Hallo Beste PP FANS!
Hier spreekt SpeedyHJ Alias Henk-Jan. Een aantal dagen weer in het land. Wat is er veel gebeurd. Alle betreffende internet sites zijn overspoelt met info over de Planet Race. Geweldig dat Zooooooooooooveel mensen zich hebben bezig gehouden met dit (dus ons en jullie!) avontuur. Ik heb heel kort het gastenboek van PP (ja zo noemde ik m; en dat mocht
)doorgelezen. Er staan veel positieve dingen in. Helaas staan er ook negatieve dingen in en wordt nog wel s de link met mij en mijn fans gelegd. Niet doen beste mensen! Ik heb met Peter Paul een wereldtijd gehad! Echt waar. Het is juist goed dat ik en Peter Paul degenen waren die met elkaar vaak in discussie gingen. Soms kon PP de boom in, soms kon HJ de boom in! Dat is menselijk. Dat hoort bij twee verschillende mensen met een uitgesproken mening die 24 uur per dag bij elkaar zitten. Wat niet op camera is weergegeven is het volgende: na IEDERE discussie, 'ruzie', meningsverschil, of wat dan ook waren het PP en HJ die elkaar de hand gaven, elkaar eerlijk en oprecht in de ogen keken en weer verder gingen. PP heeft respect voor HJ en Ik heb ook zeker respect voor PP. Wat hij op het paard heeft gepresteerd is echt werelds. Deze bikkel heeft gepresteerd. Tuurlijk was ik zijn rookgedrag wel eens zat, maar zo was hij mij ook wel eens zat. De waarheid is dat pp en ik goed met elkaar overweg kunnen en dat we elkaar na de PR2003 zeker nog gaan zien. Dat moet genoeg zeggen over onze band. Vanavond zie je in uitzending 3 weer een 'ruzie' tussen pp en mij. We hebben dit uitgepraat en het echte beeld is moeilijk te volgen via de tv. Vaak krijg je een verkeerd beeld. Reken er maar op dat wij 2 weten wat we aan elkaar hebben. Dat we zeker niet altijd op 1 lijn zaten, maar dat wel zeeeeeeeeeeker weten dat we respect hebben voor elkaar en dat een ieder zijn kwaliteiten heeft! Kijk naar mijn filmpje op planet.nl Daar zie je dat ik 10 minuten na het wegstemmen gigantisch baal van het feit dat ik eruit ben en dat ik geen hard feelings heb tegenover PP of wie dan ook. Zó wordt het spel gespeeld, dit zijn de regels, laten we daar dan van genieten en echt.............wij hebben een wereldtijd gehad. Hopelijk jullie ook!
Succes met jullie voortzetting voor PP! Be KIND! Ik ga jullie zien!
Sportieve groeten SpeedyHJ