Auteur Topic: Het laatste nieuws over de PlanetRace  (gelezen 95378 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Het laatste nieuws over de PlanetRace
« Gepost op: 24-10-2003, 15:41:59 »
1 Nov- Let the Race begin

Volgende week van start met PlanetRace!Met nog maar 1 week te gaan, loopt de spanning op en zijn de Avonturiers de dagen aan het aftellen om aan de waanzinnige reis te beginnen. De voorbereiding is in volle gang, het werven van zoveel mogelijk Gidsen voor de noodzakelijke steun tijdens de race, is hier een belangrijk onderdeel van. Hun rol is voor de Avonturiers van ‘levensbelang’ en daar raken de Avonturiers zich steeds meer van bewust.

Op 1 november zal de PlanetRace vervolgd worden en gaat de reis dan écht van start De Avonturiers zijn tijdens de hele reis live te volgen via de website www.planetrace.nl . In het televisieprogramma, dat vanaf dinsdag 11 november wekelijks te zien is op Yorin en door wordt door niemand minder gepresenteerd dan Tim Immers. Tim heeft zijn veelzijdigheid reeds bewezen als acteur/zanger/presentator/producent en is hierdoor voor velen geen onbekend gezicht op de buis.
Met het naderen van de daadwerkelijke reis, wordt ook het belang van de Gidsen steeds groter. Als Gids neem je deel aan het spektakel door de Avonturiers te helpen in hun zoektocht naar de checkpoints. Zij weten niet waar hun volgende bestemming is…jij als Gids kan hierachter komen: via internet, televisie en radio! Ga naar de site van PlanetRace en klik op “Help Ons”! Wil je eerst meer uitleg over het spel? Klik dan over “Over PlanetRace”.

Bron: planetrace.nl


{edit: titel topic gewijzigd - Malcolm}
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 16:57:11 door Malcolm »

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #1 Gepost op: 24-10-2003, 15:43:54 »
Wil je eerst meer uitleg over het spel? Klik dan over “Over PlanetRace”.

Ik zal wel een blind paard zijn, maar "Over PlanetRace" kan ik nergens vinden op hun site  ???

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #2 Gepost op: 24-10-2003, 17:38:18 »
Als Gids neem je deel aan het spektakel door de Avonturiers te helpen in hun zoektocht naar de checkpoints. Zij weten niet waar hun volgende bestemming is…jij als Gids kan hierachter komen: via internet, televisie en radio! Ga naar de site van PlanetRace en klik op “Help Ons”! Wil je eerst meer uitleg over het spel? Klik dan over “Over PlanetRace


Nou ik ben geen paard en ook niet blind........mare er staat niets wat we al niet weten

Touchwood

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #3 Gepost op: 24-10-2003, 19:17:00 »
Ik zal wel een blind paard zijn, maar "Over PlanetRace" kan ik nergens vinden op hun site  ???

als je klikt op help ons
dan zie je het daar staan

maar is allemaal oude info
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #4 Gepost op: 24-10-2003, 23:31:06 »
Er is weer een ietsie pietsie nieuws, kijk bij PR-stuff/laatste nieuws
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #5 Gepost op: 25-10-2003, 10:32:04 »
Er is weer een ietsie pietsie nieuws, kijk bij PR-stuff/laatste nieuws

Citaat
Overigens is ons bezoek aan hen niet voor niks geweest. Men heeft een aantal van jullie suggesties ter harte genomen en hier en daar wat aangepast. Wat...., dat verklappen we nog even niet. Laat het allemaal maar een grote verassing worden.

Verrassingen zijn leuk, maar ik vraag me af of het in dit geval zo verstandig is.  ::)
Veel fans zitten met juist deze grote vraag: wat wordt de rol van de fans, kunnen de fans nu wel of niet voor 1 avonturier strijden?
Juist het antwoord op díe vraag is voor een fiks aantal voorlopige fans bepalend in hoeverre ze zich juist wel of niet voor PR willen gaan inzetten.
Deze onduidelijkheid (verrassing zo je wilt) maakt ook dat er niet volop nieuwe fans gezocht worden om de simpele reden dat niet veel mensen enthousiast worden voor een concept waarbij de uiteindelijke rol van de fans nog steeds in een grote vlaag mist blijft hangen.

Waarom alles zo vaag houden  ???

Daarbij (en dat is op dit forum al eerder aan de orde geweest):
PR had juist door vóóraf duidelijkheid te geven over exacte regels, zowel voor avonturier als fan, al een aardig enthousiaste achterban kunnen vormen.
I.p. moet PR daar nú nog mee gaan beginnen. Een gemiste kans. Juist omdat de kijkcijfers uiteindelijk gaan bepalen of PR een hit wordt of niet. En wie heeft er nu al van PR gehoord (op een enkele enthousiasteling op dit forum na dan)  ???

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #6 Gepost op: 25-10-2003, 11:19:19 »
Lukiam, ik kan je daar wel gelijk in geven, maar het verzoek van Advance aan ons is, dat wij niet eerder publiceren dan dat zij dat doen op hun site. Ik vind dat een redelijk verzoek. Het is al mooi dat we (hele kleine) tipjes van de sluier opgelicht hebben gekregen, zodat we jullie in ieder geval gerust kunnen stellen. We zullen het daar voorlopig even mee moeten doen :-\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #7 Gepost op: 25-10-2003, 14:05:40 »
het verzoek van Advance aan ons is, dat wij niet eerder publiceren dan dat zij dat doen op hun site.

