Auteur Topic: CP9  (gelezen 18237 keer)

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
CP9
« Gepost op: 4-11-2003, 23:38:39 »
Na zoveel gezeur (en misschien ook wel terecht) is het 8ste Checkpoint dus ook gevonden.

Dit was niet heel erg moeilijk, wan t wij als gids hadden dit al snel door.

Morgen zullen de Aventuriers dus gelijk de coordinaten binnenkrijgen en van start kunnen gaan.

Omdat de hint voor Checkpoint 8 zo makkelijk was zullen we het morgen wel iets lastiger krijgen denk ik. Of het moet zo zijn dat onze Avonturiers het heel erg lastig krijgen door bv. een stuk te moeten gaan zwemmen o.i.d.

Nu is het dus wachten op de hints van CP9.
Zodra er iets bekend is zal het hier wel geplaatst worden. Voorlopig nog even niet aangezien onze Avonturiers nog niet bij het volgende checkpoint zijn.

Wederom suc6
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 23:40:15 door Rutger »
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:CP9
« Reactie #1 Gepost op: 5-11-2003, 09:37:47 »
Heeft iemand al de Telegraaf van vandaag doorgespit en een hint voor CP 9 gevonden?

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:CP9
« Reactie #2 Gepost op: 5-11-2003, 10:03:42 »
Lees svp allen even de post van Sciolto (én de vervolgposten van anderen op zijn post) bij CP 8:

http://www.sunrisetravel.nl/brazilie/Rondreizen/FernandoDoNoronha/2eFS_Fernando_b.html

Het leek net of de brochure werd gevolgd gedurende de race.

Mogelijk dat we hier ons voordeel mee kunnen doen tijdens onze zoektochten naar CP 9   ;)

 



Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:CP9
« Reactie #3 Gepost op: 5-11-2003, 11:37:51 »
Ik heb me gister het.....gezocht naar die site van sunrise travel,dank je Sciolto,ik ben aan het spitten  ;)

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re:CP9
« Reactie #4 Gepost op: 5-11-2003, 11:46:50 »
Ik heb me gister het.....gezocht naar die site van sunrise travel,dank je Sciolto,ik ben aan het spitten  ;)

Ha Marretje, je kunt beter het gehele ETW team bedanken, of anders Ria, want zij was als eerst met de sunrisetravel links in de weer geloof ik.

Overigens zag ik dat je ongeveer op dezelfde tijd ook raak prikte. Ik heb mijn volledige screensave nog ff opgesnord. Die was van 22:33 dus misschien was je het team zelfs nog voor :)

Ron (aka Sciolto)
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:CP9
« Reactie #5 Gepost op: 5-11-2003, 12:02:18 »
Het is wel lang wachten hoor voordat ze wakker worden. Dat is het rotte dat ze steeds op andere continenten zitten. Maar ja het heb wel wat.
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:CP9
« Reactie #6 Gepost op: 5-11-2003, 12:04:20 »
Ik hoop voor de avonturiers dat ze daar gaan duiken.... volgens de info van Sunrise moet het mooi zijn.
Ze mogen nu wel een verzetje hebben lijkt mij  :P

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:CP9
« Reactie #7 Gepost op: 5-11-2003, 12:10:17 »
Even voor mijn eigen duidelijkheid:

Zitten de avonturiers nu nog in Recife (CP6) en moeten ze nog op pad naar Olinda (CP7)?
En krijgen ze, als ze eenmaal in Olinda zijn, dán de coördinaten voor Fernando Do Norohna (CP8?

En als ze eenmaal de coördinaten voor CP 8 ontvangen hebben krijgen wij pas weer een hint voor CP 9?

M.a.w.: Moeten we nu eerst wachten totdat de avonturiers bij CP 7 zijn voordat wij zélf weer aan het zoeken kunnen?

 ??? ???

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:CP9
« Reactie #8 Gepost op: 5-11-2003, 12:15:06 »
Ik zal het ff uitlegge:

Ze zijn op dit moment net wakker geworden in Olinda. Deze CP (CP7) hebben ze gisterenavond bereikt. Toen zij onderweg waren naar CP7 hebben wij de hint gekregen voor CP8 (het eilandje)

Zodra zij straks onderweg gaan naar CP8 krijgen wij de volgende hint voor CP9. Nui is het dus afwachten tot dat ze onderweg gaan naar het eiland.

Dit is volgens mij pas om 13.00 uur Ned. tijd.

iedereen is gek behalve wij!!!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:CP9
« Reactie #9 Gepost op: 5-11-2003, 12:24:23 »
Ik heb het al een paar keer gezegd... maar ik vind het fout dat het zo gaat.

