Auteur Topic: Vragen voor Citta: Hoe was het daar in Brasil?  (gelezen 3197 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Vragen voor Citta: Hoe was het daar in Brasil?
« Gepost op: 8-11-2003, 16:01:42 »
In dit topic kunnen jullie je vragen stellen aan Citta. Vraag maar gewoon wat in je opkomt. de bedoeling is dat ze er vragen uitpikt en die beantwoord. We zullen die dan beantwoord en wel op haar profiel pagina zetten. :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Vragen voor Citta: Hoe was het daar in Brasil?
« Reactie #1 Gepost op: 9-11-2003, 03:28:47 »
Citta,
Ik denk dat je je beroerd voelt dat je nu moet stoppen.
Hoe is de week in brazilie voor jou geweest. Had je er serieus rekening mee gehouden dat je er na 1 week uit zou vliegen?
Ik begrijp dat het en nek aan nek race is geweest.
Wat zijn je leukste herinneringen aan de eerste week?
Ben je al terug in Nederland?
groet

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Vragen voor Citta: Hoe was het daar in Brasil?
« Reactie #2 Gepost op: 9-11-2003, 07:59:49 »
Ga je je nu als fan inzetten voor een andere avonturier en zo ja: voor wie?

Blijf je kontakt houden met de andere avonturiers of heb je het na 1 week zeer intensief reizen en optrekken met elkaar wel gehad met de anderen (wat ik overigens niet hoop!)?

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Vragen voor Citta: Hoe was het daar in Brasil?
« Reactie #3 Gepost op: 9-11-2003, 08:37:45 »
Citta op schiphol liep je nog als enige op je eigen schoenen ben je dat blijven doen ?
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Vragen voor Citta: Hoe was het daar in Brasil?
« Reactie #4 Gepost op: 9-11-2003, 10:47:47 »
Dan meteen maar de volgende vraag voor jou Citta:

Eerst lijkt het me voor je al vervelend dat je als eerst avonturier de PR al na 1 week moet verlaten.

Werd je alleen op het vliegtuig gezet terug naar NL of reisde er iemand van de crew met je mee (ik kan dat laatste me wel niet voorstellen, maar wil het wel graag weten)?

En dan land je ook nog met vertraging in Lissabon en moet je úren wachten op de volgende vlucht....

Met het evt. balen van als eerste uit de race zijn, het overbruggen van het tijdsverschil (jetlag) én de vertraging nu ook nog eens: had je niet ontzettend de pest in Lissabon?


Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Vragen voor Citta: Hoe was het daar in Brasil?
« Reactie #5 Gepost op: 9-11-2003, 10:50:44 »
Nog een vraag:

Heb je tijdens je reis een dagboek bijgehouden en zo ja zou je dit hier online willen zetten (z.n. gecensureerd door jezelf natuurlijk)?

Met daarbij ook natuurlijk datgene wat ná je thuiskomst op je af komt, bv interviews voor de televisie, voor Panorama, de evt. bekendheid in je plaats van herkomst, etc. etc.

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Vragen voor Citta: Hoe was het daar in Brasil?
« Reactie #6 Gepost op: 9-11-2003, 13:32:58 »
Allereerst vind ik het jammer voor Citta dat ze er na een week al uit is.

Nog een vraagje aan Citta:

Onverwachts zagen wij dat jullie ook "opdrachten" moesten vervullen onderweg. Wat voor opdrachten waren dit ? (die vraag is misschien wel ten overvloede omdat we dat wel zullen zien dinsdag tijdens de uitzending).
En wisten jullie dat jullie die opdrachten moesten uitvoeren of kregen jullie dat (net als ons) op het laatste moment te horen ??


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Vragen voor Citta: Hoe was het daar in Brasil?
« Reactie #7 Gepost op: 9-11-2003, 19:37:43 »
Jammer Citta dat je als eerste bent afgevallen. Ik heb nog wel een vraagje aan je. Zoals je zei op de chat voor je wegging, ben je. toen je wist dat je mocht meedoen, gaan cardio-fitnessen. Heb je het idee dat je daar (zo kort van te voren) nog wat aan hebt gehad? (Was ik gewoon even nieuwsgierig naar ;D ;))
Geniet nooit met mate...