Poll

Heeft de planetrace het fout gedaan

Ja
8 (42.1%)
Nee
7 (36.8%)
weet niet
4 (21.1%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Selectie  (gelezen 3400 keer)

Offline r.stoffer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Selectie
« Gepost op: 16-10-2003, 13:40:36 »
 ???

Ik hoor een hoop frustratie over alles en nog wat.
ook van mijn kant hoewel ik me daar nou wel heb bij neergelegd.
alleen nu komen er weer verhalen van de selectie die niet echt klopt misschien dat deze vraag een duidelijker beeld geeft van eventuele frustratie en dat de planetrace mocht hij volgend jaar weer doorgaan op deze manier of een andere manier zal moeten gebeuren.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Selectie
« Reactie #1 Gepost op: 16-10-2003, 13:48:35 »
???

Ik hoor een hoop frustratie over alles en nog wat.
ook van mijn kant hoewel ik me daar nou wel heb bij neergelegd.
alleen nu komen er weer verhalen van de selectie die niet echt klopt misschien dat deze vraag een duidelijker beeld geeft van eventuele frustratie en dat de planetrace mocht hij volgend jaar weer doorgaan op deze manier of een andere manier zal moeten gebeuren.

Ron, die verhalen zijn de wereld in geholpen door een bekende van Henk-Jan Koershuis die om één of andere privéreden een hele erge rancune koestert tegen hem. Op die manier wordt de sfeer op het forum aangetast en het plezier voor de anderen verstoort. Wij zullen adequate maatregelen nemen zodat dit soort stemmingmakerij zo min mogelijk voorkomt. Voorkomen kunnen we het niet helemaal, maar we proberen voor de mensen die wel leuk en positief en sportief de race in willen gaan dit forum een gezellige plek te laten zijn
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline r.stoffer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Selectie
« Reactie #2 Gepost op: 16-10-2003, 13:53:40 »
Helemaal mee eens
ik wil ook gewoon weer kijken zoals het gaat dit jaar maar niet alleen een of twee personen hebben negatief gereageerd ook op andere forums en hier ik hoop alleen dat de mensen alleen ja of nee stemmen en dan weer verder kunnen gaan met de planetrace ik ben namelijk erg benieuwd hoe het dit jaar zal gaan.
Ik hoop dat alle negatieve reacties zodirect gewoon over zijn en dat iedereen lekker meedoet.
maar je mag natuurlijk niet als er iemand iets negatiefs heeft dit voorbij laten gaan iedereen heeft recht op zijn mening maar moet wel onderbouwd zijn.
Dus ga niet alles eruit filteren wat negatief is

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Selectie
« Reactie #3 Gepost op: 16-10-2003, 13:59:39 »
Dat gebeurd ook niet Ron, alleen als de berichtgeving getuigt van het geen respect hebben voor elkaar. Beledigingen zijn wij hier niet van gediend. Opbouwende kritiek wel. En denk je niet dat op de andere fora dezelfde persoon bezig is??
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline r.stoffer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Selectie
« Reactie #4 Gepost op: 16-10-2003, 14:10:17 »
Prima

maar wat  mensen schrijven op de man af en iemand wil een persoon beledigen haal er maar vanaf want dat hoef ik ook niet te lezen, maar wat ik bedoel is dat er dingen gezegd worden door mensen uit de selectie dat er bijvoorbeeld een niet doorgaat vanwege het vele reizen wat ze gedaan heeft en een andere doorgaat die ook al de hele wereld heeft gezien dat rijmt bij mij niet.
en ik zag de planetrace race als een fysieke race en niet als gtst.
dus daar doel ik op.
daarom hoop ik wel dat als het eenmaal begonnen is dit allemaal weer snel vergeten is en dat we weer massaal achter de pc zitten om mee te doen.
maar volgend jaar als dat komt toch even anders vooral de selectie.


Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:Selectie
« Reactie #5 Gepost op: 24-10-2003, 14:24:56 »
Bij een selectie voor een TV programma wordt natuurlijk ook gekeken naar WIE je bijelkaar zet en hoe je kop het doet op TV. Die mensen moeten het namelijk wel leuk maken om naar te kijken. Kijkcijfers weet je..... ;)

Als het goed is weet je dit als je meedoet.

Ik heb nog niet alle posts gelezen maar ik zie een aantal mensen die niet goed tegen hun verlies kunnen (en daarom al niet geschikt zijn  ::) )

De hele opzet rammeld nog wel, vind ik ook, maar zeuren over de selectie heeft nu geen zin meer lijkt me....

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Selectie
« Reactie #6 Gepost op: 24-10-2003, 20:54:48 »
Wordt er nu nog over de selectie gepraat??
hey.. even een tip: dat heeft geen zin meer hoor...    ::)

sluit me verder bij Fie Ro aan...   ;)

clautje   8)
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Selectie
« Reactie #7 Gepost op: 24-10-2003, 21:08:08 »
Selectie?? Wat is dat??? LOL!!

Ik heb heeeeeeeel lang in de top 10 gestaan tijdens de voorselectie (dus met mijn gezicht op www.planetrace.nl) en er zijn nu al mensen die mij vragen of ik misschien aan de selectie heb deelgenomen ofzo... whahaha!

Bitter zijn over de uitslag?? Dat totaaaaaaaaaal niet! Ik hoop alleen wel dat mijn favorieten hun best gaan doen! Kom op Ellen en Henk-Jan!!! You can do it!!!


Love,

XxX Shirley