Auteur Topic: Etappe 2 - CP 4  (gelezen 28095 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 4
« Reactie #120 Gepost op: 10-11-2003, 19:27:27 »
CP is al gevonden, ze zijn al onderweg


Wie, wat en vooral: waar  ???

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 4
« Reactie #121 Gepost op: 10-11-2003, 19:28:27 »
Weeeeeeeer wat nieuws :(

ik snap écht niets van de kaart hoor
« Laatst bewerkt op: 10-11-2003, 19:36:04 door looneyCe »

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 4
« Reactie #122 Gepost op: 10-11-2003, 19:43:01 »
De nieuwe hints staan alweer online, doorzoek het de partnersites, luister naar Yorin FM en houdt natuurlijk het Gidsboek op onze kaart in de gaten. Denk je het volgende checkpoint te weten, markeer dan jouw punt op de kaart.

Nah... gevonden dus.... Op naar CP 5

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 2 - CP 4
« Reactie #123 Gepost op: 10-11-2003, 19:57:14 »
he....ben ik ff weg...kan nie meer prikken nie meer stemmen..wat heb ik nu weer voor mijn neus  ??? ben ikke dus cp van daarnet kwijt  ???is er een volgende bezig ???

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 4
« Reactie #124 Gepost op: 11-11-2003, 06:08:58 »
Hints verklaard

Thermas de Huife in hints



Jullie hadden nog recht op de verklaring van de hints voor het thermische rustoord. Bijna was het niet op tijd geraden, bijna waren de Avonturiers vast komen te zitten op de vulkaan... Het was blijkbaar weer behoorlijk moeilijk. Hier komen de oplossingen:

 


Hint nummer een bestond uit de cover van Relax van Frankie goes to Hollywood begeleid door de volgende regel uit ‘The Reflex’ van Duran Duran.

Why don't you use it try not to bruise it buy time don't lose it ...


Dit moest je combineren om tot een rustoord te komen; in dit oord kun je relaxen, maar ook een reflexology behandelingen ondergaan.


 


Nummer twee was een afbeelding van de rivier Liucura, vergezeld door deze regel:

40 boven 0, tenzij je hier in springt.


Dit rustoord is gesitueerd aan bovengenoemde rivier en is vooral vermaard om zijn thermische baden. Nadat je in deze baden van meer dan 40 graden heb gezeten kun je in de rivier Liucura met ijskoud water springen. De rivier ontspringt namelijk in de bergen, altijd koud.

Hint nummer drie:
Ook gedurende onze zomer.
Borduurt verder op hint nummer twee, als het hier zomer is het in Chili winter. Dan zijn deze baden nog net zo heet, en de rivier waarschijnlijk nog net iets kouder.

Inmiddels is er alweer enige tijd een nieuwe moeilijke hint te vinden onder het Hintboek op de kaart. Doe jullie best Gidsen!



Bron: http://www.planetrace.nl/main.php?open=http%3A//www.planetrace.nl/news.php%3FNewsID%3D45
« Laatst bewerkt op: 12-11-2003, 19:37:28 door lukiam »