Auteur Topic: Gids "verongelukt"  (gelezen 2986 keer)

Offline edge

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Gids "verongelukt"
« Gepost op: 12-11-2003, 08:28:41 »
Jongens en meisjes: doe toch voorzichtig! Je hoeft niet mee om ze te gidsen... :P

In de stromende regen zijn de Avonturiers te paard onder begeleiding van een gids naar het laatste checkpoint van vandaag geleid. Ook als gids ben je niet gevrijwaard van gevaar. Dat blijkt als de Avonturiers onder zijn leiding een smal rotsachtig bergpaadje volgen. Zijn paard glijdt weg over de glibberige rotsen en schuift van het pad. De gids komt daarbij knel te zitten onder zijn paard. Henk-Jan bevindt zich op dat moment achter hem en doordat ze vrij dicht op elkaar zitten wordt ook hij bijna van het pad getrokken. Gelukkig gaat hij er niet achteraan, maar door de onverwachtse beweging verliest hij het evenwicht en valt van zijn rijdier.
Als de gids uit netelige positie bevrijdt is, trekt de groep verder. Even is men bang dat de man zijn been gebroken heeft. Maar eenmaal bij het kamp aangekomen constateert Marije de VGZ-arts geen breuk, maar een zware kneuzing.
Ook Henk-Jan is er niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Hij heeft zijn enkel verstuikt, en heeft daar behoorlijk last van. Vannacht rust is het voorschrift van de dokter, morgen kijken we verder. Het gaat goed met de PlanetRacers, een Avonturier licht sneeuwblind en een bijna te paard van een berg af. De PlanetRace is niet zonder risico, en dat blijkt maar weer.

Je kunt overigens nog wel gewoon op de twee gehandicapte Avonturiers stemmen hoor.

Offline RedFlag

  • Forumlid
  • Een goede slotemaker gezocht
Re:Gids "verongelukt"
« Reactie #1 Gepost op: 12-11-2003, 09:15:18 »
Verongelukken is nogal een zware omschrijving hoor!
In eerste instantie denk je aan een dodelijk ongeval, iets wat verongelukken betekent, maar GELUKKIG is dat dus niet het geval.
Go Ellen Go!  Go Ellen Go!

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re:Gids "verongelukt"
« Reactie #2 Gepost op: 12-11-2003, 09:23:50 »
Dat was ook mijn eerste gedachte!
Beetje een vreemde titel
Greetings

Offline Pim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • één champignonnetje tralalala
Re:Gids "verongelukt"
« Reactie #3 Gepost op: 12-11-2003, 11:09:43 »
soap titel!!!  ;D ;D ;D
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Gids "verongelukt"
« Reactie #4 Gepost op: 12-11-2003, 11:13:09 »
HAd er vannacht ook een stukje over geplaatst onder topic Kritiek, maar de site had wat troubles dus niet meer terug te vinden..


Ik las de titel en mijn hart ging 20x sneller...
In mijn vizie betekent verongelukken het leven laten....

Volgens de van Dale ook:

ver·on·ge·luk·ken (onov.ww.)
1 door een ongeluk omkomen

dus zou het iets minder kunnen Planetrace??? Beter voor mijn hart.......    ;)
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Gids "verongelukt"
« Reactie #5 Gepost op: 12-11-2003, 12:57:19 »
Als ze nou met alles eens zo naar ons luisteren... pfffffffff

Inmiddels staat er op de site... "gids krijgt ongeluk" bij de foto. Als je dan het nieuws aanklikt staat er nog wel steeds "gids verongelukt" maargoed.... (edit: ook dat is nu bijgewerkt - staat nu ook "gids krijgt ongeluk")het eerste nieuws klinkt niet meer zo hard....

WAHAAAAAAAAAA... veranderden ze de kaart en de hints nu ook maar zo snel !!!