Auteur Topic: Oproep tot boycot van het ezeltje prik spel  (gelezen 3542 keer)

Offline Micky2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • may the force be with you
Oproep tot boycot van het ezeltje prik spel
« Gepost op: 5-11-2003, 15:01:24 »
Hierbij wil ik jullie oproepen om vanaf nu het Ezeltje Prikspel/Kaartje Prikken van de Planetrace te boycotten. Moet je toch prikken om te kunnen stemmen, prik dan in zee. Waarom deze oproep? Ik zie dit als de enige manier om aan PlanetRace duidelijk te maken dat het ons ernst is met onze klachten en de organisatie van PlanetRace te dwingen om dit spel aan te passen. Zonder ons Gidsen kunnen de avonturiers immers niet de coordinaten krijgen voor het volgende CP.

Wat kunnen we bereiken met deze boycot:

1. Duidelijke spelregels van PlanetRace

2. Aanpassing van het Prikspel d.m.v. of een raster, zodat je nauwkeurig kan prikken, of er voor zorgen dat er niet zo nauwkeurig geprikt moet worden. Zeg nou zelf, een afwijking van 1 mm. is al fout.

3. Meer info over wanneer het spel gaat beginnen, of het CP geraden is, wanneer het einde van de dagrace is, wanneer er weer een hint gegeven wordt.

4. Meer spanning in de race dmv aanpassingen, zoals bv. het aantal juiste prikacties laten meetellen voor de avonturiers (koppelen van prik en stem). Daartoe is punt 2 essentieel. Ook een optie is bv. om de coordinaten van het volgende CP via cryptische omschrijvingen te laten raden. De juiste coordinaten leveren extra stemmen op, waarbij eventueel een tijsfactor ingebouwd kan worden etc. Er zijn genoeg mogelijkheden om er een echte race van te maken.

SAMEN STAAN WE STERK.

Dit alles lukt natuurlijk alleen als iedereen hieraan meewerkt. Dan zal PlanetRace toch snel met oplossingen en aanpassingen moeten komen, want zonder de Gidsen geen spel.

TOGETHER WE CAN MAKE A DIFFERENCE

Bovenstaande is absoluut geen kritiek op de Planetrace.org maar op Planetrace zelf. Planetrace.org maakt het spel nog enigzins dragelijk en het forum is geweldig.
Ik denk er hard over om aan het PlanetFanRace spel mee te gaan doen, dat lijkt me een stuk leuker dan de PlanetRace tot nu toe.
 >:(
Groetjes Micky2003


{edit: titel topic omgezet in kleine letters - Malcolm}
« Laatst bewerkt op: 5-11-2003, 16:46:23 door Malcolm »

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:OPROEP TOT BOYCOT VAN HET EZELTJE PRIK SPEL
« Reactie #1 Gepost op: 5-11-2003, 15:33:54 »
Ben het eens met je kritiek hoor Mickey, maar om de boel te gaan boycotten.....

Ik geloof dat via Planetrace.org (dit forum dus) de mensen heel goed contact hebben met de organisatie van de race en dat ze doorgeven wat onze klachten zijn.

Als wij de boel gaan boycotten dan lopen we kans dat het all-together stopgezet wordt en dat is weer lullig voor die 6 mensen die daar in Brazilië rondlopen en hopen dat ze nog een paar weken van huis blijven. Zou erg triest zijn als ze strakkies vanuit misschien wel Rio gewoon een vlucht terug naar A'dam moeten nemen met z'n allen !

Ik heb vertrouwen in de mensen achter dit forum met hun goede contacten naar de organisatie toe. Ik ben van mening dat (zelfs met de fouten die erin zaten) het systeem van vorig jaar voor de fans beter werkte... (woehaaaa dat ik dat nog zou zeggen na alle kritiek op de vorige keer) en dat ze dat misschien hadden moeten handhaven: Je speelt per avonturier voor de stemmen van de avonturier in een aparte room. De groep die het eerste het cp meld krijgt een hoger percentage stemmen... zo hou je voor de fans het "competitie-element" erin. Het gevalletje spionnen is dan ook simpel op te lossen.... het aantal mensen in de room op het moment van raden van het CP is bepalend voor het percentage dat de avonturier krijgt... dus hoe meer mensen aanwezig hoe meer stemmen. Dat is ook weer motivatie straks om midden in de nacht je krat uit te stappen !

** Zucht ** ze zeggen wel... de beste stuurlui staan aan wal. Denk dat het nu weer op gaat. We hebben allemaal "goede" ideetjes, maar we zitten nu eenmaal niet in de organisatie. We moeten het met dit doen. En wie weet... ALS er ooit een Planetrace 3 komt... dan hebben we een perfecte mix van 1 en 2 en geen reden meer tot klagen.

Tot die tijd blijf ik hopen  ;)

Offline Pim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • één champignonnetje tralalala
Re:OPROEP TOT BOYCOT VAN HET EZELTJE PRIK SPEL
« Reactie #2 Gepost op: 5-11-2003, 15:39:04 »
En wie weet... ALS er ooit een Planetrace 3 komt... dan hebben we een perfecte mix van 1 en 2 en geen reden meer tot klagen.

Kan ik me al aanmelden als avonturier?  ;D :D ;D :D
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:Oproep tot boycot van het ezeltje prik spel
« Reactie #3 Gepost op: 5-11-2003, 17:12:59 »
als je je priktechniek een beetje wil verbeteren: misschien is dit een goede oefening!!

http://flash.trojangames.co.uk/tgames/movies/movie3.html

Offline RedFlag

  • Forumlid
  • Een goede slotemaker gezocht
Re:Oproep tot boycot van het ezeltje prik spel
« Reactie #4 Gepost op: 5-11-2003, 18:13:27 »
Visje,

Jij weet net zo goed als ik dat het "prikken" vorig jaar  in 6 weken MINDER problemen opriep dan nu al in drie dagen!!!

EREF
 :'(
Go Ellen Go!  Go Ellen Go!

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:Oproep tot boycot van het ezeltje prik spel
« Reactie #5 Gepost op: 5-11-2003, 18:44:13 »
Visje,

Jij weet net zo goed als ik dat het "prikken" vorig jaar  in 6 weken MINDER problemen opriep dan nu al in drie dagen!!!

EREF
 :'(


Dat weet ik, je hebt gelijk, en dat ontken ik toch ook niet???  Wilde alleen even de zaak een beetje ontspannen! Een beetje humor kan nooit kwaad!

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Oproep tot boycot van het ezeltje prik spel
« Reactie #6 Gepost op: 5-11-2003, 19:09:00 »
als je je priktechniek een beetje wil verbeteren: misschien is dit een goede oefening!!

http://flash.trojangames.co.uk/tgames/movies/movie3.html

 ;D ;D ;D

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:Oproep tot boycot van het ezeltje prik spel
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2003, 01:25:20 »
dit is toch humor, of niet?? :D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Oproep tot boycot van het ezeltje prik spel
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2003, 09:45:35 »
dit is toch humor, of niet?? :D

nou en of...... ;D ;D ;D    
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....