Wij moeten in principe gewoon volgende aanwijzingen krijgen om te gaan zoeken op het moment dat wij het vorige CP geraden hebben.

Misschien hebben we een keer de mazzel dat je dan 's avonds kan gaan zoeken (net als vorig jaar... CP nog niet geraden... dan kon je blijven zoeken)om een goede start te maken de volgende dag.

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:CP9
« Reactie #10 Gepost op: 5-11-2003, 12:39:56 »
Daar heb je wel gelijk in Looney, maar het maakt het ook wel een stuk leuker zo. Als je nu bijvoorbeelde de coordinaten van CP19 weet is er ook nix meer aan, en je krijgt dadelijk natuurlijk nog meer tijdsverschil dus dan moet je 's nachts af en toe ook bereikbaar zijn voor de hints.

En dan kun je pas zien wie d'r wel helpen en wie niet...
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:CP9
« Reactie #11 Gepost op: 5-11-2003, 12:49:21 »
Ik heb er vorig jaar mijn wekker voor gezet hoor... zat om 5 uur 's morgens achter de pc (remember Dubai). Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik het dit jaar doe. Lang niet zo gezellig en zo spannend en zo noodzakelijk.... Niet lullig bedoeld, maar wrom zou ik mijn nachtrust opgeven terwijl de fans van alle 6 de avonturiers tegelijk zoeken. Vorig jaar had je nog de spanning dat je je "eigen" avonturier er écht mee hielp.

Maarja... ik weet het....als we er allemaal zo over denken, dan is het ook niet leuk meer

Offline Steff

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:CP9
« Reactie #12 Gepost op: 5-11-2003, 12:54:56 »
Nou,ik denk er net zo over!!!

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:CP9
« Reactie #13 Gepost op: 5-11-2003, 12:56:43 »
Inderdaad, dat is zo. Stel dat iedereen dat denk dan kunnen de avonturiers alleen maar wachten en daar schiet geen enkele avonturier iets mee op. Ook individueel niet.

En er moet natuurlijk ook gestemd worden.....
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:CP9
« Reactie #14 Gepost op: 5-11-2003, 13:02:28 »
Ik begrijp je helemaal hoor Rutger... maar toch....


Ow.... over CP9 die waarschijnlijk op het eiland ligt.
Het eiland heeft 1 uur tijdverschil met het vaste land.
Voor zover ik heb kunnen vinden gaan er 2 vluchten per dag vanuit Recife :(  Als er niet meer vluchten zijn moeten we NOG langer wachten:

zie: http://www.packtours.com.br/dest/pernambuco/fen/airtrp/index.htm

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:CP9
« Reactie #15 Gepost op: 5-11-2003, 13:05:12 »
http://www.noronha.com.br/english/index.html

Mischien hebben we hier ook wat aan  :D

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:CP9
« Reactie #16 Gepost op: 5-11-2003, 13:08:10 »
Gave site MET webcam !!!! Misschien kunnen ze op het strand ff naar ons zwaaien !!!! Zou wel leuk zijn :D


Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:CP9
« Reactie #17 Gepost op: 5-11-2003, 13:09:37 »
Inderdaad,

Maar het kan ook zo zijn dat ze met de boot gaan natuurlijk...

hahah ff ge-edit
« Laatst bewerkt op: 5-11-2003, 13:21:59 door Rutger »
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline fanvanspeedy

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:CP9
« Reactie #18 Gepost op: 5-11-2003, 13:10:46 »
He hallloooo allemaal...

Als ik het zo lees allemaal..dan kan ik zeggen dat ik het best jammer vind dat ik het programma vorig jaar niet heb gezien of gevolgd. Dus ik weet niet beter ... Maar zo te horen is het nu minder "leuk". Daarentegen vind ik het helemaal te gek...vind het echt geweldig om de groep op weg te helpen..jullie ook dat weet ik... maar jullie weten hoe het de vorige keer aan toe ging! Kan me wel enigszins voorstellen dat het nu minder spannend is..omdat je de hele groep op weg helpt.. Ik kan in ieder geval niet wachten tot de eerste uitzending... zit met smacht te wachten op 11 november.... En ik wacht op de volgende aanwijzing!!!! Kom maar op....ik zit er klaar voor!!

SUCCES ALLEMAAL!!!!! LIEF ZIJN!!! ;D ;D :-*

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:CP9
« Reactie #19 Gepost op: 5-11-2003, 13:12:43 »
Inderdaad,

Maar het kan ook zo zijn dat ze met de boor gaan natuurlijk...

Het ligt zo'n 340 miles van Recife af.... da's zo rond de 540 kilometers. Dan moeten ze wel een hele snelle boot hebben willen ze niet sneller zijn dan wachten op het vliegtuig....  :(