Auteur Topic: Hints, de Uitleg  (gelezen 3994 keer)

Offline looneyCe

  • Forumlid
Hints, de Uitleg
« Gepost op: 6-11-2003, 22:13:35 »
Hints, de Uitleg..... Ik zou het wel fijn vinden als we van alle hints de uitleg krijgen.
Dat van die dolfijnenbaai (CP 11 ??) dat was wel duidelijk. Al voordat de avo's bij San Antonio was heeft iemand gewezen op het uitkijkpunt bij de Dolfijnenbaai.

Maareh.... de verklaring voor de hint van San Antonio (dat was met dat stukje tekst uit een nummer van de Beach Boys) mis ik. Misschien dat PR vanaf nu ALLE hints zou kunnen uitleggen en deze dan hier gepost kunnen worden.

Offline RedFlag

  • Forumlid
  • Een goede slotemaker gezocht
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #1 Gepost op: 7-11-2003, 10:56:21 »
Ik denk niet dat ze dat doen.
Het niet uitleggen van de hints is een uitstekende manier om hun blunders te camoufleren.
Ze zullen wel alleen hints uitleggen die h'un goed in hun straatje vallen . . . .
Go Ellen Go!  Go Ellen Go!

Offline krelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jíj FIT genoeg voor de Planet Race
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #2 Gepost op: 7-11-2003, 12:10:59 »
 :'(
Flauw hoor red flag om zo af te geven op .nl
Misschien was die hint gewoon te gemakkelijk om uit te leggen, of juist te moeilijk en wist degene die dienst had het zelf niet :D...Of werken er daar gewoon een paar mensen keihard dag en nacht om dit voor ons te doen, en schoot dit er net effe bij in onder het mom....da's nou geweest, nu snel door met de nieuwe stukken.

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #3 Gepost op: 7-11-2003, 12:14:56 »
:'(
Flauw hoor red flag om zo af te geven op .nl
Misschien was die hint gewoon te gemakkelijk om uit te leggen, of juist te moeilijk en wist degene die dienst had het zelf niet :D...Of werken er daar gewoon een paar mensen keihard dag en nacht om dit voor ons te doen, en schoot dit er net effe bij in onder het mom....da's nou geweest, nu snel door met de nieuwe stukken.

Denk niet dat het een kwestie is van afgeven op vind ik. Zij bepalen de CP's én de hints. Het lijkt mij dat ze zoiets op papier hebben staan. Moet toch niet zo moeilijk zijn om deze per CP te verklaren.... ze bedenken zoiets toch niet zomaar... "dienst hebben of geen dienst hebben" maakt toch nix uit ??

Nogmaals... ik hoop dat ze per CP de gegeven hints uitleggen zodat we ze hier kunnen posten en iedereen terug kan kijken en begrijpen hoe men tot een bepaald CP is gekomen.

Offline krelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jíj FIT genoeg voor de Planet Race
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #4 Gepost op: 7-11-2003, 12:31:58 »
Oké red flag, ik zie dat het niet kwaad bedoeld was, maar je had het over blunders verdoezelen enzo.

Qua uitleg: de Beach Boys kwamen uit San Antonio (maar dan in California...)

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #5 Gepost op: 7-11-2003, 12:36:43 »
KIJK.... aan zo'n antwoord hebben we wat !! CHAPEAU Krelis

Maar kunnen we dan hieruit concluderen dat Krelis meer "hintverklaringen" kent ??

Dan graag even kijken naar de vraag van "Sciolto" in het topic CP 12  ;D

En dan zie ik je in ieder geval heeeeeeeel graag dagelijks een aantal malen terug om te posten in dit topic ;) Hoop dat we dan een sticky topic kunnen krijgen en dat verder niemand anders meer post dan mensen die de exacte hintverklaring kunnen zoals ie door Planetrace bedacht is  ;D

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #6 Gepost op: 7-11-2003, 12:38:34 »
De organisatie mag best aangesproken worden op het geven van uitleg over de hints waarmee ze ons (eventueel) het bos in sturen. Als blijkt dat ik straks uren voor niks heb zitten te puzzelen omdat de uitleg als een "tang op een varken" slaat dan haak ik snel af. Het feit dat mijn broertje meedoet aan de race zorgde ervoor dat ik na (2x5)+27 etc niet meteen de handdoek in de ring gooide, maar er zijn grenzen.

Sciolto
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #7 Gepost op: 7-11-2003, 12:43:18 »
 ;D krelis!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #8 Gepost op: 7-11-2003, 21:56:00 »
CHAPEAU ORGANISATIE PLANETRACE !!!!!!!!

Deze manier graag van ieder CP vanaf nu ;)

Hier is de uitleg van de hints van Fort Orange (laatste CP in Brazilië)


Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #9 Gepost op: 9-11-2003, 19:21:16 »
Hierbij de hints + uitleg van Etappe 2 - CP 2 PUCON


Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #10 Gepost op: 10-11-2003, 12:37:58 »
Uitleg hints Etappe 2 - CP 3 Villarica

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #11 Gepost op: 11-11-2003, 11:36:27 »
CHAPEAU ORGANISATIE PLANETRACE !!!!!!!!

Deze manier graag van ieder CP vanaf nu ;)



Ehhh looneyCe,

Planetrace.nl geeft al een tijd de hintuitleg op deze manier weer. Eerst plaatste ik ze in topic 'Het laatste nieuws van PlanetRace, maar al een tijdje plaats ik ze bij het betreffende CP (voor de overzichtelijkheid). Alleen CP 10 (Baio de Santo Antonio) hebben ze vergeten te vermelden.

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Hints, de Uitleg
« Reactie #12 Gepost op: 11-11-2003, 11:53:17 »
Het berichtje dat je citeert is van 7 november. Dat was een van de eerste dagen dat PR dat deed