Mapel, mijn kritische opmerkingen zijn ook aan Advance gericht, zeker niet aan jullie.

Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #8 Gepost op: 27-10-2003, 01:12:05 »
Welk (hele kleine) tipjes van Advance mag dat dan wel niet zijn .?.?.?.
kom op zeg het is toch zwaar ****PIEP****
Het lijkt er op dat de communicatie tussen Gidsen en avonturiers er nu al niet beter op gaat worden .. dit kan leuk worden zeg  :'(

« Laatst bewerkt op: 27-10-2003, 01:20:32 door Bianca_2002 »
Groetjes, Bianca (ex-avonturier)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #9 Gepost op: 27-10-2003, 01:13:59 »
 Het komt allemaal gauw genoeg op hun site Bianc. Nogmaals daar zullen we het even mee moeten doen. ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #10 Gepost op: 27-10-2003, 01:21:00 »
sorry , geen verwijt naar jullie Mapel ! .. maar Advance laat echt niets los !!!
Ik vind dat de info die tot nu toe naar buiten is gekomen naar de gidsen toe
super slecht is.... Jammer voor al de mensen die zo graag net even dat stapje meer willen doen  voor de avonturiers.
Groetjes, Bianca (ex-avonturier)

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #11 Gepost op: 27-10-2003, 07:19:11 »
ook ik zit tewachten op wat onze rol nu eigenlijk wordt
zoeken we alleen cp ? en moeten dan gewoon wachten tot ze er zijn ??? dan mogen ze wel een geluidje er op zetten dat afgaat als ze er zijn

want ga niet 3 uur naar een kaartje staren
waar zeer weinig gebeurt

dan ga ik onder tussen gewoon andere dingen doen tot ze er zijn
planetracefangame bv

ook wil ik weten waar ze starten zo dat ik bij de start kan zijn
heb dat vorig jaar gemist
dus me binding met de avonturiers was al wat minder

maar dat laten ze denk ik nog wel weten
want is gratis reclame voor het tv programma al die mensen lijkt mij


Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #12 Gepost op: 27-10-2003, 10:39:26 »
kom op zeg het is toch zwaar ****PIEP****
Het lijkt er op dat de communicatie tussen Gidsen en avonturiers er nu al niet beter op gaat worden .. dit kan leuk worden zeg  :'(

Ben het helemaal met je eens Bianca!

De Avonturiers hebben blijkbaar stijgijzers uitgezocht voor de écht koude gebieden. Maar Advance laat de fans/gidsen nú al geruime tijd in de kou staan door onduidelijk te zijn én blijven over onze rol.

Voor mezelf en een fiks aantal mensen in mijn omgeving is de motivatie om als fan nog mee te doen in ieder geval tot vér ónder het  nulpunt gedaald. En mensen 'ronselen' als fan doe ik al helemaal niet meer.
Nog ff en er blijft maar een héél klein groepje fans over (m.n. vrienden en familie van de avonturiers) en dan hoeft PR  helemaal niet meer van start te gaan omdat dat kleine groepje al helemaal niet voor voldoende kijkcijfers kan zorgen...

Advace/Eyeworks laat hier een fiks aantal kansen onbenut, en dat vind ik 'een beetje (heel erg) dom'  >:(


Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #13 Gepost op: 31-10-2003, 11:59:02 »
De PlanetRace begint morgen om ongeveer 12.00 uur.

Bron: planetrace.nl


Verder info over de rol van de fans ontbreekt nog.
Helaas...... :-[ :-[ :-[
Ook is er op de site van planetrace.nl nog geen forum, chatroom of beschrijving van de spelregels te vinden  :-[ :-[

We moeten dus nog steeds geduld hebben  :( :(
« Laatst bewerkt op: 31-10-2003, 12:03:29 door lukiam »

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #14 Gepost op: 31-10-2003, 12:04:41 »
12 uur schiphol, de een zegt balie 3 de ander 25, maar beiden bij Varig airlines... Weet iemand wat Vincent bedoelde met de eerste tip die hij gevonden heeft? Ennuh, wanneer komt die Panorama uit eigenlijk??

 :-*
« Laatst bewerkt op: 31-10-2003, 12:07:16 door Shirley »
XxX Shirley

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #15 Gepost op: 31-10-2003, 12:19:13 »
Niet bij de incheckbalie moeten ze zijn maar bij de balie van Varig zelf denk ik. Die bevindt zich in vertrekhal 3
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #16 Gepost op: 31-10-2003, 12:23:30 »
Misschien dan Hal 3 Balie 25?
XxX Shirley

Offline Stella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #17 Gepost op: 31-10-2003, 13:04:44 »
Zoals Mapel het eerder heeft aangekondigd, men kan ons om de tuin leiden he. Verzamelen bij Varig Bali, hal 3 is wel erg ver van de andere hallen.
Ik heb daar eens rond gedolt :(. Maar op de tekening zie ik nog twee bali's staan, van welke vliegmaatschappijen zijn die???????

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #18 Gepost op: 31-10-2003, 15:47:10 »
Er zij  er nog veel meer. De balies die je ziet zijn de incheckbalies niet te desk van de airlines zelf.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Het laatste nieuws van planet.nl
« Reactie #19 Gepost op: 31-10-2003, 17:15:18 »
Kijk voor de verdere discussie over Checkpoint 1 bij het betreffende topic
hier dus
« Laatst bewerkt op: 31-10-2003, 17:17:58 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....