken ???

heb nog geen idee van hoe het gaat werken

maar goed dat heb niemand dus krijgen we ook niemand warm voor de race

maar daar hebben er meer last van
zolang onze taak vaag is kunnen wij geen nieuwe fans voor het spelen van de planetrace binnen halen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Idee-tjes voor de site... Verhef je stem
« Reactie #5 Gepost op: 28-10-2003, 10:46:02 »
Vooralsnog voldoet dit forum prima denk ik.

Afhankelijk van de rol die de fans gaan krijgen zou er e.e.a. misschien aangepast kunnen worden.
Bijvoorbeeld als de fans alsnog voor 1 avonturier kunnen gaan strijden is het misschien zinvol om per avonturier een forum én chat aan te maken. Maar goed, dat moet blijken, en is denk ik tevens afhankelijk van het feit of planetrace.nl deze opties ook gaat bieden  ???

Vooralsnog: doorgaan, gewoon doorgaan  ;D

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Idee-tjes voor de site... Verhef je stem
« Reactie #6 Gepost op: 28-10-2003, 19:44:35 »
Vorig jaar was er toch ook een utileg over de fotos, de koffercode en de kompassen, dus zal er nu ook wel uitleg komen over wat we moeten doen.

De opmerking van lukiam over avonturiers geralteerde fora, was al een optie die we hebben besproken.

Doorgaan, we zullen doorgaan.


{offtopicmode} Wisten we vorig jaar voor de race iets over wat we voor ons kiezen zouden krijgen? {/offtopic mode}
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline keyanne

  • Forumlid
Re:Idee-tjes voor de site... Verhef je stem
« Reactie #7 Gepost op: 28-10-2003, 20:03:42 »
Niet echt een meedenker, maar even de opmerking...Leuk forum.
Ik ben zelf ook lid van het House Of Angels forum en ETW forum en ik weet als geen ander wat een werk hierin gaat zitten. Ik hoop dat jullie het tijdens de race (en wellicht na die tijd) het vol kunnen houden...
Proficiat!
Ga zo door.. We hebben jullie deze tijd nodig!

....Als de k@t van huis is, danst deze muis op tafel.....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Idee-tjes voor de site... Verhef je stem
« Reactie #8 Gepost op: 28-10-2003, 20:09:52 »
Keyanne, welkom op ons forum. En wat vreselijk aardig, dat je meteen een dik kompliment onze kant uit geeft. Wat je zegt is helemaal waar. Het is een puist werk,...wil je niet weten. Maar o wat is het toch leuk om te doen. Maar hulp van onze users is altijd welkom. Als je info tegen komt die we zouden kunnen gebruiken,...meldt het!!. We willen deze site zo kompleet maken als maar kan.

En als planetrace is afgelopen,.......hahaha, dan komt er een nieuwe verassing voor jullie reken daar maar vast en zeker op. Hou realitynet in de gaten :D :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....