Ja,
Daar is hij weer. Jullie weten ik heb een eigen mening, maar door de onduidelijkheden, mensen die de twinstigste niet kunnen en de korte termijn een zaaltje te regelen,
TREK IK DE VOLGENDE CONCLUSIE!!!!!!!!
Het feest dat in eerste instantie door de fans van Ellen is georganiseerd is ondertussen uitgegroeit tot HET eindfeest van de avonturiers van Planet Race 2003. Alle AVO's van 2002 en 2003 zijn aanwezig en zij nemen allen hun eigen fans en gidsen mee.
Het zou wel erg eigewijs zijn dit feest zelf proberen te overtreffen, als je deze club al samen hebt de 13de. Vandaar dat ik mijn eigen feest wil samenvoegen op deze avond. Zoals beloofd kunnen de mensen die op mij hebben gestemd rekenen op een kleine verfrissing en zal ik voor hun een aantal consumpties proberen te regelen als schrale tegemoedkoming voor de ontzettend grote steun, (RSI handjes) die zij mij hebben gegeven tijdens de race. Ik zal jullie niet vergeten, zoals toegezegd.
Laten we van de 13de gewoon een KNALFEEST maken en de Stairway in Utrecht (landelijk centraal) omtoveren tot een groot "Planet Race paleis"!!! Ik begrijp heel goed dat ik hiermee sommige mensen moet teleurstellen, maar het schijnt de beste oplossing en soms moeten beslissingen zo vroeg mogelijk genomen worden. Ik hoop daarom, dat ik zoveel mogelijk van jullie mag verwelkomen op dit PR Feest.
Laat net als de 20ste wel aan mij weten, dat je komt, in verband met de consumpties. Schrijf mij een prive bericht op
www.planetrace.org, en geef aan wie je meeneemt, zodat ik een gasten boek voor mijzelf kan opstellen en een zooi consumpties voor jullie kan regelen.
Bedankt en we gaan er de dertiende een onvergetelijke avond van maken!!! Spread the word!!!
Peter-Paul